برگزاری جشنواره قایقرانی چینی از 11 تا 24 نوامبر در هایکو

برگزاری جشنواره قایقرانی چینی از 11 تا 24 نوامبر در هایکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 شهریور ، 1398

برگزاری جشنواره قایقرانی چینی از 11 تا 24 نوامبر در هایکو

مسئولان شهر هایکو یکی از بنادر متروکه در سواحل غربی را بازسازی و آن را به بزرگترین پایگاه آموزشی قایقرانی در آسیا به منظور افزایش گردشگری قایق رانی در جشنواره قایقرانی چینی، تبدیل کردند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مسئولان شهر هایکو یکی از بنادر متروکه در سواحل غربی را بازسازی و آن را به بزرگترین پایگاه آموزشی قایقرانی در آسیا تبدیل کردند.
در آگوست سال 2018، اداره کل ورزش و امور خارجه چین و دولت هاینان توافق نامه همکاری را برای ارتقاء ورزش و گردشگری در این جزیره امضا کردند. براساس این توافقنامه، مقامات شهرستان هایکو یکی از بنادر متروکه در سواحل غربی را بازسازی و آن را به بزرگترین پایگاه آموزشی برای قایقرانی در آسیا تبدیل کردند. جشنواره قایقرانی چینی در دسامبر سال 2018 در آنجا برگزار شده است. طبق سنت، همایش انجمن قایق بادبانی چین امسال در طی یک جشنواره فینال لیگ قایقرانی چین را برگزار می کند. پیش بینی می شود نمایندگان باشگاه های قایقرانی از سراسر جهان در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره قایقرانی چینی در هایکو

معاون شهردار هایکو، لون ویدونگ خاطرنشان کرد: اخیرا تلاش های فعالی برای ایجاد یک مجموعه ورزشی و توریستی در این شهر با محوریت صنعت دریانوردی انجام شده است. پایگاه های آموزشی و هتل ها در هایکو ساخته می شوند و یک سیستم آموزشی نیز در آن جا  مشغول به کار است.

گردشگری قایقرانی در جزیره هایکو چین

در اوایل سال جاری، مقامات هاینان طرحی را برای توسعه گردشگری قایقرانی و ارتقا جاذبه های گردشگری چین در این زمینه، در منطقه آزاد هایکو ارائه دادند. طبق برنامه ریزی ها، عبور رایگان قایق بادبانی بین هانان و همچنین مناطق ویژه اداری هنگ کنگ و ماکائو برقرار خواهد شد. ادارات مربوطه رویکردهای جدیدی را برای مدیریت صنعت قایق بادبانی ایجاد می کنند. این روش بازدید از جاذبه های گردشگری Hainan با قایقهای بادبانی از Xiangang و Aomen در Hainan و همچنین شناخت متقابل مدارک صدور گواهینامه برای قایق بادبانی را ساده تر می کند. طرحی که توسط دولت اتخاذ شده است باید هاینان را به یک مرکز بین المللی گردشگری تبدیل کند و همچنین خدمات را در این صنعت با هدف ساخت یک تفرجگاه بین المللی برای گردشگری قایقرانی در جزیره بهبود بخشد.

جشنواره قایقرانی چینی در هایکو

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt