مجموعه ای متفاوت در پوکت که حتی اسمش را نشنیده اید

مجموعه ای متفاوت در پوکت که حتی اسمش را نشنیده اید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1398

مجموعه ای متفاوت در پوکت که حتی اسمش را نشنیده اید

نمایش سیام نیرامیت غالبا سه موضوع دارد که مخاطبان بین المللی می خواهند به قسمت دوم نمایش توجه کنند که نشان می دهد یک تایلندی مفهوم بهشت و جهنم را چگونه درک می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تئاتر(سیام نیرامیت) Siam Niamit Phuket در پوکت را می شناسید؟

نمایش سیام نیرامیت بدون بی وقفه اجرا می شود و غالبا سه موضوع دارد، که به همان اندازه سرگرم کننده هستند. مخاطبان بین المللی احتمالا می خواهند به قسمت دوم نمایش توجه کنند که نشان می دهد یک تایلندی مفهوم بهشت و جهنم را چگونه درک می کند. در حالی که بهشت بسیار زیبا با فرشتگان در حال پرواز است و جهنم واقعا حیرت انگیز و وحشتناک می باشد.
تصور کنید، کسانی که از نوشیدنی های حرام می خوردند مجبور به خوردن دیگ آب جوش هستند. تنظیم صحنه و جلوه های ویژه به تنهایی این نمایش را جذاب نکرده است، بلکه لباس های شگفت انگیز فوق العاده و بسیار واقع گرایانه نیز به جذابیت نمایش افزوده است. سیام نیرامیت قطعا آنچه را که برای تبدیل شدن به شخصی موفق لازم است را نشان می دهد.

اجرای بازیگران تئاتر سیام تیرامیت پوکت در تایلند

عروسک گردان در نمایش سیام تیرامیت پوکت تایلند

مجموعه سیام تیرامیت دارای چه مکان هایی است

اگرچه این نمایش از ساعت 20:30 آغاز می شود، اما بهتر است قبل از اینکه از جاذبه های گردشگری پوکت و دیگر امکانات آن لذت ببرید، از این نمایش دیدن کنید و در محوطه هایی که در آن غرفه های سنتی، بازار شلوغ، مغازه های پر از سوغات و نمایش های خیابانی به چشمتان می خورد، قدم بزنید. در این مکان، بچه ها و حتی بزرگ تر ها نیز می توانند از غذا دادن به فیل های آرام و مهربان لذت ببرند. البته در نظر داشته باشید، هزینه یک سبد میوه یا سبزی برای فیل ها و همچنین بازی ها و وسیله های سرگرمی بچه ها بسیار کم است. به شما توصیه می کنیم، نشستن در طبقه سوم رستوران مجموعه سیام نیرامیت که یکی از بهترین رستوران های پوکت نیز محسوب می شود، را برای استفاده از چشم انداز خیره کننده دریاچه و محوطه سازی بی نظیر فراموش نکنید.

مراجعه کنندگان و مهمانان عزیز می توانند به راحتی در حین غذاخوری در بالکن نیز حضور پیدا کنند. این محل برای بازدید کنندگان در تمام سنین مناسب می باشد و برای افرادی که با صندلی چرخدار حرکت می کنند، مکانی با دسترسی های راحت است. مهمانان دوربین خود را قبل از ورود به امانت داری تئاتر می سپارند زیرا بردن آن به داخل مجاز نیست. ولی در مقابل تشویق به استفاده از آنها و عکس برداری از بخش های دیگر محوطه می شوند. سیام نیرامیت پوکت 2.5 میلیارد بات برای زمین، ساخت و ساز، جلوه های ویژه و استخدام پرسنل سرمایه گذاری کرده است و همچنین دارای گواهینامه جهانی گینس به عنوان بالاترین رتبه در جهان ثبت و تایید شده است. سیام نیرامیت حدود 400 کارمند را استخدام کرده است که 96٪ آنها افراد محلی هستند. اولین نمایش این مجموعه قبل از افتتاحیه و در اواخر دسامبر 2011 بوده است.

سالن نمایش سیام تیرامیت پوکت در تایلند

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt