بهترین بازارهای مسکو برای خرید چیزهای جالب

بهترین بازارهای مسکو برای خرید چیزهای جالب

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1400

بهترین بازارهای مسکو برای خرید چیزهای جالب

تماشای آثار به جای مانده از دوران شوروی، صنایع دستی و غذای خیابانی لذیذ فقط چند مورد از چیزهایی است که در بازارهای مسکو میتوانید پیدا کنید. بازارهایی که تاریخ گذشته روسیه را میتوانید در آن جستجو کنید. الفبای سفر این بازارها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تماشای آثار به جای مانده از دوران شوروی، صنایع دستی و غذای خیابانی لذیذ فقط چند مورد از چیزهایی است که در بازارهای مسکو میتوانید پیدا کنید. بازارهایی که تاریخ گذشته روسیه را میتوانید در آن جستجو کنید. الفبای سفر این بازارها را به شما معرفی میکند.

بازار Izmailovsky مسکو

بازاری با اشیاء شگفت انگیز و عتیقه مانند سماورها، گرامافون، کلاه های خز دار، سکه های باستانی و حتی مجسمه های استالین.بازار Izmailovsky مسکو مانند گنجینه ای است که هیچ مرزی ندارد. محصولات دست بافت و صنایع دستی که با مهارت زیبایی طراحی شده در این بازار به چشم میخورند که بسیار جذاب و دیدنی هستند.

برای اینکه سوغات را با قیمت زیاد نخرید پس بهتر است که برای خرید به سراغ فروشگاه های سوغات مسکو در بازار Izmailovsky بروید. در بالکن طبقه دوم این محل می توانید هنرهای دستی محلی و فرش دستباف این شهر را پیدا کنید. این بازار در نزدیکی میدان کرملین قرار دارد که در تور مسکو سنت پتربورگ میتوانید خریدهای مقرون به صرفه ایی در این محل داشته باشید.

بازار Izmailovsky مسکو،الفبای سفر

بازار Danilovsky مسکو

این بازار، بازار کشاورزان و محل یافتن مواد غذایی ارگانیک در مسکو است. بازار Danilovsky بهترین محصولات تولیدی کشاورزان روسیه را در این محل عرضه میکند. گوشت، پنیر و مربای محلی را در این بازار میتوانید تهیه کنید و همچنین و عطر و بوی تازه نان در گوشه و کنار این محل به مشام میرسد. میوه و سبزیجات تازه، آجیل و خشکبار و میوه خشک بسته بندی شده در این بازار به فروش میرسد. بازار Danilovsky از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر است و در خیابان 74 Muytnaya قرار دارد که محل مناسبی برای خرید در تور لحظه آخری روسیه است.

بازار Danilovsky مسکو،الفبای سفر

بازار Novopodrezkovo مسکو

در یک روز شلوغ این بازار میزبان حدود 4 تا 6 هزار فروشنده است. بازار Novopodrezkovo نسبت به سایر بازارهای دیگر کمتر شناخته شده است که بسیار مورد علاقه مردم محلی است. در این بازار محصولات دارای افزایش قیمت زیادی نیستند و به راحتی میتوانید با قیمت مقرون به صرفه در این محل سوغات تهیه کنید.

بازار Novopodrezkovo برای گردشگران یک محل کمتر شناخته شده و ایده آل برای خرید کردن است. لباسهای مختلف، وسایل طراحی لباس و اجناس عتیقه را در این محل میتوانید پیدا کنید. برخی از اشیای قدیمی که گنجینه های دوران شوری سابق هستند در این بازار به چشم میخورند. محل برگزاری این بازار قبلا جای دیگری بوده که در حال حاضر به محلی دیگر منتقل شده و در آخر هفته ها دایر است.

بازار Novopodrezkovo مسکو،الفبای سفر

بازار Bloshiny Rynok مسکو

برای کسانی که عاشق اجناس عتیقه هستند رفتن به بازار Bloshiny Rynok از واجبات است.اجناس قدیمی و عتیقه که متعلق به دوران شوری سابق هستند در این محل برای فروش گرداوری شده اند.انواع کفش و لباس که برخی از آنها به قرن 20 تعلق دارد را در بازار Bloshiny Rynok می توانید جستجو کنید. موسیقیهای که از گرامافون های قدیمی این بازار پخش میشود فضایی از حال و هوای دوران شوری را به وجود می آورد . برای اینکه از محل برگزاری این بازار در هر هفته مطلع شوید پیج فیس بوک این بازار را در تور روسیه تابستان 98 دنبال کنید.برای سفر به این شهر و شروع سفر بلیط هواپیما مسکو را رزرو کنید.

بازار Bloshiny Rynok مسکو،الفبای سفر

بازار Gorbushka Electronics

انبوهی از کالاهای الکترونیکی مقرون به صرفه با قیمت کارخانه را در این محل میتوانید خریداری کنید. همچنین محل عالی برای خرید دی وی دی و وی سی دی و بازیهای کامپیوتری است. بازار Gorbushka نیز کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی و فیلم و آلبوم عکس را با قیمت های ارزان به فروش میرساند.این بازار در نزدیکی مرکز فرهنگی Gorbunov قرار دارد. بازار Gorbushka Electronics همچنین عنوان یک محل ملاقات برای علاقه مندان فیلم و موسیقی که در این محل یکدیگر را ملاقات میکنند.

بازار Gorbushka Electronics مسکو،الفبای سفر

بازار Sevastopol Hotel مسکو

بازاری جالب و عجیب و غریب که اجناس هندی، پاکستانی و افغانستانی در گوشه و کنار آن به چشم می خورند. انواع اجناس پرزرق و برق این بازار شما را مجذوب میکند.انواع طلا و جواهر خاورمیانه تا ابریشم دست بافت و اسبای بازی های مختلف را در بازار Sevastopol Hotel میتوانید پیدا کنید.قیمت اجناس این بازار بسیار ارزان است و در روزهای آخر هفته دایر میشود.برای اقامت در این مسکو و رزرو هتل های روسیه الفبای سفر را دنبال کنید.

بازار Sevastopol Hotel مسکو،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt