بهترین گالری های هنر معاصر ایروان کدامند؟

بهترین گالری های هنر معاصر ایروان کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

بهترین گالری های هنر معاصر ایروان کدامند؟

فرهنگ غنی کشور ارمنستان، در آثار هنری هنرمندان معاصر ارمنی به تصویر کشیده شده است. هنرمندان با استعداد این کشور در گالریهای هنری مختلف، آثار خود را در معرض نمایش قرار داده اند. الفبای سفر به شما بهترین گالریهای هنر معاصر را معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

فرهنگ غنی کشور ارمنستان، در آثار هنری هنرمندان معاصر ارمنی به تصویر کشیده شده است. هنرمندان با استعداد این کشور در گالریهای هنری مختلف، آثار خود را در معرض نمایش قرار داده اند. الفبای سفر به عاشقان هنر بهترین گالریهای هنر معاصر را معرفی می کند تا در طی سفر خود به تعدادی از آنها سر بزنید.

گالری هنری آرام ARAME ART GALLERY

گالری هنری آرام Arame برای اولین بار در سال 2003 توسط Aram Sargsyan به صورت یک مجموعه هنری افتتاح شد. او در سال 2012 شعبه دیگری از آن را به نام Mashtots افتتاح کرد.هر دو گالری، کار هنرمندان معاصر ارمنستان را ترویج داده و مجموعه های منحصر به فردی از آثار ارزشمند را با قیمت های رقابتی عرضه می کنند.

چهره های سیاسی، بازیگران معروف و سرمایه گذاران وال استریت Wall Street و تعدادی از هنرمندان برجسته ارمنی مانند Babken Kolozyan، Minas Avetisyan، Hovsep Karalyan از جمله افراد سرشناسی بودند که تعدادی از این آثار را خریداری کردند. شما نیز در طی سفر تور ارزان ایروان از این گالریهای می توانید بازدید کنید.

گالری هنری آرام، ایروان-الفبای سفر

گالری هنری آرت میکس ARTMIX GALLERY

اگر می خواهید با فرهنگ ارمنی از طریق انواع مختلف آثار هنری از جمله گرافیک، سرامیک، نقاشی، شیشه، چوب، فلز و گلدوزی آشنا شوید، به گالری آرت میکس بروید.هنرمندان ارمنی معاصر با وجود داشتن یکی از قدیمی ترین فرهنگهای جهان در کشور خود، در این گالری تصمیم گرفتند تا تکنیک های قدیمی قرون گذشته را در هنر خود به کار گرفته و آثار زیبایی را که هویت سنتی و معاصر مذهبی دارند را به وجود بیاورند. حتما برای شما نیز تماشای این گالری در تور لحظه آخری ایروان جالب خواهد بود.

گالری هنری آرت میکس، ایروان-الفبای سفر

موزه و گالری هنری کافسجیان CAFESJIAN 

موزه و گالری کافسجیان شیوه جالبی را برای نمایش آثار به کار گرفته است. اول آنکه تلاش کردند تا هنرمندان بین الملی را به سمت خود بکشانند و دوم آنکه آثار هنرمندان محلی را از این طریق به سراسر دنیا نشان بدهند. این محل توسط کافسجیان افتتاح شده و آثار شخصی خود را نیز در معرض نمایش قرار داده است.

این مرکز همچنین میزبان رویدادهای دیگر مانند کنسرت، کارگاه، سخنرانی و نمایش فیلم ها نیز می باشد. شما نیز در یکی از رویدادها در تور ایروان پاییز حضور داشته باشید.

موزه هنری کافسجیان، ایروان-الفبای سفر

گالری آلبرت و بویاجیان

این گالری که در سال 2001 بنا شده، آثار هنرمندان برجسته  ارمنی را در نمایش عموم قرار داده است.دو سالن اصلی نیز به مجموعه های از نقاشی های  آثار معاصر تعلق دارد. چیزی که این گالری را از بسیاری از گالریهای دیگر متمایز می کند، محلی برای هنرمندان ارمنی جوان برای نمایشگاه های انفرادی است که این فضا، فرصتی را برای رشد و نمایش استعدادهای آنها ایجاد کرده است.این گالری از جاهای دیدنی ایروان است که علاقه مندان به هنر می توانند از تماشای این آثار لذت ببرند.

گالری آلبرت و بویاجیان،ایروان-الفبای سفر

گالری هنری نارکاستی NAREGATSI

گالری هنری نارکاستی برای حمایت از هنرمندان محلی و ایجاد مکانی برای گردهمایی دوستدارن هنر و گفتگو در مورد هنر و فرهنگ کشور ارمنستان می باشد. این گالری با هدف حفظ میراث سنتی ارمنی به نام شاعر معروف قرن 11 ارمنی گریگور نارکاستی برای تشویق خلاقیت و همکاری هنرمندان نام نهاده شد.در این گالری با آثار خلاقانه ای رو به رو خواهید شد و با هنر مردم محلی این کشور نیز آشنا می شوید.

گالری هنری نارکاستی،ایروان-الفبای سفر

گالری هنری والمار VALMAR GALLERY

اگر در سفر خود در ایروان تنها برای تماشای یک یا دو گالری فرصت دارید، یکی از آنها باید والمار باشد.این گالری نمایشگاه هنری یکی از مشهورترین نقاشان ارمنی، والمار است. او هر سال تم منحصر به فردی را در آثار هنری خود استفاده می کند.

علاوه بر این شما می توانید آثار Margaryan نقاش و گرافیست را که در آثار خود طبیعت و زیباییهای جهان اطراف خود را به تصویر کشیده مشاهده کنید. 

گالری هنری والمار،ایروان-الفبای سفر

گالری هنری دالان DALAN ART GALLERY

این گالری در سال 2011 افتتاح شده و آثار 26 هنرمند معاصر ارمنی را در معرض نمایش عموم قرار داده است. این هنرمندان فضایی برای برگزاری نمایشگاه های گروهی یا انفرادی برای تمامی مخاطبان خود از سراسر دنیا ایجاد کردند. 

چیزی که این هنرمندان را با یکدیگر متحد کرده تلاش آنها برای نشان دادن دنیای مدرن امروز از طریق آثار هنری خود است که حتما توجه دوستدارن هنر را در تور ارمنستان به خود جلب خواهد کرد.

گالری هنری دالان،ایروان-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt