طرح جدید گردشگری در سنگاپور

طرح جدید گردشگری در سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1398

طرح جدید گردشگری در سنگاپور

ساخت دریاچه جورانگ سنگاپور یک پیشرفت جدید گردشگری را به همراه دارد که حرکتی در راستای پیشرفت فرصت های تفریحی در قلب منطقه تجاری سنگاپور، می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دریاچه جورانگ سنگاپور از سال 2026 به یک مکان گردشگری جدید تبدیل می شود

دریاچه جورانگ سنگاپور یک پیشرفت جدید گردشگری را به همراه دارد که حرکتی در راستای پیشرفت فرصت های تفریحی در قلب منطقه تجاری سنگاپور، می باشد.
هیئت مدیره صنعت گردشگری سنگاپور راه حلی برای توسعه رشد گردشگری ارائه کرد که شامل ساخت یک هتل، جاذبه تفریحی گردشگری، رستوران و مغازه می باشد. زمینی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، در حدود 10 برابر یک زمین فوتبال می باشد و در مجاورت ایستگاه MRT باغ چینی سنگاپور قرار گرفته است.

فضای در نظر گرفته شده برای ساخت مجتمع تفریحی گردشگری دریاچه جورانگ سنگاپور

چی هنگ تات، وزیر تجارت و صنایع در کنفرانس صنعت گردشگری اعلام کرد، با وجود این محیط منحصر به فرد از نظر آب و هوا و مکان، این محدوده را تا سال 2026 تبدیل به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور خواهیم کرد.
این سایت توسعه گردشگری، که برای جذب گردشگر طراحی شده دارای شبکه های متصل به پارک، مسیرهای دوچرخه سواری و همچنین مسیرهای پیاده روی می باشد. خدمات اتوبوسرانی و سایر شیوه های حمل و نقل نیز به مسافران کمک می کند تا به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt