محله های دیدنی سنت پترزبورگ را کشف کنید

محله های دیدنی سنت پترزبورگ را کشف کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 اردیبهشت ، 1398

محله های دیدنی سنت پترزبورگ را کشف کنید

سنت پترزبورگ با اینکه شهر کوچکی است ولی محله های زیادی برای کشف کردن دارد که هر کدام جذابیت منحصر به خود را دارند. این شهر بر روی جزایر ساخته شده که توسط پلهای مختلف به هم متصل می شوند .همراه با الفبای سفر محلهای سنت پترزبورگ را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنت پترزبورگ با اینکه شهر کوچکی است ولی محله های زیادی برای کشف کردن دارد که هر کدام جذابیت منحصر به خود را دارند. این شهر بر روی جزایر ساخته شده که توسط پلهای مختلف به هم متصل می شوند .همراه با الفبای سفر محلهای سنت پترزبورگ را بشناسید.

خیابان نوسکی Nevsky سنت پترزبورگ

خیابان نوسکی شریان اصلی شهر است و در هیچ زمانی از روز خلوت نیست. خیابانهای اطراف آن پر از رستورانها و مراکز خرید مختلف و همچنین زندگی شبانه است. بسیاری از هتل های محبوب نیز در محله قرار دارند، چرا که خیلی از جاذبه های توریستی در چند قدمی آن قرار دارند.تعدادی زیادی کافی شاپها درخیابان نوسکی قرار دارد که برای نوشیدن یک فنجان قهوه و تماشای غروب خورشید در تور سنت پترزبورگ خرداد 98 مکانهای ایده الی هستند.

برای تفریحات شبانه نیز بارهای مختلفی وجود دارد همراه با صندلیهایی که در کنار خیابان چیده شده اند. نوشیدنیهای متنوعی در این بارها سرو می شوند که می توانید به دلخواه انتخاب کنید و یا غذاهای خیابانی اسرائیلی را در خیابان نوسکی امتحان کنید.

خیابان نوسکی سنت پترزبورگ، الفبای سفر

جزیره Vasilievsky سنت پترزبورگ

جزیره Vasilievsky مرکز تاریخی سن پترزبورگ است و بعضی از قدیمی ترین ساختمان های شهر در این محل و مجاورت رودخانه نوا واقع شده اند، مانند دانشگاه سنت پترزبورگ، موزه قومی Kuntskamera یا آکادمی علوم روسیه. جالب است که بدانید خیابان های این منطقه همه موازی و عمود بر یکدیگر هستد

از آنجا که این جزیره در حال حاضر محل زندگی بسیاری از دانشجویان است، بارها و کلابهای مختلفی در آن وجود دارد که برای تفریح و وقت گذرانی در تور سن پترزبورگ شبهای سفید می توانید در این بارها نوشیدنی بنوشید و حسابی خوش بگذرانید.

جزیره Vasilievsky سنت پترزبورگ،الفبای سفر

پتروگراد کایا Petrogradskaya سنت پترزبورگ

این منطقه یکی دیگر از جزایر تاریخی شهر است و محلی عالی برای تحسین معماری خارق العاده بناها است. خیابانهای این جزیره دارای جذابتهای غیر قابل انکار است. تعدادی از ساختمانها در طبقه اول خود دارای واحد اداری است در حالی که طبقه بالای آپارتمانها قرنهاست که هیچ تغییری نکرده است.

یکی از مکانهای برجسته جزیره پتروگراد کایا، قلعه پیتر و پاول است که طول زمان تاسیس شهر نخستین قلعه به شمار می رفت که در حال حاضر یک کلیسای جامع است و در گذشته محل زندگی امپراطوریهای روسیه بود. در این جزیره رستورانهای گوناگونی وجود دارد که غذاهای دوران شوروی سابق را در برخی از آنها در تور روسیه شبهای سفید می توانید تست کنید.

پتروگراد کایا سنت پترزبورگ،الفبای سفر

نیو هلند New Holland سنت پترزبورگ

منطقه نیوهلند یک محله در حال توسعه در طول 4 سال گذشته بوده که بر اساس یک جزیره مصنوعی در قرن 18 ساخته شده است. این محله از محبوبیت زیادی به خصوص در تابستان برخودار است چرا که در فضای سرسبز و بزرگ کافه ها، بارها و رستوانهای زیادی در آن وجود دارد که میزبان رویدادها و جشنواره های خاصی هستند. در سالهای اخیر تغییرات زیادی در منطقه نیوهلند رخ داده است از جمله افتتاح رسمی THE BOTTLE HOUSE است که محل کسب و کارهای مختلف است که در ساختمان یک زندانی قدیمی قرار دارد.

طبقه اول این محل به کافه ها و بارهای مختلف، طبقه دوم آن مغازه ها و فروشگاهای لباس و طبقه سوم به مراکز سلامت اختصاص یافته است که در تور مسکو سنت پترزبورگ می توانید از آن بازدید کنید. .( برای رزرو هتل های روسیه با کارشناسان الفبای سفر در ارتباط باشید.)

نیوهلند سنت پترزبورگ،الفبای سفر

جزیره Krestovsky سنت پترزبورگ

جزیره Krestovsky منطقه ای در سنت پترزبورگ که ساختمانهای لوکس زیادی در سالهای اخیر در آن ساخته شده است. این جزیره محلی دنج و خلوت و مناسب خانواده ها است. بزرگترین پارک تفریحی شهر در این جزیره قرار دارد که محل هیجان انگیز و سرگرم کننده ایی برای گردشگران تور روسیه خرداد 98 است. رستورانها و غذاخوریهای مختلفی در مکان قرار دارد و کلوب سیدنی بیچ نیز برای شب با اجرای دیجی ها و برای شادی و رقص محلی بهترین گزینه برای سپری کردن شبی شاد و مهیج است.

جزیره Krestovsky سنت پترزبورگ،الفبای سفر

محله پوشکین Pushkin سنت پترزبورگ

این محله بیشتر از آنکه منطقه ای در پطرزبورگ باشد حومه آن محسوب می شود. با این حال این منطقه بازدیدکنندگان زیادی دارد و جاهای دیدنی برای تماشا کردن دارد. در دوران امپریالیستی این منطقه به عنوان دهکده تزارها شناخته می شد و به عنوان محل ییلاقی خانوداه سلطنتی به شمار می رفت. کاخ کاترین یا دهکده تزارها همچنان میزبان گردشگران زیادی است و با باغهای باشکوهش یکی از نقاط حیرت انگیز سنت پترزبورگ به شمار می رود.

زندگی در اینجا به صورت سنتی در جریان است. در آخر هفته ها شما می توانید مردم محلی را که در حال خرید در بازارها هستند را مشاهده کنید یا در پارکها قدم بزنید و از کلیساها بازدید کنید. با این حال منطقه پوشگین چندان از حال و هوای مدرن امروزی دور نیست و رستوانهای فضای باز زیادی در آن دیده می شود.( برای رزرو بلیط هواپیما سن پترزبورگ الفبای سفر را همراهی کنید)


محله پوشکین سنت پترزبورگ،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt