چگونه در 24 ساعت تورنتو را کشف کنیم

چگونه در 24 ساعت تورنتو را کشف کنیم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 خرداد ، 1398

چگونه در 24 ساعت تورنتو را کشف کنیم

اگر به تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا سفر کرید و قصد دارید تا در یک روز این شهر را بگردید مسلما جاهای زیادی برای تفریح و کشف کردن در این شهر وجود دارد ولی الفبای سفر بهترین راه را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر به تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا سفر کرید و قصد دارید تا در یک روز این شهر را بگردید مسلما جاهای زیادی برای تفریح و کشف کردن در این شهر وجود دارد ولی الفبای سفر بهترین راه را به شما معرفی میکند.

صبح در تورنتو

برای اینکه در صبح گردش خود را تورنتوشروع کنید اول امیدواریم که آب و هوا خوشایند باشد، شما می توانید با پیاده روی از مرکز شهر شروع کنید. در این مسیر پیاده روی با چشم انداز طبیعی زیبا خیابان Yonge ، میدانDundas ، میدان ناتان فیلیپس و هر دو سالن جدید و قدیمی شهر که در چند قدیمی هم هستند را مشاهده کنید. 

از هر یک از این نقاط، شما می توانید به سمت جنوب بروید تا به برج سی ان یکی از جاذبه های دیدنی کانادا با معماری بی نظیر برسید. پس از رسیدن به بالای برج سی ان می توانید چشم انداز حیرت انگیزی مشرف به شهر، دریاچه انتاریوLake Ontario و اطراف آن داشته باشید. 

میتوانید در یکی از رستورانهای این برج یک اسنک خوشمزه قبل از پایین از آن امتحان کنید، اگر هم دنبال هیجان زیاد هستید و ترسی از ارتفاع ندارید میتوانید به مرتفع ترین نطقه برج سی ان بروید یعنی Edgewalk بروید و در لبه آن در ارتفاع 365 متری با کمک مربیان و تجهیزات ایمنی آنجا را بروید. (برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما الفبای سفر را دنبال کنید)

Edgewalk برح سی ان تورنتو،الفبای سفر

ظهر در تورنتو

پس از بازدید از بر می توانید به مرکز خرید ایاتون سنتر تورنتو Toronto Eaton Centre بروید که به عنوان شلوغ ترین بازار آمریکای شمالی شناخته می شود. در اینجا شما می توانید از 250  فروشگاه آن سوغات و یا اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید. شما همچنین می توانید در رستوران Urban Eatery واقع در طبقه همکف با 24 رستوران و 900 فود کورت و این تنوع زیاد یکی را به دلخواه انتخاب کنید و غذا سفارش دهید.

مرکز خرید ایاتون سنتر تورنتو،الفبای سفر

عصر در تورنتو

تورنتو به عنوان یک شهر با محله های منحصر به فرد از جمله محله چینها، محله ایرانیها و.. بسیار شناخته شده است، بنابراین برای زمانی که شما در اینجا هستید، میتوانید محله های قومیتهای مختلف را درا ین شهر کشف کنید.از مرکز ايتون، شما می توانيد به سمت شمال  خیابان بلوره برويد و سپس از غرب دانشگاه تورنتو، به محله کره ایها برويد. در غیر این صورت، شما می توانید به محله چینیها و بازار Kensington بروید  همه این محله ها منعکس کننده تنوع و چند فرهنگی بودن تورنتو میباشد. همچین اگر علاقه مند هستید میتوانید سری به محله ایرانیها نیز بزنید تا حال هوای ایران را در آنسوی کره زمین حس کنید.( برای آشنایی با سایر جاذبه های دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

محله ایرانیهای تورنتو،الفبای سفر

شب در تورنتو

پس از بازدید و آشنایی با محله های مختلف تورنتو میتوانید پیاده و یا با مترو به هتل خود برگردید یا اگر بخواهید تورنتو را بیشتر کشف کنید، می توانید به یکی از خیابان های مشهور شهر به نام کینگ استریت وست  King Street West که یکی از خیابانهای محبوب و پر جنوب و جوش تورنتو است بروید.

. انواع کافه ها و رستوران های محبوب این شهر تا دیر وقت باز هستند. با توجه به سلیقه خود می توانید به فست فود Burger’s Priest در خیابان Adelaide و یا   رستوران semi-casual به خیابان Il Fornello بروید.

کینگ استریت وست تورنتو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt