تجربه های عجیب و غریب  در سفر توکیو

تجربه های عجیب و غریب در سفر توکیو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1398

تجربه های عجیب و غریب در سفر توکیو

توکیو برای داشتن چیزهای عجیب و غریب برای تجربه کردن بسیار مشهور است. بنابراین اگر قصد تجربه های عجیب و غریب در طول سفر خود دارید، الفبای سفر شما را در سفر به توکیو برای کسب این تجربه ها راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

توکیو برای داشتن چیزهای عجیب و غریب برای تجربه کردن بسیار مشهور است. بنابراین اگر قصد تجربه های عجیب و غریب در طول سفر خود دارید، الفبای سفر شما را در سفر به توکیو برای کسب این تجربه ها راهنمایی میکند.

با جغد ها قهوه ها بنوشید

توکیو برای داشتن کافه هایی با حیوانات مشهور است که مردم می توانند در کنار این حیوانات قهوه و یا غذای مورد علاقه خود را میل کنند و از وجود این موجودات دوست داشتنی لذت ببرند.سگها و گربه ها در بیشتر کافه های این شهر وجود دارد.ولی اگر قصد دارید کار جدیدی را تجربه کنید چرا در کافه های توکیو در کنار یک پرنده مانند قناری و یا مرغ عشق و یا پرنده شکاری مانند جغد یک فنجان قهوه نمی نوشید؟( مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

کافه جغد توکیو،الفبای سفر

در هتل کپسولی اقامت کنید

هتلهای کپسولی در دهه اخیر بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. کسانی که به دنبال هتل ارزان هستند در این هتلها اقامت میکنند. اتاقکهای کوچک با فضای حدود یک و نیم متر مکعب که مجهز به تشک 2 نفره، ملافه و بالش، چراغ، تلویزیون، رادیو و ساعت است. اگر به دنبال اقامت در محل متفاوتی هستید که شب را در آن اقامت کنید هتلهای کپسولی توکیو را به شما پیشنهاد میکنیم.

هتل کپسولی توکیو،الفبای سفر

غذا خوردن در رستوران رباط

رستوران ربات Shinjuku انتظار شما را برای داشتن شبی متفاوت در توکیو برآورده میکند. خوردن شام همراه با تماشای نمایش رباطها در این رستوران چیزی است که می توانید در این رستوران تجربه کنید.به غیر از منوی این رستوران، همه چیز و حتی دکور رستوران فلزی و به رنگهای مختلف و روشن است.در کنار خوردن شام میتوانید به تماشای نمایش و رقص این رباطها به همراه موزیک، رقص نورهای رنگی بپردازید. 

رستوران ربات Shinjuku،الفبای سفر

Pachinko بازی کنید

Pachinko یک بازی محبوب در ژاپن است، بنابراین پیدا کردن جایی برای انجام این بازی برای اینکه شانس خود را امتحان کنید کار سختی است. محل این بازی با سر و صدای زیاد و پخش موسیقی همراه است.این بازی مانند یک دستگاه حافظه ای تنظیم شده است. بازیکنان توپ های فولادی کوچک را به زمین بازی می اندازند و بازی را ادامه میدهند تا برنده شوند. شما می توانید شانس خود را در این بازی امتحان کنید.( بلیط هواپیما خود را از الفبای سفر بخواهید)

بازی ژاپنی Pachinko،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt