گردش یک روزه با تور سنگاپور

گردش یک روزه با تور سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش یک روزه با تور سنگاپور

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زمانی که برای سفر در یک شهر فرصت کمی دارید و تنها می توانید 1 روز را به تفریح در این شهر اختصاص دهید بهتر است که با یک برنامه ریزی خوب از بهترین نقاط دیدنی آن شهر دیدن کنید. همراه با الفبای سفر با نحوی سفر 1 روزه به سنگاپور آشنا شوید.

صبح در سفر سنگاپور

صبح خود را با خوردن یک صبحانه سنتی سنگاپوری آغاز کنید. برای خوردن چنین صبحانه ایی به محله پراناکان که در شرق سنگاپور قرار دارد بروید. کایا (مربای تخم مرغ و نارگیل) همراه با نان تست، تخم مرغ و یک فنجان قهوه میل کنید.این صبحانه سنتی و خوشمزه را می توانید در یک قهوه خانه قدیمی به نام Chin Mee Chin که یادآور شهر سنگاپور در دهه 70 است را میل کنید. پس از صرف صبحانه در اطراف محله پراناکان قدم زده و مردم این منطقه ( قومی که دارای ترکیبی از فرهنگ مالایی و چینی هستند) را ببینید. در این منطقه در امتداد ساحل شرقی قدم بزنید و از بناهای تاریخی که در اول صبح زیر نور آفتاب می درخشند دیدن کنید.

برای بهتر فهمیدن تاریخ مردم پراناکان به موزه The Intan بروید که یک موزه خصوصی است که مالک آن فردی به نام Alvin Yapp می باشد. این موزه شامل 1500 اشیای مختلف است که فرهنگ مردن پراناکان را نشان می دهد از جمله کفشهایی که زنان این قوم می پوشند و همچنین نقاشی و گلدوزیهای مختلف را می توانید در این موزه در تور کوالا سنگاپوربهار 98 مشاهده کنید.

صبحانه سنتی سنگاپور-الفبای سفر

لباس سنتی Nyonya سنگاپور-الفبای سفر

ظهر در تور سنگاپور

اگر قصد دارید از مردم این قوم یادگاری داشته باشید و یا سوغات بخرید به فروشگاه Rumah Bebe بروید که از سال 1928 تاسیس شده است. در این فروشگاه می توانید Nyonya kebayas ( لباس سنتی زنان این قوم) و کفشهای دست بافت آنها را تهیه کنید. برای نهار به رستوران 328 Katong Laksa بروید و لاسکا (سوپ نودل شامل برنج یا رشته فرنگی برنج، مرغ، میگو یا ماهی،گوشت به همراه ادویه‌) را امتحان کنید. پس از خوردن ناهار سوار اتوبوس خط شماره 10 شوید و به سمت کلیسای خانواده مقدس of The Holy Family Church بروید. در روبه روی این کلیسا خلیج زیبایی قرار دارد که اطراف آن با باغ های زیبایی احاطه شده است که در این محل در تور کوالا سنگاپور بهار 98 کمی قدم بزنید و از تماشای چشم انداز زیبا لذت ببرید.

فروشگاه Rumah Bebe سنگاپور-الفبای سفر

کلیسای خانواده مقدس سنگاپور-الفبای سفر

عصر در سفر سنگاپور

یکی از جاهای که دیدن تماشای آن را نباید از دست بدهید باغهای خلیج سنگاپور است. این باغ یک پارک وسیعی است که داخل آن پر است از درختهای تنومند و سر به فلک کشیده و گیاهان مختلف که معماری بسیار دیدنی در این محل به کار رفته است و از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است.

برای تماشای دیگر زیبایهای سنگاپور به سراغ خلیج مارینا بروید که جواهر سنگاپور به شمار می رود. خلیج مارینا یا پارک شنی آسمانی مارینا جاهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است از جمله ترسناک ترین استخر جهان، یک هتل 5 ستاره، 300 فروشگاه مختلف و 3 برج 57 طبقه که برخی از شگفتیهای این محل رویایی می باشند.

 پس از آن می توانید به سراغ موزه هنر و علم Art Science Museum که در مجاورت این خلیج قرار دارد بروید و غرق تماشای هنر و معماری این بنای خیره کننده شوید. پس از دیدن شگفتیهای این منطقه سوار مترو شوید و به منطقه هند کوچک بروید تا شب متفاوتی را در تور کوالا سنگاپور تعطیلات خرداد آغاز کنید.

 باغهای خلیج سنگاپور-الفبای سفر

موزه هنر و علم سنگاپور-الفبای سفر

شب در تور سنگاپور

شبهای منطقه هند کوچک سنگاپور بسیار رنگارنگ و پرهیاهو است.مغازهها و فروشگاه با چراغهای بزرگ و خیابانها پر نور جلوه خاصی در این محله دارند.مغازههای خوارکی فروشی،میوه و سبزی، پارچه فروشی، ادویه فروشی را با قدم در محله هندیهای سنگاپور می توانید مشاهده کنید. برای شام می توانید روتی پاراتا ( نوعی نان که داخل آن پنیر، تخم مرغ، قارچ، پیاز و حتی شکلات قرار داده و در روغن داغ سرخ می کنند) را می توانید امتحان کنید.پس از آن به کلوب Zouk بروید. در آنجا می توانید نوشیدنهای ارزان بنوشید و موسیقی زنده راک را تماشا کنید، ساعاتی را می توانید در این بار بگذرانید و شب خوشی را به در این شهر سپری کنید. قبل از شروع سفر به شهر دیدنی سنگاپور، بلیط پرواز خود را رزرو کنید.

منطقه هند کوچک سنگاپور-الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt