بهترین تفریحات زمستانی در کوه های برفی آذربایجان

بهترین تفریحات زمستانی در کوه های برفی آذربایجان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 شهریور ، 1398

بهترین تفریحات زمستانی در کوه های برفی آذربایجان

اگر به دنبال روش جدیدی برای لذت بردن از تعطیلات کریسمس یا مکانی برای استراحت و لذت بردن از غذاهای سنتی هستید،بهترین تفریحات زمستانی در کوه های برفی آذربایجان را تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اکثر افراد سفرشان به کشور آذربایجان را فقط در فصل تابستان برنامه ریزی می کنند. اما برای سفر در زمستان به جمهوری آذربایجان این کشور از تفریحات برجسته زیادی برخوردار است. از پارک های ملی گرفته تا اسکی و پیاده روی در میان بسیاری از مناطق باکو با آب و هوای عالی. هنگام بازدید از آذربایجان در طول زمستان، قطعاً شهداگ یا تافانداگ باید به هر برنامه تعطیلات اضافه شود. اگر به دنبال روش جدیدی برای لذت بردن از تعطیلات کریسمس یا مکانی برای استراحت و لذت بردن از غذاهای سنتی هستید، در اینجا لیستی از بهترین تفریحات زمستانی آذربایجان را برای گردشگران تور های آذربایجان جمع آوری کرده ایم.

اسکی نوجوانان در کوه های شهداگ باکو آذربایجان

اسکی در مجموعه گردشگری شهداگ

مجموعه گردشگری شهداگ، اولین پیست اسکی در جمهوری آذربایجان است و در شمال شرقی پارک ملی شهداگ که یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری آذربایجان نیز می باشد، واقع شده است. نام آن از کوه نماد شهداگ در منطقه گسار آذربایجان گرفته شده و دارای تفریحاتی برای افراد مبتدی و حرفه ای های واقعی است. 14 دامنه اسکی با سطح پیچیدگی های مختلف 17 کیلومتری در این مجموعه وجود دارد. هر دنباله به کمک سازندگان برف مصنوعی تهیه می شود که فصل اسکی را برای گردشگران طولانی تر می کند و کیفیت پیست ها را بهبود می بخشد. تله کابین های اسکی و گورنس های مدرن در دسترس هستند تا شما را به سرعت در بالای دامنه ها سوار کند. شهداگ توچال دارای یک فروشگاه جدید اسکی با جدیدترین تجهیزات برای اجاره یا خرید و پرسنل بسیار عالی، برای کمک به میهمانان و مشاوره حرفه ای است تا بدون توجه به سطح اسکی از تجربه اسکی خود لذت ببرند. می توانید اسکی، کلاه ایمنی، اسنوبرد یا هر وسیله لازم دیگر را خریداری یا اجاره کنید، یک آموزش کوچک ببینید و کاوش در کوه را شروع کنید. مدرسه اسکی مناسب برای مبتدیان و اسکی بازان پیشرفته است و دروس خصوصی یا گروهی را ارائه می دهد.

اسکی سرعتی در مجموعه گردشگری شهداگ آذربایجان

(اسنومبیل) اتومبیل برفی

همیشه می خواستید موتور برفی را امتحان کنید؟ آیا شما یک سوارکار باتجربه هستید که به دنبال آدرنالین بعدی خود هستید؟ راهنمای تورهای محلی با شما در مورد قوانین ایمنی و نحوه برخورد با این وسیله ها صحبت خواهند کرد. ماشین های برفی به گونه ای سرگرم کننده و آدرنالین مورد نیازتان را فراهم می آورند. کلاه ایمنی نیز به شما ارائه خواهد شد و باید در طول تور پوشیده شود.

گروه اسنومبیل سوار در مجموعه گردشگری شهداگ باکو

تورهای موتور های چهارچرخ در برف

سفرهای تورهای موتور های چهارچرخ در برف و در کوههای قفقاز که از بهترین تفریحات زمستانی در کوه های برفی آذربایجان می باشد، با یک دستورالعمل مختصر آغاز می شود، و پس از آن کلاه های محافظ به شما داده می شوند، موتورها شروع به کار کرده و شما را به یک ماجراجویی پر از آدرنالین در امتداد گذرگاه های مخصوص و مشخص شده خواهد برد. راهنماها شما را با قوانین ایمنی آشنا می کنند و نحوه کار این ماشین های قدرتمند را برای حداکثر تفریح و هیجان توضیح می دهند.

تور موتور سواری در برف در مجموعه گردشگری شهداگ باکو آذربایجان

اسب سواری در برف کوه های آذربایجان

صرف نظر از سن، سوارکاری در دل طبیعت زیبای شهداگ و هوای تازه کوه آن برای همه مجاز است و نیازی به تجربه ندارد، زیرا شما با راهنماهای متخصص توچال همراه خواهید شد.

دو نفر در حال اسب سواری در مجموعه گردشگری شهداگ آذربایجان

پاراگلایدر بر فراز کوه های سفید آذربایجان

پروازها از 2 نقطه شروع مختلف شروع می شوند (اولین در 2250 متر و دوم با 1.650 متر) و شما با اعضای تیم حرفه ای پاراگلایدر پرواز شهداگ همراه می شوید. کفش، کلاه ایمنی و دستکش توسط تفرجگاه تهیه شده و از پروازها فیلمبرداری می شود.

پاراگلایدر سوار ها در مجموعه گردشگری شهداگ باکو آذربایجان

سقوط از کوه ها با زیپ لاین

احساس هیجان انگیز از افزایش هوا را با منظره های نفس گیر ترکیب کنید. این سواری باورنکردنی قلبی که بعد از صعود به سکوی مرتفع بالاتر از تفرجگاه شهداگ و با یک گزارش ایمنی آغاز می شود. پله ای را که از کنار تپه عبور می کند با منظره ای باورنکردنی در توچال و نواحی اطراف آن سرازیر می شود. با سقوط از کوه ها با زیپ لاین، آدرنالین بالایی در بدنتان ترشح می شود، زیرا شما با سرعتی بین 20-25 کیلومتر در ساعت و تقریباً 45 متر در هوا حرکت می کنید. تجهیزات ایمنی ارائه می شود و تحت نظارت هستید.

زیپ لاین سواری در برف

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt