جشنواره های تابستانی بی نظیر ایتالیا

جشنواره های تابستانی بی نظیر ایتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1401

جشنواره های تابستانی بی نظیر ایتالیا

ایتالیا کشوری بسیار دیدنی و خیره کننده با آب و هوای متفاوت و متنوع در هر منطقه است. هر فصلی از سال در شهرهای این کشور جشنواره و فستیوالهای باشکوه و تاریخی برگزار می شود. الفبای سفر شما را با گردشگری و شرکت در جشنواره های مختلف در فصل تابستان در ایتالیا آشنا میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایتالیا کشوری بسیار دیدنی و خیره کننده با آب و هوای متفاوت و متنوع  در هر منطقه است. هر فصلی از سال در شهرهای این کشور جشنواره و فستیوالهای باشکوه و تاریخی برگزار می شود. الفبای سفر شما را با گردشگری و شرکت در جشنواره های مختلف در فصل تابستان در ایتالیا آشنا میکند.

فستیوالهای بی نظیر ایتالیا در تیرماه

 در تابستان رویدادهای فرهنگی و موسیقی فراوانی در بیشتر نقاط ایتالیا برگزار می شود. طرفداران موسیقی کلاسیک باید به ورونا سفر کنند که میزبان جشنواره موسیقی اپرا در یک منطقه باستانی همراه با اجرای باشکوه می باشد تا از تماشای این نوع موسیقی لذت ببرند.در شهر اسرار آمیز Spoleto دو جشنواره جهانی Festival dei Due Mondi در دو هفته برگزار می شود که همراه با موسیقی، رقص، اجرای تئاتر، نمایش می باشد که بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

شهر زیبای سیه نا مسابقه هیجان و جذاب اسب سواری را هر سال در دو مرحله در دوم جوالای و دوم آگوست برگزار می کند.ونیز نیز میزبان کارناول سنتی ونیز Festa del Redentore است که قایق های زیادی در این جشنواره بر روی آب شناور هستند و با آتش بازی همراه است که مراسم بسیار دیدنی و شگفت انگیز است و شهرت جهانی دارد.( برای آشنایی با سایر جشنواره دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

کارناوال ونیز،الفبای سفر

تفریحات جذاب ایتالیا در مرداد

با افزایش دما هوا تعداد زیادی از مردم محلی به سراغ سواحل و یا کوه به خصوص در ماه مرداد که اوج بالا رفتن دمای هوا است می روند. در 15 اگوست مراسم مذهبی Feast of the Assumption برگزار می شود که بسیار از کسب و کار برای 2 هفته به تعطیلات میروند.

مسافران که می توانند گرما را تحمل کنند و از اقامت در شهرهای بزرگ لذت می برند تلاش میکنند تا در هتل های ارزان قیمت اتاق خالی رزرو کنند.ایتالیایی ها و گردشگران به سواحل Puglia, Calabria, Sardinia می روند تا آفتاب بگیرند و از چشم انداز اطراف لذت ببرنند.

جشنواره Feast of the Assumption ایتالیا،الفبای سفر

گردش لذت بخش ایتالیا در شهریور 

دمای هوای ایتالیا در ماه سپتامبر کمی کاهش پیدا میکند که یکی از لذت بخش ترین و بهترین زمان سفر به ایتالیا است که در این فصل گردشگران کمتری دیده می شوند. جزیره Lido of Venice میزبان جشنواره ستارگان بین المللی فیلم در ابتدای ماه سپتامبر است و همچنین برگزار کننده مسابقه تاریخی قایق رانی Regatta است که برای گردشگران جالب و تماشایی است.

نپال نیز میزبان جشن سالانه Feast of San Gennaro با برگزاری مراسم مذهبی است. در فلورانس نیز در 7 سپتامبر جشنواره Festa della Rificolona برگزار می شود که کل شهر در شب با هزاران فانوس کاغذی روشن می شود.
( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، الفبای سفر را همراهی کنید)

جشنواره Feast of San Gennaro ایتالیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt