بهترین خرید در بهترین مراکز خرید کوالالامپور

بهترین خرید در بهترین مراکز خرید کوالالامپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 شهریور ، 1398

بهترین خرید در بهترین مراکز خرید کوالالامپور

در زمان سفر به مالزی، فرصت خوبی را برای خرید پیدا کرده اید.در این مطلب چند مورد از بهترین مراکز خرید کوالالامپور را برای راحتی در خرید به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در زمان سفر به مالزی با تور های ویژه کوالالامپور، فرصت خوبی را برای خرید پیدا کرده اید. این خرید می تواند به لباس هایی با برند های لوکس اختصاص پیدا کند و یا اسباب بازی های ارزان قیمت که می خواهید برای سوغاتی بخرید. در این مطلب چند مورد از بهترین مراکز خرید کوالالامپور را برای راحتی در خرید به شما عزیزان معرفی می کنیم.

نمای طبقات مرکز خرید سوریا در کوالالامپور

مرکز خرید (اونیو کی) Avenue K

یکی دیگر از مراکز خرید برجسته در میان بهترین مرکز خرید های کوالالامپور، مرکز خرید (اونیو کی) Avenue K می باشد. این مرکز خرید هم  در خیابان Jalan Ampang درست در کنار مرکز خرید (سوریا) Suria KLCC واقع شده است و از طریق قطار شهری به راحتی قابل دسترس می باشد. مرکز خرید (اونیو کی) Avenue K نیز دارای مغازه هایی با برند های مختلف و مطرح دنیا و همچنین مغازه هایی با اجناس ارزان می باشد.
ساعات کار: 10:00 - 22:00 
آدرس: 156، Jalan Ampang، کوالالامپور

ورودی و نمای مرکز خرید Avenue-K کوالالامپور

مرکز خرید (ایزتان) Isetan

اگر در کوالالامپور به دنبال لباس های مردانه و زنانه با برند های متفاوت و مطرح و قیمت های خوب هستید، فروشگاه های ژاپنی (ایزتان) Isetan را به شما پیشنهاد می کنیم. این مرکز با پنج طبقه و وسعت 23225 متر مربع دارای مغازه های متنوع و رستوران شیک می باشد که سوشی و وعده های غذایی بنتویی ژاپنی به همراه سوپ، سالاد، میوه و نوشیدنی های میوه ای را سرو می کند.

ساعات کار: 10:00 - 22:00
آدرس: Suria KLCC Jalan Ampang، 50088 کوالالامپور

راهرو و مغازه های مرکز خرید Isetan کوالالامپور

مرکز خرید (کینوکانیا) Kinokuniya

مرکز خرید (کینوکانیا) Kinokuniya یک پایه محکم در صحنه کتاب فروشی کوالالامپور است و شاخه ای از فروشگاه های زنجیره ای کتاب فروشی است که همه ی کتاب های ضروری با موضوعات مختلف را نیاز دارید، برایتان فراهم کرده است. در مرکز خرید (کینوکانیا) Kinokuniya علاوه بر کتاب هایی که مناسب رده های سنی کودک تا بزرگسال هستند، انواع مختلفی از مجلات بین المللی، دی وی دی و اسباب بازی های آموزشی نیز ارائه می شود.
ساعات کار: 10:00 - 22:00

نمای طبقات مرکز خرید Kinokuniya در کوالالامپور

مرکز خرید (سوریا) Suria KLCC

مرکز خرید (سوریا) Suria KLCC با بنای شش طبقه ای در پای برج های دوقلوی PETRONAS که جزء بهترین جاذبه های گردشگری مالزی نیز می باشند، قرار دارد که بیش از 320 مغازه داخلی و بین المللی سطح بالا و نماینده برند های برتر دنیا نیز در این مرکز خرید وجود دارند. ایستگاه راه آهن شهری (LRT) که در مجاورت ساختمان مرکز خرید (سوریا) Suria KLCC می باشد، دسترسی به  این مرکز خرید را آسان کرده است.
ساعات کار: 10:00 - 22:00 
آدرس: Jalan Ampang، 50088 کوالالامپور

نمای طبقات مرکز خرید سوریا کوالالامپور

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt