فستیوال تابستانی پرشور موسیقی زیگت مجارستان

فستیوال تابستانی پرشور موسیقی زیگت مجارستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 خرداد ، 1398

فستیوال تابستانی پرشور موسیقی زیگت مجارستان

جشنواره موسیقی زیگت مجارستان در سال 1993 به عنوان یک مجموعه کوچک از طرفداران موسیقی شکل گرفت. امروزه، این رویداد به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی جهان در کنار رود دانوب برگزار میشود.همراه با الفبای سفر با این جشنواره آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
جشنواره موسیقی زیگت مجارستان در سال 1993  به عنوان یک مجموعه کوچک از طرفداران موسیقی شکل گرفت. امروزه، این رویداد به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی جهان در کنار رود دانوب برگزار میشود.همراه با الفبای سفر با این جشنواره آشنا شوید.

جشنواره موسیقی زیگت بوداپست

بوداپست در سال های اخیر تبدیل به یک منطقه توریستی شده است. پایتخت مجارستان به عنوان مقصد سفر، جزو لیست 20 شهر اروپا که در سال 2019 باید به آنها سفر کنید برگزیده شد. معماری خیره کننده  بناهای این کشور و اینکه سفر به این شهر به راحتی از سایر نقاط اروپا امکان پذیر است، همچنین فرهنگ منحصر به فرد این شهر برای بازدیدکنندگان بسیار جالب است.

رود دانوب در طول یک هفته میزبان جشنواره موسیقی زیگت بوداپست، یکی از بزرگترین و بهترین جشنواره های موسیقی در جهان است. برای اولین بار این جشنواره در تاریخ خود، به یک سری اجرا و سخنرانی های کوتاه اختصاص داده خواهد شد.برنامه ویژه Love Revolution نیز از دیگر برنامه هایی است که در این مدت به نمایش در میاید و شور هیجان این فستیوال را پررنگتر میکند.

جشنواره موسیقی زیگت مجارستان،الفبای سفر

جشنواره موسیقی زیگت از 7 تا 13 اگوست در 6 مرحله با اجرای ژانرهای مختلف موسیقی مانند راک، جاز و گیتار الکترونیک توسط هنرمندان با استعداد در منطقه شمالی بوداپست برگزار میشود. علاوه بر موسیقی، تئاتر و فعالیت های جذاب و شاد دیگر برای تماشاچیان اجرا می شود که در تور اروپا تابستان 98 میتوانید آنها را مشاهده کنید.

با سفر به بوداپست این شهر محبوب و حضور در جشنواره حتما از چشم انداز شگفت انگیز شهر دیدن کنید.یک راه عالی برای کاوش در این شهر، قایق سواری بر روی رودخانه دانوب است که با سرو غذا، نوشیدنی و اجرای موسیقی همراه است و چشم انداز کم نظیری از معماری خیره کننده بوداپست ارائه میدهد.

فستیوال موسیقی زیگت مجارستان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt