در مسکو میان وعده های خاص و وسوسه انگیز بخورید

در مسکو میان وعده های خاص و وسوسه انگیز بخورید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

در مسکو میان وعده های خاص و وسوسه انگیز بخورید

خوردن غذای میان وعده بخش مهمی از زندگی روزمره مردم محلی مسکو محسوب می شود. به خصوص اگر به دنبال رستورانهای محبوب محلی هستید به عنوان یک توریست پیدا کردن یک رستوران خوب می تواند سخت باشد.الفبای سفر بهترین رستوران هایی که میان وعده های لذیذ را سرو میکند را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خوردن غذای میان وعده بخش مهمی از زندگی روزمره مردم محلی مسکو محسوب می شود. اگر به دنبال رستورانهای محبوب محلی برای امتحان کردن میان وعده های خوشمزه هستید، به عنوان یک توریست پیدا کردن یک رستوران خوب می تواند کار سختی باشد.الفبای سفر بهترین رستوران هایی که میان وعده های لذیذ را سرو میکند را به شما معرفی میکند.

رستوران The Mad Cook مسکو

این کافه و رستوران که در مرکز شهر مسکو قرار دارد، انواع غذاهای روسی،ایتالیایی و غذای مخصوص گیاه خواران را سرو می کند. رستورانی با غذاهای محلی روسی که کارکنان آن با لهجه ایتالیایی صحبت میکنند. گردشگران تور مسکو سنت پتربورگ می توانند غذاهای سالم، تخم مرغ بندیکت( صبحانه آمریکایی)، پنک کیک های روسی با مربا، انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و البته یک منوی مخصوص عصرانه را در این رستوران امتحان کنند.

رستوران The Mad Cook-مسکو،الفبای سفر

رستوران Pinch مسکو

در طول هفته از ساعت 8:30 صبح تا عصر16:00 هم صبحانه و هم عصرانه در این رستوران سرو می شود. یک رستوران روسی با آشپز ایتالیایی که غذاهای متنوع و لذیذی را سرو میکند. تجربه آشپزی او از غذاهای سنتی ایتالیایی در آشپزخانه مادربزرگش شروع شد و سپس به صورت حرفه ای وارد دنیای آشپزی شد. آشپزی بسیار حرفه ای که اطلاعات زیادی در مورد تکنیکهای آشپزی دارد همچنین نحوی درست کردن و شیوه  متفاوت برای استفاده از مواد غذایی در تهیه غذا دارد.

اگر طعم غذا را در رستوان Pinch درک کنید، در اصل آشپزی او را درک می کنید. تیم حرفه ایی او به پذیرایی از میهمانان خود برای سرو غذای روسی با مواد اولیه ایتالیایی در مسکو بسیار شناخته شده است. شما نیز در تور مسکو خرداد 98 می توانید یکی از میهمانان آنها باشید.

رستوران Pinch مسکو،الفبای سفر

کافه Table مسکو

کافه Table در بین مردم محلی از گروه های سنی مختلف به شدت محبوب است. قیمت های این کافه بسیار مقرون به صرفه هستند و منوی آن بسیار متنوع است. دکور این رستوران شیک و مدرن و به سبک سرمایه داری مدرن روسیه می باشد.  انواع اسنکها و میان وعده ها را در این کافه مانند انواع تخم مرغ، ماه ، انواع پنکیکها، ساندویچ و سالاد سبزیجات را میتوانید میل کنید.( برای سفر به مسکو و خوردن غذاهای خوشمزه این کافه، بلیط هواپیما مسکو را رزرو کنید)

کافه Table مسکو،الفبای سفر

کافه Barrique مسکو

کافه Barrique با سبک مدرن و امروزی برای هر نوع سلیقه ایی انواع میان وعده، اسنک و عصرانه سرو میکند. به خصوص اگر در تعطیلات آخر هفته هستید و تمایل دارید میان وعده های مختلفی را امتحان کنید این کافه بهترین انتخاب است . میان وعده هایی کلاسیک و سالم آن باب میل مردم محلی و گردشگران زیادی است.

منو این کافه شامل پنکیک روسی و تخم مرغ کرمی است همچنین املت و تخم مرغ اسکرامبل( صبحانه سنتی انگلیس) را میتوانید در این کافه امتحان کنید. بیشتر اوقات پیدا کردن میز خالی در این کافه به خصوص در زمستان سخت است.( برای رزرو هتلهای روسیه ، با الفبای سفر همراه باشید)

کافه Barrique مسکو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt