رشد تعداد گردشگران در ارمنستان و رشد درآمد صنعت گردشگری در این کشور

رشد تعداد گردشگران در ارمنستان و رشد درآمد صنعت گردشگری در این کشور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 آبان ، 1398

رشد تعداد گردشگران در گرجستان و رشد درآمد صنعت گردشگری در این کشور

نخست وزیر ارمنستان در جلسه کابینه گفت: گردشگرانی که در شش ماهه نخست سال 2019 وارد ارمنستان شده اند ، 120 میلیون دلار بیشتر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هزینه کرده اند و پیشرفت در بخش گردشگری نیز وجود کاملا چشمگیری دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نخست وزیر ارمنستان در جلسه کابینه گفت: گردشگران تور های ارمنستان که در شش ماهه نخست سال 2019 وارد ارمنستان شده اند ، 120 میلیون دلار بیشتر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هزینه کرده اند و افزود: پیشرفت در بخش گردشگری ارمنستان نیز وجود کاملا چشمگیری دارد.
نخست وزیر گفت این شاخص پس از بررسی پرداخت های کارت هایی که توسط بانک های خارج از کشور در رستوران ها، هتل ها و مکان های مختلف انجام می شود، شناخته شده است.
پاشینیان به مدیر سرویس امنیت ملی آرتور ونتسیان و والری اوسیپیان رئیس پلیس امنیت گفت: نظم حقوقی برای گردشگران بسیار مهم است. شهروندان و گردشگران در ارمنستان باید احساس امنیت کنند و این برای توسعه بیشتر گردشگری بسیار قابل توجه است.

صومعه تاتو اخبار گردشگری ارمنستان

رشد تعداد گردشگران در ارمنستان

رئیس بانک مرکزی ارمنستان آرتور جوادیان گفت: تعداد گردشگران در ژانویه تا ژوئن 2019، 85000 یا 12.3 درصد افزایش یافته و تحلیل های امروز نشان می دهد که این مبلغ به 880 دلار رسیده است. تعداد هتل ها تقریباً دو برابر شده و در مقایسه با سال 2013، 300 برابر شده است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt