اجرای طرح تورهای ارزان قیمت در کشور

اجرای طرح تورهای ارزان قیمت در کشور

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1398

اجرای طرح تورهای ارزان قیمت در کشور

دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: طرح تورهای ارزان قیمت مهمترین پروژه این سازمان در کشور به اجرا در می آید. در ادامه خبر الفبای سفر را همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: طرح تورهای ارزان قیمت مهمترین پروژه این سازمان در کشور به اجرا در می آید. در ادامه خبر الفبای سفر را همراهی کنید.

ایجاد شرایط سفر برای همه طبقات اجتماعی

در مراسم تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر استان بوشهر فریدون محمدی گفت: این تورهای ارزان قیمت در کشور به معنای ارائه خدمات بی کیفیت نیستند و در این حوزه، استانی که از بقیه پیشی بگیرد زودتر می تواند به مقصد برسد. وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی و مهم و مورد توجه سازمان، ارزان‌ نمودن سفر است تا بتوان از نظر اجتماعی، برای تمام طبقه های اجتماعی سفر کردن را فراهم کرد. 

محمدی در ادامه گفت: برای ما مهم است تا شرایطی ایجاد کنیم تا همه اقشار و طبقه های اجتماعی با هر سطحی از درآمد به راحتی بتوانند سفر کنند. دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: استان بوشهر باتوجه به دارا بودن قابلیتهای مختلف در بخش ساحل و طبیعی قادر است به عنوان یکی از این مقاصد مطرح شود و در راستای این پروژه باکمترین هزینه نقش مهمی در اقتصاد آن منطقه ایجاد کند. ( برای اطلاع از کلیه اخبار، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.)

محمدی تصریح کرد: ظرفیت های موجود در استانی مانند بوشهر مانند نفت، گاز، پتروشیمی، بازرگانی و سایر بسیار مهم بوده و همه آنها به نوعی با گردشگری در ارتباط می باشند. اظهار کرد: در سال رونق تولید بهترین و به صرفه ترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است که می تواند در کمتر زمان با بازگشت سرمایه و رونق اقتصادی همراه باشد. 

محمدی افزود: باتوجه به تغییر و تحول های پیش آمده، در آینده نه چندان دور صنعت گردشگری به صنعت اول در کشور تبدیل خواهد شد. وی بیان کرد: امروزه سفر کردن تنها یک کار تفریحی محسوب نمی شود بلکه با رونق گرفتن آن اقتصاد شکوفا شده و در شرایطی که با رکود اقتصادی مواجه هستیم صنعت گردشگری می تواند تحولی در اقتصاد جامعه ایجاد کند. 

محمدی ادامه داد: در دوره ایی، صنعت ساختمان یک صنعت پردرآمد به شمار می رفت ولی امروز این صنعت به علت داشتن محدودیتها راکد شده است در حالی که صنعت گردشگری این ویژگی را ندارد و با توجه به ظرفیت ها و قابلیت می تواند همیشه رونق بگیرد. 

دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر در ادامه گفت: ساحل استان بوشهر یک برند برای استان به حساب می آید که می تواند برای جذب گردشگر در طول سال از آن استفاده می شود.محمدی گفت: امروز بندر گناوه به علت موقعیت تجاری یک برند است و باید زیرساخت های آن تقویت شود.

وی اضافه کرد: می توان برای استانی مانند بوشهر با طراحی جشنواره، رویداد و فستیوال های مختلف در طول سال، حتی در فصل گرم گردشگر جذب نمود که این بع اقتصاد استان کمک شایانی می کند. محمدی به افزایش 68 درصدی مدت اقامت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تقویت سفر در استانها میتواند منجر شود تا اقتصاد مناطق از رکود خارج شود و با توجه به پروژه بوشهر توریسم 2022 که خیابان و پروژه گردشگری در آن طراحی شده بود می توان شهر گردشگری نیز به آن افزود و بیشتر بهره را از این قابلیت استان برد.( برای شروع سفر ارزان از قیمت تورهای مسافرتی مطلع شوید.)

اجرای طرح تورهای ارزان در کشور،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt