صبحانه خوشمزه در این رستوانهای پوکت میل کنید

صبحانه خوشمزه در این رستوانهای پوکت میل کنید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

صبحانه خوشمزه در این رستوانهای پوکت میل کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پوکت جزیره ایی رویایی با سواحل شنی و طبیعت حیرت انگیز یکی از محبوب ترین مقاصد سفر گردشگران است که در جنوب تایلند قرار دارد. صبحانه و غذاهایی بی نظیری را می توانید در طول سفر خود در این جزیره بهشتی میل کنید. الفبای سفر در این مسیر شما را راهنمایی می کند.

رستوران CAFÉ BY PINKY پوکت

این رستوران درست در قلب شهر قدیم پوکت قرار دارد که با فضایی گرم و جذاب، انواع غذاهای لذیذ را سرو می کند.سرو صبحانه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود با گزینه های از جمله املت و تخم‌ مرغ آب‌پز، پنکیک و نان تست فرانسوی. همچنین می توانید صبحانه‌ی کاملتری را انتخاب کنید که شامل همه‌ی این موارد به همراه قهوه یا چایی می‌باشد. 

فرنی تایلندی نیز برای کسانی که تمایل دارند این غذای تایلندی را نیز امتحان کنند وجود دارد. گردشگران تور پوکت لحظه آخری بعد از صرف صبحانه می‌توانند مجددا برای خوردن نهار و یا شام خود، به کافه رفته و غذاهایی مانند پیتزا، ساندویچ و غذاهای کلاسیک تایلندی را نیز در کافه by Pinky میل کنند. این رستوران همچنین در چالونگ شعبه دیگری دارد.

رستوران CAFÉ By -PINKY-پوکت،الفبای سفر

رستوران Indigo Pear  پوکت

رستوران مروارید نیلی که در امتداد ساحل شمالی قرار دارد، یک تفریحگاه لوکس و مدرن خانوادگی است که با سرو بهترین صبحانه و میان وعده های عالی از شهرت زیادی در پوکت برخوردار است.هر یکشنبه، میان‌وعده‌ی مخصوص و خاص از جمله سوشی، خوراکِ دریایی دودی، کباب و باربیکیو، غذاهای اصیل تایلندی و .. را سرو می کند.  گردشگران علاوه بر خوردن غذای خوشمزه می توانند از موسیقی زنده نیز لذت ببرند و لحظات خوشی در تور پوکت تعطیلات خرداد در این رستوران داشته باشند.

رستوران Indigo  Pear-پوکت،الفبای سفر

کافه بار و گریل Oriental Spoon پوکت

این رستوران لوکس و مجلل در ساحل سورین قرار دارد و یکی از محبوب ترین تفریحگاه های گردشگران می باشد. این رستوران شیک و مدرن متخصص طبخ و سرو غذاهای کلاسیک تایلندی و نیز غذاهای غربی است، همچنین نوشیدنی های درجه یکی نیز در این رستوران می توانید سفارش دهید. یکی از دلایل شهرت رستوران اورینیت اسپون سرو میان وعده های خوش طعم و متنوع است.

اما میان‌وعده‌هایِ یکشنبه بسیار محبوب و پر طرفدار است. گردشگران تور پوکت بهار 98 از میان غذاهای لذیذ مانند غذاهای دریایی، سوشی، پنیرهای درجه یک و دسرهای شیرین، و همچنین انواع نوشیدنی‌ها  میوه های تازه و فندو شکلات لذت ببرند.

کافه بار و گریل Oriental Spoon-پوکت،الفبای سفر

رستوران THE CORNER پوکت

این رستوران در مکانی دنج و آرام در روستای چرنگ تالای در غرب پوکت قرار دارد. این رستوران به علت خدمات خوب و غذاهای خوشمزه‌ و لذیذ مورد علاقه‌ی گردشگران و مردم محلی است. این رستوران، صبحانه، نهار و شام سرو کرده و تا جایی که امکان دارد مواد اولیه‌ی ارگانیک در طبخ غذا  مورد استفاده قرار می دهد.

سرو صبحانه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود که در کل طول روز می توانید آن را سفارش دهید. انواع مختلفی از غذاها اعم از موسلی (نوعی صبحانه‌ی انگلیسی)، پنکیک و سوپ برنج تایلندی را در این مکان می توانید امتحان کنید. همچنین شما گردشگران تور لحظه آخری پوکت می توانید این غذاها را به صورت کامل همراه با چای یا قهوه میل کنید.

رستوان THE CORNER-پوکت،الفبای سفر

رستوران Boonrat Dim Sum پوکت 

برای امتحان کردن صبحانه‌ی محلی تایلندی بهترین گزینه رستوران بونرات دیم سام است .این رستوران هر روز ساعت 6 صبح باز می‌شود و  پذیرای میهمانان خود است. منوی این رستوران بسیار غنی و متنوع است مانند انوع کوفته و نان برنجی. گردشگرانی که مایل هستند تا غذاهای خوشمزه این رستوران را امتحان کنند باید زود به این محل بروند چرا که غذاهای خوشمزه آن خیلی زود تمام می شود. قبل از شروع سفر بلیط پرواز پوکت را رزرو کنید.

رستوران Boonrat Dim Sum-پوکت،الفبای سفر

رستوران PURE ORGANIC HEAVEN پوکت

گردشگرانی که به دنبال صبحانه‌ای خوشمزه و منحصر به فرد هستند می‌توانند سری به این رستورانن بزنند که تخصصش طبخ و سرو غذاهای سالم است. این رستوران در منطقه چالانگ در جنوب پوکت قرار دارد. لیست غذاهای این رستوران شامل انواع آبمیوه‌های طبیعی ، اسموتی میوه، قهوه، سوپ کوینولا و همبرگر طبیعی می‌ باشد. علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه می‌توانید از تماشای طلوع خورشید در تراس رستوران لذت ببرید. این رستوران همچنین محصولات مراقبتی مانند انواع صابون‌های شستشوی بدن و صورت و روغن ماساژ را نیز به فروش می رساند.

رستوران PURE ORGANIC HEAVEN-پوکت،الفبای سفر

کافه‌ صبحانه‌ی سیام Café Siam پوکت

برای کسب تجربه‌ای متفاوت از طعم غذاها به کافه صبحانه‌ی سیام بروید. این کافه که در قلب پاتونگ واقع شده، یک کافه گرم با محیطی دوستانه و فضای داخلی با میز و صندلی‌های چوبی است.  در تمام طول روز صبحانه با گزینه‌هایی از جمله موسلی، املت و نان تست فرانسوی و تخم مرغ سرو می‌شود. گردشگران می‌توانند یکی از میلک‌شیک‌های و یا قهوه‌ی ایتالیایی کافه را نیز امتحان کنند. این کافه مکانی عالی برای گفتگو با دوستان، کتاب خواندن و یا سپری کردن یک روز در آرامش است.

کافه‌ صبحانه‌ی سیام Café Siam-پوکت،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt