سفر به جزیره ای مخصوص زوج های عاشق

سفر به جزیره ای مخصوص زوج های عاشق

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

سفر به جزیره ای مخصوص زوج های عاشق

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنگاپور در کشور مالزی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد، که برخی از این جاذبه ها طبق نظر سنجی از گردشگران بازدید کننده از جاذبه های گردشگری سنگاپور، جزء بهترین جاذبه های گردشگری در جهان هستند. اما در سنگاپور جزیره ای به نام سنتوسا وجود دارد که به جزیره عاشق ها معروف است. برای آشنایی بیشتر با این جزیره جذاب با ما همراه باشید.

محل استراحت عاشقانه در جزیره سنتوسا سنگاپور

تفریحی عاشقانه در سنگاپور

برای یک تجربه عاشقانه در سنگاپور، با مونوریل و از کنار خلیج به جزیره سنتوسا که تنها 15 دقیقه با مرکز سنگاپور فاصله دارد، بروید. این تفریحگاه جزیره ای است که اولین استودیوی جهانی Universal آسیا، یک آکواریوم بزرگ و چندین پارک تفریحی و گردشگری را برای گردشگران تور های ارزان کوالالامپور سنگاپور را در خود جای داده است. این شهر همچنین دارای چندین استراحتگاه ساحلی عالی، مناسب برای کسانی که به دنبال یک تجربه عاشقانه در سنگاپور هستند، می باشد.
برای تفریحی مجلل و عاشقانه، هتل Rri Sentosa Resort که از بهترین هتل های مالزی و یک تفریحگاه ساحلی بزرگی است، بسیار عالی به نظر می رسد.

ساحل عاشقانه در سواحل جزیره سنتوسا سنگاپور

عبور بازدیدکنندگان از روی پل طنابی در جزیره عاشقانه سنتوسا در سنگاپور

فروش و رزرو بلیط ها به صورت زوج

بسته های رزروی در این جزیره عاشقانه فقط 2 تایی و برای زوج های عاشق ارائه می شوند. این بسته ها شامل همه چیز مورد نیاز برای خلوت و تفریح مناسب برای زوج ها مانند دو بلیط مسافرتی، 2 پذیرش پارک، 2 اعتبار ناهار خوری و ماساژ و بسیاری چیز های دیگر است. بسته ای به نام زیبا در این اقامتگاه تفریحی ایجاد شده است که فقط به زوج های عاشق ارائه می شود و دارای اقامتگاه های مجلل و همچنین برخی امکانات رفاهی و عاشقانه مانند ماساژ زوجین است.

جزیره عاشقانه سنتوسا سنگاپور در شب

در جزیره عاشقانه سنتوسا، Sentosa Le Meridien Singapore یک اثر عالی فرانسوی از لا مریدین در معماری یک ساختمان کلاسیک و استعماری در سنگاپور به نمایش گذاشته شده است. تفرجگاه ساحلی دارای هتلهای لوکس با استخر آبگرم طبیعی به سبک ژاپنی و در فضای باز و مناسب برای زوج ها، می باشد. برای استراحتی عاشقانه می توانید هتل هارد راک سنگاپور که در  جزیره سنتوسا واقع شده است را نیز امتحان کنید.

جزیره عاشقانه سنتوسا سنگاپور در شب

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt