تجربه ای بی نظیر از اقامت در هتل های لاکچری پنانگ

تجربه ای بی نظیر از اقامت در هتل های لاکچری پنانگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

تجربه ای بی نظیر از اقامت در هتل های لاکچری پنانگ

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

وجه اشتراک بین بهترین هتل های لوکس در پنانگ این است که وقتی صحبت از مهمان می شود، آنها خدماتی بالاتر از وظیفه ارائه می دهند. هر یک از این هتل ها از نظر طراحی داخلی، امکانات در محل، امکانات اتاق و حتی غذاهای مختلف، تجربه اقامت منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر این، آنچه باعث جذابیت بیشتر آنها می شود این است که هر هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و باعث می شود که در آفتاب ساحل یا حتی در ورزش های آبی نیز غرق شوید. محبوب ترین هتل های 5 ستاره پنانگ کاملا با سلیقه و دارای کوچکترین لوازم زندگی، پذیرای مهمانان و دارای سوئیت های زیبا با منظره های شگفت انگیز، فضای داخلی منحصر به فرد و جذاب، محیط های بی نظیر، سرویس شبانه روزی و همچنین دسترسی آسان به بهترین جاذبه های گردشگری مالزی مانند ساحل Batu Feringghi و Gurney Drive می باشند. برای شناخت این هتل های بی نظیر با ما همراه باشید.

هتل های لاکچری پنانگ

هتل (شرقی و آسیایی) Eastern And Oriental

هتل (شرقی و آسیایی) Eastern And Oriental، یک هتل پنج ستاره در پنانگ است که توسط برادران سارکیس در سال 1885 تأسیس شده و این هتل تاریخی و تصور می شود که دنیایی را در درون خود داشته باشد. بزرگ ترین هتل ساحلی (به مساحت 902 متر مربع) در مقایسه با هر هتلی در جهان می باشد و از شخصیت های مشهور جهانی از جمله رودارد کیپلینگ، سامرست مگام، داگلاس فیربانکس و بسیاری دیگر استقبال کرده است. اتاق های دریایی، با قرار گرفتن در مکان های مناسب برای مناظر زیبا، امکان دسترسی آسان مهمانان و گردشگران تور های ویژه کوالالامپور پنانگ به چندین جاذبه دیدنی پنانگ مانند Fort Fortwallis، موزه ایالتی پنانگ و سالن ویکتوریا ساخته شده در سال 1903 را، فراهم می آورد.

دکوراسیون لاکچری یکی از اتاق های هتل Eastern-And-Oriental-Hotel

هتل (شانگاری لارسا سایانگ و آب گرم) Shangri La Rasa Sayang Resort & Spa

هتل پنج ستاره (شانگاری لارسا سایانگ و آب گرم) Shangri-La Rasa Sayang Resort and Spa، یک ملک بسیار چشمگیر که در 30 هکتار از امتداد ساحل معروف Batu Feringgi گسترده شده است، می باشد و به سبک سنتی مینانگ کابائو ساخته شده است. همچنین این هتل هر جمعه در لابی خارجی خود میزبان اجرای موسیقی ممتاز مالایی است. این هتل در سال 1973 ساخته شده و دارای یک احساس منحصر به فرد است و خدمات اضافی از قبیل چای بعد از ظهر، کوکتل های روزانه و عصرانه های مجلل را به مهمانان ارائه می دهد. در سمت دیگر هتل نیز رستوران Feringgi Grill، که برنده چندین جایزه شده است وجود دارد و علاوه بر این، پنج رستوران و کافه دیگر نیز در هتل موجود می باشند.

استخر لابی بیرونی هتل لاکچری Shangri-La-Rasa-Sayang-Resort&Spa

هتل (جی کلاوی) G Kelawai

هتل (جی کلاوی) G Kelawai، یک هتل مجلل پنج ستاره در جورج تاون است که با اتاق ها و سوئیت های شیک و همچنین امکانات مدرن و خدمات با کیفیت، نوید یک تجربه اقامتی دلپذیر را در پنانگ به میهمانانش می دهد. این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا گورنی پلازا و وات چیا مانگالارام و معبد بودایی Dhammikarama دارد. این در حالی است که تنها با 5 دقیقه پیاده روی به پارک میدلند خواهید رسید. فرودگاه بین المللی پنگانگ نیز از این هتل 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. با احتساب 208 اتاق و سوئیت مدرن با پنجره های کف تا سقف، میهمانان می توانند از امکانات اتاق مانند تهویه هوا، تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان، مینی بار، اتاق نشیمن، میز کار و کمد استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی یکی از اتاق های هتل لاکچری G-Hotel-Kelawai در پنانگ

هتل (لکسیس سوئیت پنانگ) Lexis Suites Penang

با اقامت در (لکسیس سوئیت پنانگ) Lexis Suites Penang در جورج تاون، با ماشین 15 دقیقه بامرکز خرید های Penang International Sports Arena و Queensbay Mall فاصله خواهید داشت. امکانات رفاهی این هتل شامل روزنامه های مجانی در لابی، خدمات نظافت، خشکشویی و... می باشند.

پنجره رو به دریا یکی از اتاق های هتل لاکچری Lexis-Suites-Penang در پنانگ

هتل (لایت پنانگ) The Light Hotel Penang

هتل نور سبرانگ جایا تازه وارد هتل های پنانگ، واقع در بندر سبرانگ جایا می باشد و این گزینه برای مسافرانی که به دنبال اقامت در نزدیکی مرکز تجاری و جایی که مرکز خرید، غذا خوری و فعالیت های شبانه در آن فراوان است هستند، به گزینه ای خارق العاده تبدیل شده است. این هتل دارای 303 اتاق مهمان است و به سبک هتل کلاسیک ساخته شده است، هتل (لایت پنانگ) The Light Hotel Penang، هم برای مسافران تجاری و هم برای خانواده ها بسیار عالی و مناسب است. امکانات اتاق های این هتل شامل وای فای رایگان، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و همچنین امکانات استاندارد هتل، صندوق امانات الکترونیکی و حمام متصل به آب گرم، می باشند.

دکوراسیون داخلی اتاق هتل لاکچری The-Light-Hotel-Penang در پنانگ

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt