بهترین تورهای گردشگری گرجستان را بشناسید

بهترین تورهای گردشگری گرجستان را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1400

بهترین تورهای گردشگری گرجستان را بشناسید

تعدادی از گردشگران که به کشورهای مختلف سفر می کنند علاقه مند هستند تا خودشان به گشت و گذار در شهر بپردازند ولی عده ایی تمایل دارند تا یک راهنمای تور جاهای دیدنی شهر را به آنها نشان دهد. الفبای سفر بهترین تور های گرجستان را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تعدادی از گردشگران که به کشورهای مختلف سفر می کنند علاقه مند هستند تا خودشان به گشت و گذار در شهر بپردازند ولی عده ایی تمایل دارند تا یک راهنمای تور جاهای دیدنی شهر را به آنها نشان دهد. الفبای سفر بهترین تورهای گرجستان را به شما معرفی میکند.

تور گردشگری Cultur.ge گرجستان

Cultur.ge یک آژانس گردشگری در گرجستان  است که بهترین تورها را با کیفیت بالا برای تماشای نقاط دیدنی تفلیس ارائه میدهد که شامل پیاده روی و تورهای فرهنگی می باشد که  نقاط دیدنی شهر را با یک برنامه ریزی مناسب ارائه می کنند.

یکی از بهترین تورهای این آژانس، تور گردشگری شهری است که با پیاده روی و تفریح همراه است. در این تور، تور لیدر یا رهنمای تور برخی از آثار تاریخی قدیمی قرن 19 را به شما نشان داده و در مورد تاریخچه و سبک معماری و سبک زندگی مردم گرجستان در آن دوره زمانی توضیحاتی بیان می کند. این تورها در روزهای آخر هفته به زبان گرجی و روسی برگزار می شود و در صورتی درخواست شما به زبان انگلیسی هم برگزار می شود. برای رزرو تور گرجستان  و برنامه ریزی درست، به صفحه وب سایت و یا فیسبوک این آژانس مراجعه کنید.

گرجستان-الفبای سفر

تور گردشگری Advantour گرجستان

آژانس گردشگری Advantour گرجستان که در سال 2003 تاسیس شده تورهای مختلفی در منطقه قفقاز و آسیای مرکزی برگزار می کند. در گرجستان نیز این آژانس تورهای فرهنگی، تورهای گردشگری روزانه از تفلیس، تورهای زمستانی و تورهای آخر هفته ارائه می هد. اگر قصد ندارید تمام وقت خود را صرف تماشای این منطقه کنید می توانید تورهای ترکیبی گرجستان و ارمنستان و یا گرجستان و آذربایجان را رزرو کنید.

گرجستان،الفبای سفر

تور گردشگری Concord Travel گرجستان

Concord Travel یکی دیگر از آژانس های مسافرتی است که طیف گسترده ای از تورها را در تفلیس و بقیه کشور ارائه می دهد. علاوه بر تورهای شناخته شده توسط اکثر آژانس ها، Concord Travel تورهای منحصر به فردی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. به عنوان مثال در یکی از تورها آنها به شما مسیری را نشان می دهند که مارکو پولو زمانی که داشت به جاده ابریشم می رفت از این مسیرها عبور می کرد. اگر به ادبیات کشور روسیه علاقه مند باشید میتوانید تورهای پوشکین و لرمونتوف گرجستان را رزرو کنید.

گرجستان-الفبای سفر

آژانس گردشگری گرجستان تور Georgian Tour

آژانس گردشگری گرجستان تور یکی از بهترین وبسایتهای گردشگری و ارائه دهنده تور است که اطلاعات عالی در مورد مکانهای دیدنی گرجستان را ارائه می هد. از هر شهر و یا منطقه گرجستان که بخواهید بازدید کنید آنها یک تور گردشگری همراه با پست نوشته شده در وبلاگ در مورد آن مکان در اختیار شما قرار داده که اطلاعات خیلی خوبی از آن منطقه کشور را نشان می دهد.

اگر پست بلاگ این وبسایت را مشاهده کردید و تمایل داشتید تا از آن مکان بازدید کنید به راحتی میتوانید از راه پر کردن فرم داخل سایت، تور گرجستان خرداد 98 را رزرو کنید. حتی می توانید در وب سایت الفبای سفر با جاذبه های کمتر شناخته گرجستان نیز آشنا شوید و بلیط هواپیما تفلیس را برای شروع سفر خود رزرو کنید. 

گرجستان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt