گردش 2 روزه با تور لنکاوی

گردش 2 روزه با تور لنکاوی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش 2 روزه با تور لنکاوی

لنکاوی با سواحل دیدنی، جزایر بهشتی و طبیعت رویایی و حیرت انگیز خود گردشگران بسیاری را مجذوب خود می کند.تعدادی از گردشگران در ساحل وقت گذرانی می کنند و عده ایی نیز دنبال ماجراجویی هستند. برای گردش 2 روزه در این جزیره الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

روز اول در لنکاوی

برای شروع روز اول بهترین کار گشت و گذار در طبیعت و کشف زیباییهای آن است. برای این کار دو گزینه پیش روی دارید اول اینکه در رودخانه کیلیم سوار کشتی کروز شوید و روی آب شناور باشید یا اینکه سوار تلکابین شوید و در امتداد پل هوایی لنکاوی و آبشارهای هفتگانه یا تلاگا توجو حرکت کنید. این گشت زنی شما صبح تا عصر زمان می برند. اما در این دو تفریح از چه جاهایی دیدن می کنید؟؟

صبح تا عصر

1.سواری کشتی کروز بر روی روخانه کیلیم

پارک طبیعت کیلیم یک منطقه وسیع است که در امتداد شمال شرقی لنکاوی قرار دارد. این کشتیها از بین تالابهای مختلف عبور کرده و به سمت سواحل پنهان در بین راه حرکت می کند. نه تنها گردشگران تور کوالا لنکاوی بهار با چشم انداز شگفت انگیز رو به رو می شوند بلکه حیات وحش این جزیره از جمله عقبها و میمون های این ناحیه را نیز مشاهده می کنند.

بیشتر این تورها شامل ناهار در یک رستوران شناور نیز می باشد. این تورها ساعت 9 صبح حرکت می کنند و ساعت 3 باز می گردند که به سمت پارک طبیعت حرکت می کند.

 کشتی کروز  روی روخانه کیلیم لنکاوب-الفبای سفر

2. تلکابین لنکاوی و عبور از میان آبشارها هفتگانه

برای شروع این تفریح جذاب ساعت 9 و نیم صبح به روستای اورینتال که ورودی تلکه کابین است بروید. این تله کابینها به سمت قله کوه گونونگ ماچینچانگ با 708 متر ارتفاع حرکت می کند که در زیر پای شما نیز چشم انداز فوق العاده ایی از جمله پل هوایی لنکاوی وجود دارد.

پس از این سواری مهیج با تله کابین در تور کوالا لنکاوی مجددا به روستای اورینتال بر می گردید. سپس به سمت آبشارهای هفتگانه حرکت کنید که این آبشارهای زیبا توسط جنگلهای سرسبز و دیدنی احاطه شده اند. این پیاده روی شما حدود 45 دقیقه طول می کشد.

تلکابین لنکاوی،الفبای سفر

شب :ریکس کردن در ساحل پانتای سنانگ لنکاوی

پس از سپری کردن یک روز پر ماجرا، به ساحل پانتای سنانگ Pantai Cenang بروید. رستورانهای مختلف این ساحل غذاهای مختلفی از جمله غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی را سرو می کنند.بارهای این محل با چشم انداز مشرف به ساحل نیز انواع نوشیدنیهای خنک را سرو می کنند. در  پایان روز همراه با صرف نوشیدنی خنک در اطراف ساحل ریلکس کنید و غروب خورشید در افق را تماشا کنید و روز اول سفر را در تور کوالا لنکاوی لحظه آخری به بهترین شکل به پایان برسانید.

ساحل پانتای سنانگ لنکاوی-الفبای سفر

صبح روز دوم لنکاوی

برای داشتن روزی پر ماجرا و جذاب در روز دوم سفر بهترین راه اجاره موتور و یا ماشین است و عبور از یک جاده 60 کیلومتری با کشف زیباییهای لنکاوی است. بهتر است که صبح زود بیدار شوید و ماجراجویی خود را در تور لحظه آخری کوالا لنکاوی آغاز کنید.

صبح: اکتشاف غرب لنکاوی

از پانتای سنانگ و از جاده شمالی که در امتداد فرودگاه قرار دارد عبور کنید. از جاده Kampong Padang عبور کنید تا از برخی از جاذبه های تاریخی دیدن مانند قبرستان Beras Terbakar و مزارع شالیزا دیدن کنید. در امتداد جاده در نزدیکی تله کابین توقف کنید و از تماشای Telaga Harbour و ساحل دیدنی پنتای کوک  لذت ببرید.

ا تا حدود 5 کیلومتر به مسیر خود ادامه دهید و از مزرعه کروکودیل ها عبور کنید تا به ساحل حیرت انگیز Pantai Tengkorak که یکی از زیباترین سواحل لنکاوی است در تور ارزان کوالا لنکاوی برسید و از تماشای آن لذت ببرید.

مزارع شالیزا لنکاوی،الفبای سفر

ظهر: تماشای شمال لنکاوی

به جاده Jalan Teluk Yu بازگردید و حدود 8 کیلومتر مسیر خود را ادامه دهید تا به ساحل Teluk Yu برسید پس از آن اندکی مکث کنید و مسیر خود را به سمت یکی از زیباترین سواحل لنکاوی که در شمال این جزیره قرار دارد یعنی ساحل ماسه های سیاه که به زبان محلی Pantai Hitam گفته می شود ادامه دهید و از این ساحل خیره کننده و خاص دیدن کنید.

در نزدیکی  آن دهکده ماهیگران وجود دارد که وجود قایق های چوبی در نزدیکی دهکده ماهیگیران فضای زیبایی را برای عکاسیی به وجود می آورد.در یکی از رستورانهای نزدیک ساحل کمی استراحت کنید و یک ناهار خوشمزه سفارش دهید و پس از آن به سراغ ساحل رویایی Tanjung Rhu حرکت کنید.( برای تماشای زیبایی لنکاوی بلیط پرواز خود را رزرو کنید)

ساحل ماسه سیاه لنکاوی-الفبای سفر

شب با ساحل پانتای سنانگ بازگردید

پس از دیدن تعدادی از ساحلهای شمال لنکاوی به سمت پانتای سنانگ باز گردید. در طول مسیر از تماشای روستاهای بین راه و مردم روستا لذت ببرید.پس از بازگشت به ساحل در یکی از رستورانهای کنار جاده شام محلی میل کنید و نوشیدنی خود را سفارش دهید و به سمت ساحل حرکت کنید تا باز هم غروب خورشید را تماشا کنید و روز دوم سفر خود را به بهترین شکل به پایان برسانید.

ساحل پانتای سنانگ-لنکاوی-،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt