همه چیز در مورد فستیوال غذای اتریش

همه چیز در مورد فستیوال غذای اتریش

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 خرداد ، 1398

همه چیز در مورد فستیوال غذای اتریش

شنیتزل گوشت گوساله و اشترودل سیب ( نوعی شیرینی) برای مدت زمان طولانی در دنیای غذاهای اتریشی توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.همراه با الفبای سفر غذاهای کمتر شناخته شده اتریشی را در فستیوال غذای جنیوس اتریش بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شنیتزل گوشت گوساله و اشترودل سیب ( نوعی شیرینی) برای مدت زمان طولانی در دنیای غذاهای اتریشی توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. ولی الفبای سفر غذاهای کمتر شناخته شده را در فستیوال غذای جنیوس اتریش به شما معرفی میکند.

فسیتوال غذای جنیوس Genuss چیست

فستیوال غذای جینوس اتریش بزرگترین و متنوع ترین رویداد آشپزی در اتریش است که حدود 200 غرفه غذا در وین در این جشنواره به چشم می خورند. انواع غذاهای رنگارنگ و خوشمزه محلی مانند ژامبون گوشت دودی Tyrolean smoked ham تا روغن کدو تنبل اتریشی که در طبخ برخی از غذاها از آن استفاده می شود را در این محل میتوانید مشاهده کنید.

ردیف به ردیف چادرهای سفید رنگی همراه با چشم انداز سزسبز پارک Stadt،  این فستیوال را از فضایی ساده و معمولی به یک مکانی شلوغ و جذاب برای سرگرمی آخر هفته تبدیل میکند.( همراه با مجله گردشگری الفبای سفر سایر جشنواره های دنیا را بشناسید)

فسیتوال غذای جنیوس اتریش،الفبای سفر

جشن میراث آشپزی اتریش  جشنواره ایی است به بازدید کنندگان خود غذاهای کمتر شناخته شده اتریشی ایالتهای فدرال را معرفی میکند. در جای جای این  فستیوال عطر و بوی غذاهای خوشمزه به مشام می رسد که حس کنجکاوی هر گردشگری را بر می انگیزد تا غذای اتریشی را از نزدیک ببینید و طعم و مزه آن را امتحان کند.

یکی از این غذاهای وسوسه است powidl (یک نوع مربای آلو که بدون شیرین کننده های مصنوعی درست می شود) و همچنین غذای دیگر نودل با دانه های خشخاش است که مردم محلی به آن mohnnudeln می گویند.

فسیتوال غذای جنیوس اتریش،الفبای سفر

 در فسیتوال غذای جنیوس چه در انتظار شماست

در این جشنواره که در ماه می برگزار می شود انواع نوشیدنیهای و پنیرهای مختلف خوشمزه و غذاهای لذیذ این کشور را در این جشنواره می توانید امتحان کنید که حتما تصور شما را از یک جشنواره جذاب برآورده میکند. آشپزها و تولید کنندگان مواد غذایی نیز در این جشنواره حضور دارند. 

همچنین در این جشنواره غرفه ایی 200 متری وجود دارد که کشاورزان و نانوایی ها نکات و اسرار و تکنیک های خاص خود را در زمینه تهیه و پخت نان بیان میکنند.ورکشاپ و سمینار در مورد موضوعاتی چون آشپزی مناسب و سازگار با محیط زیست در جشنواره جنیوس برگزار میشود.

نمایش آشپزی نیز در این محل اجرا میشود و به گردشگران فرصتی میدهد تا با انواع غذاهای اتریشی آشنا شوند.این رویداد دارای محیط خانوداگی و دوستانه است و انواع باربیکو ها نیز در این محل وجود دارد و میهمانان میتوانند در این محل پیکنیک کنند و از چشم انداز دیدنی محیط لذت ببرند.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، الفبای سفر را دنبال کنید)

فسیتوال غذای جنیوس اتریش،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt