تجربه های تکرار نشدنی در تایلند

تجربه های تکرار نشدنی در تایلند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 مرداد ، 1398

تجربه های تکرار نشدنی در تایلند

تایلند کشوری پر از جاذبه های طبیعی زیبا و شگفت انگیز است. علاوه بر این در این کشور می توانید تجربیاتی را داشته باشید که بیش از بازدید از جاذبه های طبیعی شگفت زده شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تایلند کشوری پر از جاذبه های طبیعی زیبا و شگفت انگیز است. علاوه بر لذت بردن از دیدن جاذبه های طبیعی، می توانید با تور های ویژه تایلند در این کشور تجربیاتی را داشته باشید که بیش از بازدید از جاذبه های طبیعی آن، از این تجربیات شگفت زده شوید و سفر خوبی را برای خود به یادگار بگذارید.

 غواصی، سفر به دنیای آبزیان

آیا تا به حال در مورد کسب مهارت در غواصی فکر کرده اید؟ تایلند مکانی برای انجام آن است. این دوره ها از جمله ارزان ترین دوره های آموزش مهارت غواصی در جهان هستند و همچنین مربیانی که این کار را آموزش می دهند نیز، دارای مهارت بالایی هستند. اگر از قبل گواهینامه غواصی داشته باشید، این کار باز هم برایتان ارزان تر می شود بگیرید. در آنجا می توانید با گروه Crystal Dive در تائو به غواصی بروید زیرا آنها بسیار حرفه ای هستند.

غواصی در آب های تایلند

بازی با فیل ها در زیستگاه شان

در ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که هرگز سوار فیل ها نشوید! وقتی می گوییم زیستگاه یا پناهگاه فیل، منظور ما جایی است که از فیل ها محافظت کرده و آن ها را پناه داده و با آنها با احترام زیادی رفتار می کنند. هنگامی که به زیستگاه فیل ها که یکی از تجربه های تکرار نشدنی در تایلند است بروید، به شما اجازه داده می شود که فقط فیل ها را لمس یا با آن ها بازی و شوخی کنند، زیرا فیل ها بسیار حیوانات شوخی هستند. همچنین می توانید در توانبخشی آنها پس از آسیب هایی که متحمل شده اند، کمک می کنید. فیل ها با بسیاری از بوته های سبز یا درختان و حوضچه های طبیعی و گودال هایی که در آن ها آب جمع شده سرگرم هستند. ما به شدت بازدید از پارک طبیعی فیل را در Chiang Mai شیانگ مای به شما توصیه می کنیم.

نزدیکی با فیل ها و لمس کردن آن ها در پارک طبیعی فیل در تایلند

آرامش و ورزش ذهن با مدیتیشن و یوگا

مکانهای زیادی در تایلند وجود دارد که این نوع خدمات را ارائه می دهند. همه چیز به آنچه می خواهید و همینطور بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بستگی دارد. در شیانگ مای، پوکت یا هر نقطه از کشور تایلند، می توان یک دوره یوگا ساکت و آرام را انجام داد. در اینجا به فکر اسکان خوب یا غذای خوب نباشید، بلکه به دنبال پاک کردن ذهن و آزاد کردن تمام استرس ها باشید. پس در پوکت که بهترین جاذبه های گردشگری تایلند نیز در آنجا واقع است یا شیانگ مای، به دنبال جایی برای دور ریختن استرس هایتان باشید.

افراد در حال انجام یوگا و مدیتیشن در کشور تایلند

گفتگو با راهب ها و آگاهی از نحوه زندگی آنها

در تایلند راهبان زیادی را خواهید دید، و اگر علاقه مند هستید که در مورد سبک زندگی آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، به یک راهب گپ بروید. در آن جا می توانید در کنار راهبان بنشینید و هر سؤالی را که می توانید از آنها بپرسید. معابد مختلفی در کشور تایلند وجود دارد که می توانید در آن جا تجربه گفتگو با راهبان را داشته باشید.. حتماً زمان و روزهای گفتگو ها را بررسی کنید تا آن را در برنامه خود بگنجانید.

گفتگوی گردشگران با راهب ها در تایلند

کلاس آشپزی تایلندی، آموزش غذاهای بی نظیر تایلندی

غذای تایلندی بسیار خوشمزه است، پس چرا خودتان آن را طبخ نکنید؟ کلاس های آشپزی زیادی در سراسر این کشور وجود دارد. برخی از شرکت ها شما را به بازار می رسانند و مواد لازم را برای پخت و پز را همراهتان آماده می کنند، در حالی که برخی از کلاس ها همه چیز را برای آماده شدن شما جهت آموزش آشپزی تایلندی دارند. بررسی خود را انجام دهید و ببینید کدام کلاس برای شما مناسب است.

افرادی در حال آموزش آشپزی غذای تایلندی در کشور تایلند

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt