با یکی از خطرناکترین جزایر دنیا آشنا شوید

با یکی از خطرناکترین جزایر دنیا آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

با یکی از خطرناکترین جزایر دنیا آشنا شوید

جزایر خطرناک و پر از رادیواکتیو در گوشه و کنار جهان وجود دارد که زندگی افراد را با خطر روبه رو میکند.حتی برخی از این جزایر به قدری خطرناک هستند که ورود به آنها ممنوع می باشد.اما وحشتناکترین ترین جزیره در جهان دارای یک موجود مخفی وحشتناک است که الفبای سفر شما را با آن آشنا میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جزایر خطرناک و  پر از رادیواکتیو در گوشه و کنار جهان وجود دارد که زندگی افراد را با خطر روبه رو میکند.حتی برخی از این جزایر به قدری خطرناک هستند که ورود به آنها ممنوع می باشد.اما وحشتناکترین ترین جزیره در جهان دارای یک موجود مخفی وحشتناک است که الفبای سفر شما را با آن آشنا میکند.

قاتل ترسناک در جنگلهای مانگرو جزیره رامر

جزیره رامره  Ramree Island در  میانمار و در آسیای شرقی قرار گرفته است.بدترین و خطرناکترین دشمن انسان که زندگی او را تهدید به مرگ می کند در جنگلهای جزیره رامر و در اعماق آب قرار دارد. طبق گفته نشنال جئوگرافیک، کروکودیل آب شور که می تواند تا 2200 پوند وزن داشته و طول آن به 7 متر میرسد حیوانی است که میتواند به سرعت انسان را ببلعد.

بزرگترین گونه های کروکودیل، این قاتلان ترسناک و غول الپیکر، جنگل های مانگرو جزیره رامر را خانه خود می دانند.گفته می شود که در طول جنگ جهانی دوم در سال 1945 در جزیره رامر، نیروهای بریتانیایی گروهی از سربازان ژاپنی را به جنگل بردند. آمارها نشان می دهد که تنها 500 نفر از 1000 سرباز توانستند جان سالم به در ببرند و از جزیره خارج شوند در حالی که نیمی دیگر از این سربازان خوراک این کوروکودیلهای ترسناک شدند.

مطالب بیشتر را در این بخش بخوانید

حقایقی از مثلث برمودا

کروکودیلهای جزیره رامر،الفبای سفر

این حادثه در حال حاضر در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای بیشترین تعداد تلفات انسان در حمله توسط کوروکودیل به ثبت رسیده است.بله به نظر می رسد که این جزیره یک مکان خطرناک برای انسان میباشد چرا که این موجودات ترسناک در میان آب و گیاهان پنهان میشوند و یک تهدید جدی برای انسان محسوب می شوند.( برای آشنایی با سایر مناطق ترسناک دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

جنگلهای مانگرو جزیره رامر،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt