سفری متفاوت به شهرهای ناشناخته اروپا

سفری متفاوت به شهرهای ناشناخته اروپا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1398

سفری متفاوت به شهرهای ناشناخته اروپا

اروپا به غیر از شهرهای مشهور مانند رم، برلین، لندن و یا پاریس شهرهای بسیاری دارد که هر کدام جاذبه های حیرت انگیزی دارد. شهرهایی که شاید برای شما زیاد شناخته شده نباشد.الفبای سفر به شما برخی از این شهرها را معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اروپا به غیر از شهرهای مشهور مانند رم، برلین، لندن و یا پاریس شهرهای بسیاری دارد که هر کدام جاذبه های حیرت انگیزی دارد. شهرهایی که شاید برای شما زیاد شناخته شده نباشد.الفبای سفر به شما برخی از این شهرها را معرفی میکند.

لوسرن،سوئیس Lucerne

لوسرن در شمال دریاچه ای به همین نام در مرکز سوئیس قرار دارد. شهری کوچک و زیبا که به راحتی با کمی پیاده روی می توانید آن را کشف کنید.قدیمی ترین پل اروپا به نام لوکزنه در این شهر قرار دارد. 

لوسرن یک شهر قدیمی جذاب است که در آن شما می توانید به راحتی در اطراف آن بگردید. از منظره های شگفت انگیز شهر دیدن کنید.از جاذبه های توریستی این شهر مانند برج ساعت بر روی دیوار Musegg، موزه هنری Lucerne ، شهر قدیمی لوسرن ، موزه روسنگا با معماری زیبایش و کلیسای یسعویون حتما دیدن کنید.( برای آشنایی با سایر دیدنیهای دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

لوسرن سوئیس،الفبای سفر

سالامانکا،اسپانیا Salamanca

سالامانکا در شمال غربی اسپانیا واقع شده است. شهری تاریخی با ساختمان های ماسه ای سنگی که در غروب آفتاب مانند طلا می درخشد، به طوری که این شهر به نام "شهر طلایی" خوانده می شود. سالامانکا شهری است که قدیمی ترین دانشگاه کشور در آن قرار دارد و یک شهر دانشجویی است که معماری بناهای آن بسیار خارق العاده است از جمله بناهای قرن 12 هم مانند کلیسای Catedral Vieja و ساختمان Casa de las Conchas و یا بناهای متعلق به قرن 15 که با ماسه سنگی تزئین شده است. سعی کنید در سفر به این شهر از میدان پلازا که یک میدان به سبک معماری باروک است حتما دیدن کنید.       

سالامانکا اسپانیا،الفبای سفر

ترونهایم،نروژ Trondheim

ترونهایم پایتخت نروژ در دوران وایکینگها بوده که در کنار رودخانه نیدلوا واقع شده است. شهری پویا و پر جنب و جوش با میراث فرهنگی غنی که آن را به یکی از جذابترین شهرهای شمال اروپا تبدیل کرده است. جاذبه های تاریخی این شهر مانند عمارت چوبی Stiftsgarden، کاخ سلطنتی قرن هفدهمی و همچنین کلیسای جامع نیداروس که بزرگترین کلیسای قرون وسطایی در شمال اروپا است از جاهای هستند که در سفر به این شهر حتما از آن دیدن کنید.( برای شروع سفر به کشورهای مختلف بلیط ارزان هواپیما را رزرو کنید)

ترونهایم نروژ،الفبای سفر

مارسی،فرانسه Marseille 

مارسی دومین شهر بزرگ فرانسه، با تاریخ و فرهنگ غنی و غذاهای خوشمزه یکی دیگر از شهرهای کمتر شناخته شده اروپا است. پایتخت فرهنگی در سال 2013، مارسی دارای یک هویت قوی فرانسوی است که در نزدیکی دریایی مدیترانه قرار گرفته است.

این شهر بندری دارای خیابان های زیبا، موزه ها و مغازه ها و رستوران های کوچکی است که می توانند از آن بازدید کنید. بافت قدیمی این شهر نیز پر است از کوچه های تنگ و باریک ، مغازه های صنایع دستی محلی و گالری های هنری که از دیگر دیدنیهای شهر به شمار می رود.

مارسی فرانسه،الفبای سفر

پروزا،یونان Preveza 

اپیروس پایتخت پروازا شاید زیاد شناخته شده نباشد ولی این بدان معنا نیست که چیزی برای ارائه کردن ندارد. در خلیج Amvrakikos، این شهر کوچک اما مدرن با یک مرکز تاریخی زیبا، جایی با خیابان های سنگفرش و مسیرهای پیاده روی و کافه های مختلف که بسیار دیدنی و جذاب است. قدم زدن در سطح شهر یکی از تفریحات لذتبخش است که مورد علاقه مردم محلی است.همچنین پروازا  دارای صحنه های فرهنگی و هنری است و فعالیت های بسیاری در این زمینه ها دارد.

پروزا یونان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt