در کدام رستورانهای آنتالیا چه غذایی سفارش دهیم؟

در کدام رستورانهای آنتالیا چه غذایی سفارش دهیم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

در کدام رستورانهای آنتالیا چه غذایی سفارش دهیم؟

امتحان کردن غذاهای مختلف در آنتالیا نوعی تفریح جذاب و خوشمزه محسوب می شود. از انواع ماهی های تازه گرفته تا کباب ترکی و گریل شده و یا انواع صبحانه های سنتی ترکی را در آنتالیا حتما امتحان کنید. الفبای سفر به شما می گوید که در کدام رستورانهای آنتالیا غذای لذیذ میل کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

امتحان کردن غذاهای مختلف در آنتالیا نوعی تفریح جذاب و خوشمزه محسوب می شود. از انواع ماهی های تازه گرفته تا کباب ترکی و گریل شده و یا انواع صبحانه های سنتی ترکی را در آنتالیا حتما امتحان کنید. الفبای سفر به شما می گوید که در کدام رستورانهای آنتالیا غذای لذیذ میل کنید.

صبحانه مزرعه شکوفه خانم Ayşegül Hanım’ın Çiftliği

صبحانه وعده مهم غذایی برای شروع یک صبح پرانرژی است. رستوران مزرعه شکوفه خانم جایی است که یکی از بهترین صبحانه های سنی ترکی را می توانید سفارش دهید. 

نشستن در یک باغ دوست داشتنی و زیبا که شما می توانید انواع تخم مرغ، پنیر و زیتون، گوجه فرنگی و خیار، شیرینی های مخصوص صبحانه و به میزان دلخواه چای را در تور آنتالیا تعطیلات خرداد میل کنید.

صبحانه مزرعه شکوفه خانم،-آنتالیا،الفبای سفر

غذای دریایی بالیک اِوی Balık Evi

یکی از بهترین غذاهای دریایی آنتالیا را در رستوران بالیک اِوی می توانید میل کنید جایی که یکی از شگفت انگیز ترین چشم اندازها رو به دریای مدیترانه را دارد.

از منو، ماهی مورد علاقه خود را انتخاب کنید اما حتما قبل از خوردن غذای اصلی پیش غذایی مانند بونیتو نمکی یا میگو با سس زعفران را از دست ندهید.گردشگران تور آنتالیا  تجربه خوبی از خوردن غذای دریایی در این رستوران کسب خواهند کرد.

غذای دریایی رستوران بالیک وی،آنتالیا-الفبای سفر

گوشت کبابی در 7 مهمِت 7 Mehmet

یکی از مشهورترین رستورانهای آنتالیا، رستوران 7 مهمت است که بر فراز تپه ای قرار دارد که منظره زیبایی از ساحل کنیالتی را ارائه می دهد. در منوی غنی این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه به چشم می خورد که امتحان کردن آن را به گردشگران تور آنتالیا تعطیلات سال نوی میلادی حتما پیشنهاد می کنیم.

 از جمله غذاهای محبوب این رستوران گوشت‌های کبابی خوش طعم مانند کوزو تندیر (گوشت گوساله آرام پز) و گوشت گوساله کبابی با برنج همراه با کشمش، آجیل و جگر خرد شده به نام ایچ پیلاوی چیزی است که هیچ گردشگری به راحتی نمی تواند از آن بگذرد.

گوشت کبابی رستوران7 مهمِت،آنتالیا-الفبای سفر

بورک در بورکی توفیک  Börekçi Tevfik

بورک شیرینی که با خمیر یوفکا درست می شود یک میان وعده محبوب در کشور ترکیه است. خمیر این شیرینی از مواد گوناگون پر شده و به صورت ترد و برشته در می آید. در آنتالیا رستوران توفیک تبحر زیادی در طبخ این غذای خوشمزه دارد.

علت طعم فوق العاده این غذا خمیر فوق نازک آن است که یا با گوشت خرد شده با پنیر پر شده و یا با شکر شیرین و پر شده است. برای امتحان کردن این غذای خوشمزه در تور آنتالیا ارزان حتما سری به رستوران توفیک بزنید.

بورک در بورکی توفیک،آنتالیا-الفبای سفر

شیش کباب در سیسچی رمضان Şişçi Ramazan

شیش کباب غذایی است که در آن به شکل بسیار حرفه ای کوفته، گوشت بره و جوجه با یکدیگر مخلوط و  روی سیخ کباب قرار می گیرند تا پخته و به بهترین نحو آبدار و خوشمزه شوند. این کباب فوق العاده لذیذ را در رستوران سیسچی رمضان می توانید امتحان کنید. در طول سفر تور آنتالیا لحظه آخری خوردن سالاد لوبیا با ارده را نیز فراموش نکنید.

شیش کباب سیسچی رمضان،آنتالیا-الفبای سفر

ساندویچ ینگه بوفه اِورِن Evren Büfe

در کشور ترکیه بوفه به محلی گفته می شود که در آن فست فودهای پر طرفدار ترکیه تهیه و سرو می شود.  هر بوفه آنتالیا طرفداران مخصوص به خود را دارد و یکی از بهترین بوفه های آنتالیا بوفه اِورِن است.

جایی که می توانید خوشمزه ترین ساندویچ های ینگه آنتالیا را امتحان کنید. ساندویچی با پنیر، اسلانی، نوعی سوسیس تند و خشک به نام سوجوک، گوجه فرنگی و سبزیجات و به همراه سیب ز‌مینی سرخ کرده که هر جوری که فکر می کنید بسیار خوشمزه و لذیذ است.

ساندویچ ینگه بوفه اِورِن،آنتالیا-الفبای سفر

بال کبابی کنتاکی علی اصغر Kanatçı Ali Asker

کنتاکی علی اصغر یک سس مخصوص با طعمی خاص دارد که قبل از طبخ بال کبابی در آن سس مخصوص می خوابانند. این سس خوشمزه در بین مردم محلی ترکیه و گردشگران تور آنتالیا بسیار محبوب است و مزه عالیی به بال کبابهای این رستوران می دهد. پس از بازدید ازنقاط دیدنی آنتالیا برای صرف ناهار خوشمزه به این رستوران بروید.

بال کبابی کنتاکی علی اصغر،آنتالیا-الفبای سفر

سوپ کله پاچه کله پزی سابان Paçacı Şaban

سوپ پاچه که از آبگوشت و مغز، کله پاچه گوسفند و سبزیجات فراوان تهیه می شود مزه بی نظیری دارد که طعم آن را هرگز فراموش نخواهید کرد و به دلیل پر طرفدار بودن کله‌پزی سابان از 4:30 تا 7 صبح باز و آماده پذیرای از شما است.

سوپ کله پاچه کله پزی سابان،آنتالیا-الفبای سفر

جوجه کباب رستوران پارلاک Parlak Restaurant

رستوران پارلاک آنتالیا منویی ساده ولی منحصر به فرد دارد و به همین دلیل از شهرت زیادی برخوردار است. به خصوص مرغ برشته شده به همراه چلو کره و یا بلغور. این غذا به این شکل است که دو سیخ بلند جوجه که هرکدام حدود بیست جوجه را به سیخ زده و روی زغال گداخته قرار می دهند تا حسابی مغز پخت و برشته شود.

جوجه کباب رستوران پارلاک،آنتالیا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt