تفریحات شبانه شاد و مفرح پوکت

تفریحات شبانه شاد و مفرح پوکت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 شهریور ، 1402

تفریحات شبانه شاد و مفرح پوکت

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پوکت حیرت انگیزترین و زیباترین جزیره تایلند است. این محل نه تنها سواحل دیدنی بی نظیری دارد بلکه دارای فضای شهری متمایزی است. تفریحات شبانه بخش جدا نشدنی پوکت است که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.الفبای سفر چند نایتکلاب مشهور را به شما معرفی میکند.

نایت کلاب هالیوود پوکت

این نایت کلاب که نامش را از هالیوود گرفته است یکی از کلاب های مشهور پوکت است. این کلاب همانطور که از اسمش ممکن است تصور کنید, دارای دکور پر زرق و برق و پر نور است و فضای مطلوب را برای یک شب جذاب و مهیج فراهم می کند. کارکنان این نایت کلاب برخورد گرمی دارند.این محل دارای دو سالن جداگانه است که در هر کدام موسیقیهای مختلفی پخش میشود که بنابر سلیقه خود میتوانید انتخاب کنید که به کدام سالن بروید.

هم دی جی های تایلندی و هم دی جی های بین المللی در نایت کلاب هالیوود برنامه اجرا می کنند. برنامه های مختلفی در این مکان برای میهمانان تدارک دیده میشود و همچنین برای تعطیلات مراسمهای خاصی اجرا می شود.در تور پوکت میتوانید نوشیدنیهای مختلفی را که در این محل سرو میشود را به دلخواه سفارش دهید.

نایت کلاب هالیوود پوکت،الفبای سفر

از گردش در پوکت لذت ببرید

نایت کلاب وایت روم پوکت

این نایت کلاب که در جاده بانگلا قرار دارد در سال 2015 افتتاح شد و متعلق به سوی گونزو می باشد. نایت کلاب وایت روم پوکت  دارای طراحی داخلی سفید مدرن و مبلمان ظریف و نورپردازیهای جذاب است. سالن این محل 600 نفر گنجایش دارد و ورودی آن رایگان است.

جمعیت جوان زیادی برای تفریح شبانه شاد و پرهیجان به این محل میروند و انواع موسیقیهای مختلف توسط دیجیهای با استعداد مانند هیپ هاپ اجرا میشود که فضای شاد و جذابی را به وجود می آورد. بار این نایتکلاب نوشیدنهای متنوعی و درجه یکی را ارائه میدهد که انتخاب را برای شما آسان میکند.

نایت کلاب وایت روم پوکت،الفبای سفر
نایت کلاب Illuzion پوکت

برای تجربه کردن کلوپ شبانه در پوکت، Illuzion را به شما پیشنهاد میکنیم.نایت کلابی که برای مدت طولانی به عنوان یکی از بهترین مکانها برای تفریحات شبانه در پوکت شناخته شده است.اجرای دی جی معروف مانند مارتین گارسیکس برای نمایش و اجرا و پخش موسیقی عالی هر گردشگری را در این محل به رقص و پایکوبی وا میدارد.

کیفیت بالایی صدای موزیک، نورپردازی جذاب نایت کلاب Illuzion از دیگر نکات مثبت این محل میباشد.این نایت کلاب محبوب در قلب خیابان بنگلا قرار دارد که یکی از خیابانهای شناخته شده این جزیره میباشد.( برای سفر به این جزیره رویایی بلیط هواپیما پوکت را از الفبای سفر بخواهید)

نایت کلاب Illuzion پوکت،الفبای سفر

نایت کلاب تایگر Tiger پوکت

نایت کلاب تایگر یک کلوب شبانه است که تا حدی تم غربی دارد و جز یکی از محلهای است که در آن می توانید تفریحات شبانه پوکت را آغاز کنید. این نایتکلاب در خیابان بنگلا واقع شده و دارای نمای سنگی و مجسمه های بزرگ ببر است.در داخل آن تعداد زیادی بار و صندلی وجود دارد. در طبقه دوم یک دی جی به اجرای موسیقی می پردازد.

وجود گروه رقص و دیجها و موزیک باند این کلوب را به محلی شلوغ و پرطرفدار در بین گردشگران و مردم محلی تبدیل کرده است. نایت کلاب تایگر محیطی کاملا امن را برای مشتریهای خود ارائه می دهد و سالن روشنایی خوب و سیستم صدایی بسیار با کیفیتی دارد.

نایت کلاب تایگر پوکت،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt