پیشنهاداتی برای داشتن پیج گردشگری پرمخاطب در اینستاگرام

پیشنهاداتی برای داشتن پیج گردشگری پرمخاطب در اینستاگرام

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آذر ، 1397

پیشنهاداتی برای داشتن پیج گردشگری پرمخاطب در اینستاگرام

این روزها فضای مجازی در جذب مخاطب و یا درآمد زایی اهمیت زیادی دارد و عده ای که بسیار اهل سفر هستند علاقه مند هستند تا با مخاطبان خود تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند. برای داشتن یک پیج گردشگری جذاب و پر مخاطب الفبای سفر به شما پیشنهاداتی ارائه می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

این روزها فضای مجازی در جذب مخاطب و یا درآمد زایی اهمیت زیادی دارد و عده ای که بسیار اهل سفر هستند علاقه مند هستند تا با مخاطبان خود تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند و یا به عنوان یک شغل در فضای مجازی صفحه جذاب و پر مخاطب داشته باشند. برای داشتن یک پیج گردشگری جذاب و پر مخاطب الفبای سفر به شما پیشنهاداتی ارائه می دهد.

 داشتن زمان بندی مناسب و منظم

برای داشتن پیج جذاب و متنوع در فضای مجازیی اینستاگرام از روشهای مختلفی می توانید استفاده کنید. در ابتدای راه اندازی صفحه خود و نحو شروع پیج و جلب توجه فالورها، می توانید از پیجهای مشابه بازدید کنید و البته بدون هیچ کپی برداری ایده بگیرید. سعی کنید برای جذاب بودن پیجتان، سبک و استایل منحصر به خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. یکی از شیوه های کاربردی جذب مخاطب داشتن یک زمان بندی مناسب برای اشتراک گذاری مطالبتان است تا در عرض چند ماه یک پیج پرطرفدار و پر مخاطب داشته باشید.

اگر مخاطبان شما برای عکسهای پیچ کامنتی و نظری را قرار می دهند با رعایت احترام به آنها پاسخ دهید چرا که مهمترین قسمت پیج شما همین مخاطبان هستند. گاهی اوقات نیز سعی کنید همراه با گذاشتن عکس یک کپشن پر آب و تاب بنویسید تا تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشد.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

پست کردن تصاویر زیبا و با کیفیت 

مسلما از آن جایی که اینستاگرام یک شبکه عکس محور است پس تا جایی که می توانید عکسهایی که برای اشتراک گذاری انتخاب می کنید با کیفیت و البته خوش آب و رنگ باشد. گاهی هم میتوانید خلاقیت به خرج داده و چندین عکس با زمینه ها یا طیف رنگی مشابه و یا متضاد را کنار هم قرار دهید.

توصیه می کنیم برای عکسهایی که به اشتراک می گذارید سایز 800 در 1000 را انتخاب کنید زیرا عکسها در این ابعاد بیشتر به چشم مخاطب می آیند. از مناظر و تصاویر واضح و  شفاف عکس بگذارید و نهایت تلاش خود را برای جذاب بودن به کار ببرید.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

داشتن برنامه درست در انتشار عکس و فیلم

برای داشتن صفحه اینستاگرام محبوب سعی کنید تنها عکس از چهره خود به اشتراک نگذارید همچنین پیجتان را بدون اشتراک گذاری عکس به مدت طولانی رها نکنید و یا اینکه در یک روز چندین عکس را پست کنید برای قرار دادن عکسها تعادل و برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

یکی دیگر از کاربردی ترین روشهای جذب مخاطب پیج شما آپلود کردن فیلم است. فیلمهایی با کیفیت خوب و معقول، صدایی واضح و رسا و البته بدون لرزش دست را در صفحه خود منتشر کنید. فیلمهایی که ارسال می کنید باید نور مناسبی داشته باشد و اگر در فیلم قرار است که صحبت کنید صدای شما واضح و شیوا باشد.

اگر قصد دارید به صورت آلبوم در یک پست چند فیلم را آپلود کنید بهتر است توضیحاتی در کپشن بنویسد تا مخاطب در جریان فیلم قرار بگیرد. اگر تدوین چند فیلم کار زمان بر و دشواری است، بهتر است از چند اپلیکیشن ساده برای انجام آن استفاده کنید ولی قدرت تاثیر فیلم را دست کم نگیرید.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

استفاده از همه قابلیت های اینستاگرام 

اگر قرار است که از پیج اینستاگرام خود درآمد زایی کنید باید انرژیی و وقت زیادی را برای صفحه خود در نظر بگیرید. با عکسهای زیبا، فیلم های با کیفیت و البته استوری با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید.برای استوری هایی که به اشتراک می گذارید مطالب مفید ارائه دهید سعی کنید از چاشنی طنز و از امکانات اینستاگرام مانند ایموجیهای بامزه و گیف در استوری استفاده کنید. از لحظات ناب و یا به اصطلاح شکار لحظه ها در سفرتان، استوری پست کنید و سعی کنید مرتبا خلاقیت به خرج دهید.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

قدرت لایو در جلب توجه مخاطبان 

لایو یکی از پرکاربردترین ابزارهای جذب مخاطبان برای پیج گردشگری شما است. تصور کنید در یک جنگل زیبا در سریلانکا نشسته اید و در حال نوشیدن چای هستید چه چیزی بهتر از آن که با گوشی خود از فضای اطرافتان با یک استوری یا لایو آن را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. یکی از امکانات لایو این است که امکان پرسخ و پاسخ و ارتباط برقرار کردن به مخاطبانتان را می دهد و شما می توانید با پاسخ سوالات با آنها ارتباط برقرار کنید.

به طور مثال از تجربیات سفر، هزینه های سفر، شهری و کشوری که به آن سفر کردید، قیمت بلیط هواپیما صحبت کنید و یا آنها را برای داشتن سفر بهتر راهنمایی کنید.با انجام این کار مخاطبانتان به شما اعتماد کرده و علاوه بر دنبال کردن پیجتان، صفحه شما را نیز به عنوان یک مرجع به دوستانشان معرفی کنند و تعداد فالورهای پیجتان نیز افزایش پیدا کند.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

استفاده از قابلیت هایلات اینستاگرام

برای اینکه به مخاطبان خود نشان دهید که پیج شما مدام در حال به روز بودن است می توانید از قابلیت هایلایت اینستاگرام استفاده کنید. یکی دیگر از شیوه های جذب و البته حفظ مخاطب یا فالورهای صفحه شما این است که عکس پروفایلتان را مدام تغییر ندهید چرا که با کمتر عوض کردن عکستان باعث می شود تصویر ثابتی از صفحه شما در ذهن مخاطب باقی بمانند.

با توجه به مطالب گفته شده، پیج الفبای سفر را در اینستاگرام و همچنین مجله گردشگری الفبای سفر دنبال کنید.

پیج گردشگری اینستاگرام-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt