نمایشگاه شکار و سوارکاری به همراه جایزه یک میلیون درهمی

نمایشگاه شکار و سوارکاری به همراه جایزه یک میلیون درهمی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 مرداد ، 1398

نمایشگاه شکار و سوارکاری به همراه جایزه یک میلیون درهمی

شخص برنده در مسابقات مختلفی که در نمایشگاه بین المللی شکار و سوارکاری ابوظبی (آدیکس) انجام می پذیرد، یک میلیون درهم جایزه خواهد گرفت و این نمایشگاه در تاریخ 27 اوت آغاز می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شخص برنده در مسابقات مختلفی که در نمایشگاه بین المللی شکار و سوارکاری ابوظبی (آدیکس) انجام می پذیرد، یک میلیون درهم جایزه خواهد گرفت و این نمایشگاه در تاریخ 27 اوت آغاز می شود. این مسابقات دانش و مهارت بازدید کنندگان را در زمینه های مربوط به اسب و شتر سواری می سنجد.

عرب های اماراتی در حال خرید شاهین از حراجی های امارات

نمایشگاه شکار و سوارکاری در امارات متحده عربی

هفدهمین نسخه از این رویداد دارای موارد پیشرفته زیادی است. نمایشگاه سگ با نمایش بیش از 200 سگ از 15 کشور برگزار می گردد و همچنین برای اولین بار، هر روز حراج شاهین برگزار می شود.
همانطور که قبلاً خلیج تایمز گزارش داده بود، غیر اماراتی ها نیز مجاز به خرید سلاح و تجهیزات شکاری خواهند بود.
مجید آل منصوری، دبیر کل باشگاه Falconers امارات و رئیس کمیته سازماندهی گفت: غیر اماراتی ها و گردشگران تور های دبی مجاز به خرید و در اختیار داشتن اسلحه مشروط بر اینکه مجوز و گواهی عدم مخالفت پلیس را از ادارات کشورهای مربوطه داشته باشند، هستند. 
در مجوز باید تعداد و انواع سلاح هایی که بازدید کننده مجاز به حمل آن است، ذکر شده و همچنین توضیح دهد که چگونه می توانند سلاح ها را از ابوظبی به کشورهای خود صادر کنند. قبلاً فقط اماراتی ها مجاز به خرید سلاح بودند.
در امارات افراد 21 ساله و بالاتر می توانند از این نمایشگاه سه سلاح بخرند.
بخش هایی که در این رویداد برگزار می شوند شامل: هنر و صنایع دستی، فعالیت های سوارکاری، شکار، تجهیزات کمپینگ، اسلحه های شکاری، گردشگری شکار و سافاری، وسایل و تجهیزات تفریحی، ترویج و حفظ میراث فرهنگی، محصولات و خدمات دامپزشکی، ماهیگیری و ورزش های دریایی و رسانه ها می باشند. علاوه بر این، یک بخش نیز اسب، شتر و سگ را به نمایش می گذارد.

عرب های اماراتی در حال فروش سگ در حراجی و نمایشگاه شکار امارات

قسمت مخصوص کودکان در نمایشگاه

نسخه امسال این نمایشگاه فعالیت های زیادی در فروشگاه های کودکان دارد. این نمایشگاه کودکان را با ورزش میراث امارات متحده عربی آشنا می کند. آنها مهارت های سوارکاری و شتر سواری را یاد می گیرند.
Adihex تا 31 اوت در محل مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی (Adnec) برگزار می گردد. فعالیت های جدید به منظور ترویج پایدار مفاهیم شکار در بین بازدید کنندگان طراحی شده است و هدف از این نمایشگاه تسهیل تعادل زیست محیطی بین شکار و چرخه های زندگی مختلف است. المنصوری همچنین اضافه کرد: تاریخ های امسال این رویداد با توجه به آغاز فصل شکار می باشد.
وی گفت: همه شرکت های متخصص در فروش اسلحه های شکاری امسال از فرآیندهای جدید و یکپارچه که برای اولین بار انجام می شود، بهره مند می شوند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt