آسان شدن دریافت ویزای پاکستان

آسان شدن دریافت ویزای پاکستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1398

آسان شدن دریافت ویزای پاکستان

وزارت کشور پاکستان خبر از اجرای سیاست جدید برای صدور آسان تر ویزا برای 48 کشور از جمله داد. در ادامه خبر الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

وزارت کشور پاکستان خبر از اجرای سیاست جدید برای صدور آسان تر ویزا برای 48 کشور از جمله داد. در ادامه خبر الفبای سفر را دنبال کنید.

صدور رواید 3 ماه فرودگاهی در پاکستان

وزارت کشور پاکستان اعلام کرد: از هفته گذشته سیاست جدید صدور آسان تر روادید فرودگاهی برای شهروندان 48 کشور به اجرا درآمده است و مدت روادید فرودگاهی 3 ماه می باشد.نام کشورهای ایران، برزیل، آلمان، هند، مالزی، روسیه، ترکیه، چین، سریلانکا، استرالیا و دانمارک در در فهرست بروز رسانی شده وزارت کشور پاکستان قرار دارد. همچنین کشورهای افغانستان، آمریکا و انگلیس از این سیاست جدید بهره مند نخواند بود.

رسانه های پاکستانی اعلام کردند: به غیر از شهروندان 48 کشور که از روادید فرودگاهی همزمان با ورود به پاکستان بهره مند هستند، دیپلمات های 12 کشور  نیز از تسهیلات بیشتر در این زمینه بهره مند خواهند شد.عمران خان نخست وزیر پاکستان ماه گذشته با هدف جذب گردشگر خارجی و احیای صنعت گردشگردی در این کشور، مرحله نخست صدور روادید فرودگاهی برای اتباع چند کشور از جمله ترکیه، مالزی و امارات را اعلام کرد.

اگرچه تصور اکثر جهانیان نسبت به پاکستان، وقوع حملات تروریستی و انفجار در این کشور است، با این وجود ارتش، دولت و دست اندرکاران توانسته اند با تامین امنیت و بهبود شاخص های گردشگری، به موفقیت های قابل توجهی در این صنعت دست یابند. ( مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.)

به گزارش ایرنا، زیبایی های پاکستان در چشم انداز طبیعی و بناهای تاریخی، جاذبه اصلی و مهم رونق گردشگری در بخش داخلی و خارجی بوده است، ولی با وجود بروز ناآرامی ها و اقدامات تروریستی، توسعه و رونق این صنعت بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

در سال 2014 آغاز عملیات های ضد تروریستی ارتش پاکستان نشان داد که با وجود اراده مردم و دولت و مبارزه علیه تروریسم، روزهای امن گذشته مجددا باز خواهد گشت. پس از عملیات‌های «ضرب عضب و ردالفساد» بهبود نسبی شاخص های امنیت در پاکستان به حدی مورد قبول واقع شد که از چشم گردشگران و تورست ها نیز پنهان نماند.

صدور ویزای فوری پاکستان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt