گردش یک روزه با تور بلغارستان

گردش یک روزه با تور بلغارستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 خرداد ، 1398

گردش یک روزه با تور بلغارستان

اگر شما برای سفر به وارنا تنها یک روز فرصت داشته باشید، نیاز دارید تا بین ریلکس کردن کنار ساحل و کشف فرهنگی سومین شهر بزرگ بلغارستان برنامه ریزی کنید.الفبای سفر شما را در این راه راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر شما برای سفر به وارنا تنها یک روز فرصت داشته باشید، نیاز دارید تا بین ریلکس کردن کنار ساحل و کشف فرهنگی  سومین شهر بزرگ بلغارستان برنامه ریزی کنید.الفبای سفر شما را در این راه راهنمایی میکند.

صبح در وارنا

صبح خود را در وارنا با نوشیدن یک فنجان قهوه آغاز کنید که احتمالا باید نوشیدنی مورد علاقه شما به باشد. به خصوص در تابستان، شهر دارای یک جو آرام است که اکثر مردم ترجیح میدهند که استراحت کنند و قهوه بنوشند.بلوار Slivnitsa امکان انتخاب کافی شاپهای مختلف را فراهم می کند که در آن می توانید روز خود را با قهوه یا لیوان آب میوه تازه شروع کنید.

یک راه دیگر این است که می توانید نوشیدنی خود را بخرید و به باغ دریایی Sea Garden بروید. این باغ دیدنی در کنار ساحل دریای سیاه قرار دارد که می توانید در پارک زیبا پیاده روی کنید و یا در کنار ساحل نوشیدنی خود را بنوشید و لذت ببرید.

باغ دریایی وارنا بلغارستان،الفبای سفر

پس از آن میتوانید یک گردشگری فرهنگی در این شهر داشته باشید. دوستداران تاریخ هیجان زده خواهند شد زمانی که بفهمند که قدیمی ترین طلای ساخته شده توسط انسان در سال 1972 در وارنا کشف شد (به طور تصادفی، همانطور که معمولا طبق یافته های باستان شناسی بزرگ اتفاق می افتد) که شما می توانید بسیاری از آنها را در موزه باستان شناسی این شهر در تور بلغارستان تابستان 98 ببینید.

پس از گذراندن چند ساعت در موزه، نوبت به خوردن ناهار و امتحان کردن غذای محلی بلغاری میرسد.رستوران گودزیلا یک رستوران زنجیره ایی با دو شعبه در شهر است، یکی از آنها در ساحل و دیگری نزدیک عابر پیاده قرار دارد که در آنجا شما می توانید غذاهای خوشمزه را با قیمت های مناسب میل کنید و لذت ببرید.

موزه باستان شناسی وارنا بلغارستان،الفبای سفر

عصر در وارنا

دوستداران حیوانات حتما از تماشای نمایش دلفین ها که چندین بار در روز در دلفین فستا Festa Dolphinarium برگزار می شود لذت خواهند برد.  این موجودات باهوش بسکتبال، رقص، آکروباتیک و بسیاری دیگر را نمایش می دهند. بهتر  است که اگر در تابستان به وارنا سفر میکنید بلیط های خود را زود خریداری کنید زیرا که به سرعت فروخته می شود.

پس از نمایش زیبای دلفینها، عاشقان  هنر می توانند در تور وارنا تابستان 98 به سراغ صحنه های هنری بروند و گالریهای هنری را کشف کنند.برای این کار از گالری هنری سیتی آرت City Art شروع کنید و سپس به سراغ دیگر اماکن توریستی بلغارستان و گالری های هنری خصوصی و فضاهایی که می توانید هنرمندان بلغاری کلاسیک و معاصر را ملاقات کنید بروید.

اگر بخواهید کمی کار متفاوتی انجام دهید و نگاهی به آنچه بلغارستان در طی دوران کمونیستی اش بود داشته باشید، به فروشگاه گرند مال Grand Mall که موزه Retro در آن قرار گرفته است بروید. در اینجا شما می توانید مجموعه ماشینهای عتیقه و قدیمی و لوازم خانگی و وسایل روزمره آن دوران را از نزدیک مشاهده کنید.

گالری هنری سیتی آرت وارنا بلغارستان،الفبای سفر

شب در وارنا

برای تفریحات شبانه در وارنا به خصوص در تابستان می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. از موسیقی محلی چالگا chalga (ترکیبی از موسیقی محلی و شرقی همراه با اشعار ساده و سبک زندگی) تا اجرای دی جی های EDM جهان و نمایش زنده گروههای محلی را میتوانید در یک شب داشته باشید. بسیاری از این مراسمها و شب زنده داری در بارهای ساحل اجرا می شوند جایی که شما می توانید شب را با رقص بگذرانید و شن و ماسه نرم را در پاهای خود احساس کنید.( برای رزرو بلیط هواپیما الفبای سفر را دنبال کنید)

رقص سنتی بلغاری،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt