اجناس طرح دار هنری به روز را از کدام بوتیکهای استانبول بخریم

اجناس طرح دار هنری به روز را از کدام بوتیکهای استانبول بخریم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

اجناس طرح دار هنری به روز را از کدام بوتیکهای استانبول بخریم

در استانبول تعداد زیادی از طراحان جوانی هستند که طرح های زیبا و خلاقانه بر روی لباسها و اجناس مختلف ایجاد می کنند. همراه با الفبای سفر ما به شما بهترین فروشگاه های که می توانید این اجناس طرح دار را از آنجا خریداری کنید را معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در استانبول تعداد زیادی از کار آفرینان و طراحان جوانی هستند که طرح های زیبا و خلاقانه بر روی لباسها و اجناس مختلف مانند کیف یا انواع سرامیک ایجاد می کنند. همراه با الفبای سفر ما به شما بهترین فروشگاه های که می توانید این اجناس طرح دار را از آنجا خریداری کنید را معرفی می کنیم.

بوتیک Souq Dükkan استانبول

این نوع اجناس طراح دار و هنری در ماه های اولیه در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرد. فروشگاه Souq Dükkan یکی از بهترین مکانهایی است که طراحان و هنرمندان محلی اجناسی که هنر خود را  بر روی آنها ترسیم کردند در معرض نمایش قرار دادند.

از لباسهایی با طرحهای خلاقانه بر روی کیف پولهای چرمی، انواع کاشی و سرامیکهایی که به صورت دست ساز روی آنها نقاشی شده است تا کتابهایی با جلدهای رنگارنگ و جالب یا سایر وسایل دست ساز که به صورت هنرمندانه طراحی یا نقاشی شده اند را می توانید در این مغازه در تور استانبول بهار 98 تهیه کنید.

بوتیک Souq Dükkan-استانبول،الفبای سفر

بوتیک Shopi Go استانبول

در این بوتیک، اجناس 200 طراح مد در معرض نمایش قرار داده شدند. در این مکان که به شکل زیبایی تزیین شده اجناس و لباسهای این هنرمندان را می توانید تهیه کنید. بوتیکی با طراحی داخلی مینیمالیستی سیاه و سفید با انواع لباسهای زنانه و مردانه مد روز که به در بین جوانان محبویت زیادی دارند.

این فروشگاه یک سایت اینترنتی دارد که قبل از خرید از این محل به خصوص در مواقع حراجیها باید وب سایت آن را از قبل چک کنید. گردشگران تور استانبول تعطیلات سال نوی میلادی توجه داشته باشند که در این فروشگاه برندهای برجسته و گران قیمت وجود دارند.

بوتیک ShopiGo-استانبول،الفبای سفر

مغازه Mae Zae استانبول

زمانی که وارد بوتیک Mae Zae می شوید و از پله های آن پایین می روید با اجناس بسیار دیدنی مواجه می شوید. طراحی و دکوراسیون داخلی این محل به حدی زیبا است که انگار وارد یک آپارتمان هنری و رویایی زیبا شده اید.

در آنجا یک شومینه و مبلمان، جواهرات دست ساز، کیفهای چرمی، سرامیکهایی با طرحهای رنگارنگ و عینک های آفتابی دست ساز وجود دارند که به طرز جالبی خیره کننده و هنرمندانه هستند.به این نکته توجه کنید که اگر از این مغازه کالای مورد علاقه خود را در تور استانبول تعطیلات خرداد خریداری کنید، طراحان محلی اقلام جدید و متفاوتی را به فروش خواهند رساند. پس اگر در طول سفر تور استانبول ژانویه 2019 فرصت داشتید برای دیدن اقلام جدید دوباره به این مغازه سر بزنید.

مغازه Mae Zae-استانبول،الفبای سفر

بوتیک Les Benjamins استانبول

در بوتیک Les Benjamins انواع تی شرتهای مد روز و طرح دار را می توانید مشاهده کنید. طراحان جوان ترکی ( که افکار متفاوتی دارند) این تی شرتها را با تصاویر سه بعدی و انتزاعی خلق کرده اند که شکل بسیار متفاوت و جالبی دارند.

تصاویری نشات گرفته از ترکیب تفکر دالایی لاما (رهبر دینی بوداییان تبت ) و اِلویس پرسلی ( خواننده مشهور آمریکایی) بر روی تی شرتها طراحی شده اند که در دنیای مد امروزی برای بسیاری از توریستهای تور ارزان استانبول نوستالژی و خاطره برانگیز است.

بوتیکLes Benjamins-استانبول،الفبای سفر

بوتیک Tru Project استانبول

انواع تی شرتهای مد روز و طرح دار که در بین جوانان استانبول طرفدارن زیادی دارد را در بوتیک Tru Project می توانید تهیه کنید. تی شرتهای با پارچه های بسیار نرم و سبک و طرحهای منحصر  به فرد که بسیار به تن می نشینند.

این تی شرتها در رنگهای مختلف ارایه شده اند که طبق سلیقه خود می توانید خریداری کنید. گردشگران تور لحظه آخری استانبول علاوه بر تی شرت، انواع دامن، پیراهن و شوار را نیز از این بوتیک می توانند تهیه کنند.

بوتی -Tru Project-استانبول،الفبای سفر

بوتیک مردانه Bey Karaköy استانبول

بوتیک مردانه Bey Karaköy در محله مشهور کاراکی استانبول قرار دارد، لباسهای این بوتیک آثار چند طراح مطرح جوان ترکی می باشد. مجموعه ای از طراحهای خارق العاده که جزو به روزترین های بازار مد است و بر اساس اصول زیبا شنایی خلق شده اند .

انواع کوله پشتی چرم، جوراب های رنگارنگ و حتی مجموعه ای از مجلات مد روز در فضایی با طراحی داخلی مینیمالیستی در معرض فروش قرار دارند. با خرید از این بوتیک از طراحهان محلی در تور ارزان استانبول حمایت خواهید کرد.

بوتیک مردانه Bey Karaköy-استانبول،الفبای سفر

فروشگاه Wunder استانبول

اگر عاشق کفشهای کتانی هستید به بخش آسیایی استانبول و به مغازه Wunder بروید. به محض اینکه به این فروشگاه برسید انواع کفشهای کتانی را در برند های و مدل های مختلف را این محل می توانید مشاهده کنید.

کالکشنی از انواع کتانی های به روز و جدید با برندهای مشهور به همراه لباسهای ورزشی و لوازم جانبی مانند انواع کوله پشتی که با طراحهایی از طراحان هنرمند محلی ترک را در این فروشگاه می توانید تهیه کنید. برای سفر و خرید به این شهر بلیط هواپیما استانبول را تهیه کنید.

فروشگاه Wunder-استانبول،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt