آشنایی با هتل یخی در ژاپن

آشنایی با هتل یخی در ژاپن

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 دی ، 1402

آشنایی با هتل یخی در ژاپن

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

احتمالا نام هتل یخی را قبل شنیده اید. اینکه در برخی از کشورهایی که زمستانهای خیلی سردی دارند، برای جذب توریسم هتل های یخی بنا می کنند. الفبای سفر این بار یک هتل یخی در ژاپن را به شما معرفی می کند که تا ماه مارس 2019 قرار است رسما افتتاح شود.

هتل یخی ژاپن با تمامی امکانات 

جزیره هوکایدو که در شمال این کشور قرار دارد دومین دهکده بزرگ ژاپن محسوب می شود. مردم این کشور زمستانهای بسیار سردی را تجربه می کنند در نتیجه تصمیم گرفتند تا از این برف و یخ  برای جذب گردشگر استفاده کنند.
بنابراین در این دهکده هتل یخی به نام هوشینو ریزورت تومامو (Hoshino Resort Tomamu) بنا شده که در شهر شیموکاپو قرار دارد. این هتل متشکل از یخ بوده که تختهای آن نیز با یخ ساخته شده است. علاوه بر ساخت این هتل برای جذب گردشگر، فستیوال های زمستانی جذاب و پیستهای اسکی گوناگونی نیز در این منطقه ساخته شده است.

در مورد این هتل یخی باید گفت که دمای هوای این منطقه تا 30 درجه زیر صفر نیز در سردترین ماه سال می رسد و بنابراین هیچ گونه نگرانی برای آب شدن یخ این هتل وجود ندارد. شکل این هتل ها به صورت گنبدی است و تمامی فضا و وسایل داخل آن از جمله تخت،میز،لیوان و.. نیز با یخ ساخته شده اند.

هتل یخی ژاپن،الفبای سفر

حمام هتل یخی هوشینو در بیرون از ساختمان قرار دارد و با اینکه فضای اصلی آن یخی است اما آب آن بسیار داغ است و خدمات اسپا نیز برای گردشگران محیا می باشد. در این هتل همچنین قفسه هایی وجود دارد که در داخل آن نوشیدنیهای طبیعی قرار دارد که گردشگران می توانند به دلخواه نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

در کنار این هتل یخی از امکاناتی همچون رستوران، مراکز تفریحی زمستانی، استخر بسیار بزرگ سرپوشیده نیز می توانید بهره مند شوید و از فضاهایی با طبیعت دست نخورده و زیبا نیز دیدن کنید.برای کودکان نیز تفریحات زمستانی جذابی وجود دارد از جمله سرسره یخی، ابزارهای بازی روی یخ و کلاس‌های ساخت مجسمه یخی.

برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی با الفبای سفر در ارتباط باشید.

هتل یخی ژاپن،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt