جاذبه های پنهان و مخفی اتریش را کشف کنید

جاذبه های پنهان و مخفی اتریش را کشف کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 تیر ، 1398

جاذبه های پنهان و مخفی اتریش را کشف کنید

وین پایتخت اتریش دارای جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی است. اما با این حال جاذبه هایی در وین هستند که مانند راز در دل شهر پنهان شدند.الفبای سفر این مکانها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

وین پایتخت اتریش دارای جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی است. اما با این حال جاذبه هایی در وین هستند که مانند راز در دل شهر پنهان شدند.الفبای سفر این مکانها را به شما معرفی میکند.

بازار ترکی Brunnenmarkt وین

 بازار Brunnenmarkt در یکی از مناطق پر جنب و جوش و چند فرهنگی وین واقع شده است که همیشه مردم محلی و گردشگران زیادی در آن دیده میشود. گردشگران می توانند غذاهای محلی ترکیه را با قیمت های مقرون به صرفه در این محل امتحان کنند.

در اینجا میتوانید فلافل های خوشمزه را با قیمت ارزان خریداری و نوش جان کنید.در انتهای بازار، محلی به نام Yppenplatz قرار دارد که میتوانید زیباییهای این منطقه جذاب را کشف کنید.برای اطلاع از قیمت تور اروپا تابستان 98 با ما همراه باشید.

بازار ترکی Brunnenmarkt وین،الفبای سفر

استخر Schönbrunner Bad lido

استخر Schönbrunner Bad lido در منطقه محبوب Hietzing و در پشت مناطق جنگلی Schönbrunn قرار گرفته است.برای شنا و آفتاب گرفتن در این محل از ساعت 12 تا 5 عصر 12 یورو و برای 5 عصر به بعد باید 7 یورو بپردازید.

با اینکه هزینه آن کمی گران است و در روزهای گرم تابستان تفریح لذت بخشی است. یک استخر بزرگ مخصوص بزرگسالان و همچنین استخر کوچکی برای کودکان وجود دارد. در بخشی از این استخر است که سایه و خنک میشود نیز میتوانید استراحت کنید. علاوه بر این، یک کافه نیز در این استخر وجود دارد که میتوانید غذا و نوشیدنهای خنک را در آنجا میل کنید.

استخر Schönbrunner Bad lido وین،الفبای سفر

برج Jubiläumswarte وین

ناحیه Ottakring که در حومه وین قرار دارد منطقه ایی است که در آن قشر ضعیف جامعه زندگی میکنند و به ندرت توسط گردشگران بازدید می شود. با این حال، این جایی است که میتوانید در آن از  برج Jubiläumswarte دیدن کنید.

این برج در سال 1899 توسط معماری مطرح به مناسبت پنجاهمین سالگرد سلطنت امپراتوی ساخته شد. این برج در میان جنگلهای Wienerwald پنهان شده و جایی است که میتوانید از فراز آن زیباییهای شهر را تماشا کنید همچنین برای پیک نیک کردن، پارک های مناسب منطقه پیدا کنید. برای رزرو بلیط پروازهای خارجی الفبای سفر را دنبال کنید.

برج Jubiläumswarte وین،الفبای سفر

بازار Riesenflohmarkt 

بازار Riesenflohmarkt Wienerberg در روزهای 1شنبه در حومه شهر برپا میشود و به حدی جذاب و شلوغ است که شما تصور میکنید در یک جشنواره محلی شرکت کردید. غرفه های مختلف لباس،اسباب بازی، مبل و وسایل آشپزخانه و خرت و پرت و چیزهای عجیب و غریب در این بازار میتوانید پیدا کنید.

حتی میتوانید جواهرات عتیقه و اصل را نیز در این محل با قیمت ارزان پیدا کنید. چند ساعتی را به گشت زدن در این محل گشتی بزنید و چیزهای جالبی کشف کنید.

بازار Riesenflohmarkt Wienerberg وین،الفبای سفر

رستوران Der Wiener Deewan

این رستوران که یک رستوران پاکستانی است جایی است که غذاهای خود را به صورت بوفه سرو میکند و محلی است که میهمانان میتوانند تصمیم بگیرند چه چیزهایی را میل کنند. این رستوران به شیوه و سبک پاکستانی غذاهایی مانند برنج و نان تازه و سیب زمینی سرو میکند.این رستوران در قلب شهر قرار دارد و محلی عالی برای غذا خوردن پس از گشت زدنی و بازدید از دیدنیهای وین است. برای کسب اطلاعات آدرس و شماره تلفن الفبای سفر ما را دنبال کنید.

رستوران Der Wiener Deewan وین،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt