معرفی بهترین کافی شاپ های پاتایا

معرفی بهترین کافی شاپ های پاتایا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1401

معرفی بهترین کافی شاپ های پاتایا

بخشی از لذت سفر کردن، کشف کافه ها و کافه شاپ ها و امتحان کردن طعم قهوه و چای و آشنا شدن با محیط آنها در کشورهای مختلف است. این بار الفبای سفر چند کافی شاپ برتر پاتایا را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بخشی از لذت سفر کردن، کشف کافه ها و کافه شاپ ها و امتحان کردن طعم قهوه و چای و آشنا شدن با محیط آنها در کشورهای مختلف است. این بار الفبای سفر چند کافی شاپ برتر پاتایا را به شما معرفی می کند.

کافی شاپ LA BOULANGE FRENCH BAKERY پاتایا

این کافی شاپ در قلب پاتایا قرار دارد که انواع نان های معروف فرانسوی را می توانید در آن امتحان کنید. کافی شاپ فرانسوی  LA BOULANGE که برای سالهاست که دایر است در میان مردم پاتایا و گردشگران تور مسافرتی پاتایا از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است.

حتما قهوه های این کافه فرانسوی را امتحان کنید و در کنار آن شیرینی های خوشمزه و دنات های فرانسوی را نیز با قهوه خود میل کنید.در فضای باز کافی شاپ LA BOULANGE پاتایا نیز می توانید بنشینید و از فضای بیرون لذت برده و ساعاتی را در این شهر به خوشی بگذرانید.

کافی شاپ LA-BOULANGE FRENCH BAKERY،پاتایا-الفبای سفر

کافی شاپ BAKE N BREW پاتایا

کافه BAKE N BREW یکی از کافه های پرطرفدار مردم محلی پاتایا است. امتحان کردن قهوه های خوش طعم و عطر این کافه شاپ را در تور پاتایا از دست ندهید. علاوه بر قهوه، در منوی این کافه انواع غذاهای جور وارجو را می توانید سفارش دهید.

کافی شاپ BAKE N BREW بهترین مکان برای استراحت کردن و گپ زدن با دوستان و نوشیدن یک لیوان لیموناد خنک است.

کافی شاپ BAKE N BREW،پاتایا-الفبای سفر

کافه READERS  پاتایا

کافه READERS مکانی دنج و آرام و مناسب برای افرادی است که در تور لحظه آخری پاتایا به دنبال سکوت و فرار از هیاهوی شهر و مطالعه هستند.یکی از کتابهای مورد علاقه خود را همراه ببرید و در آنجا همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه داغ، کتاب مورد علاقه خود را بخوانید و لذت ببرید.

انواع نوشیدنی های و غذاهای مختلف در منوی  کافه READERS وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و سفارش دهید.

کافه READERS،پاتایا-الفبای سفر

کافی شاپ MISS T'S CUPCAKES پاتایا

همانطوور که از نام این کافه پیداست، کافی شاپ MISS T'S CUPCAKES به خاطر کاپ کیک های خوشمزه با تزیین زیبا شهرت زیادی دارد. علاوه بر کاپ کیکها، شیرینی ها،کیکهای بدون گلوتن و برخی از کیکها با طعم و مزه خاص این کافی شاپ نیز بسیار خوشمزه و معروف هستند.

انواع چای،قهوه و شیکهای مختلف نیز در منوی موجود دارد که در کنار کیک های خوشمزه می توانید میل کنید. سرگرمیهای مختلفی در این کافه نیز وجود دارد، از جمله در این کافی شاپ می توانید از خدماتی مانند ماساژ پا در تور پاتایا بهار 98 نیز استفاده کنید و یا در کلاسهای آموزشی پخت کیک شرکت کنید.

کافی شاپ MISS T'S CUPCAKES،پاتایا-الفبای سفر

کافی شاپ PIRATE BAY  پاتایا

کافی شاپ PIRATE BAY پاتایا یک کافه محبوب با چشم انداز بی نظیر رو به ساحل جومتین JOMTIEN BEACH است. این کافه پر طرفدار در منوی خود انواع قهوه ها و غذاهای تایلندی را برای میهمانان خود از سرتاسر جهان ارایه می دهد.

اگر در تور گردشگری پاتایا به دنبال لحظاتی خوش در کنار خانوادتان هستید، کافه PIRATE BAY  بهترین جا برای شما و خانودتان می باشد. برای شروع سفر بلیط پرواز پاتایا را رزرو کنید.

کافی شاپ PIRATE BAY،پاتایا-الفبای سفر

کافه DAO  پاتایا

کافه DAO در هتلی به همین نام قرار دارد و به نوعی رستوران و بار است. این کافه در پاتایا پذیرای شما با انواع دسرهای خوشمزه، قهوه،کیک و شیرینی میباشد.کافهDAO محیطی گرم و صمیمی دارد و کارکنان آن رفتار دوستانه ای دارند و منوی غذای آن نیز دارای قیمتهای مناسبی است.

کافه DAO، پاتایا-الفبای سفر

کافه جاسمین JASMIN'S CAFE

کافه جاسمین JASMIN'S CAFE یک کافه فوق العاده با فضای زیبا با انواع غذاهای تایلندی است که در صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما گردشگران در تور تایلند پاییز است.در منوی این کافه انواع قهوه های خوش طعم، شیک،اسموتی و غذاهای مختلف تایلندی و بین الملی به چشم می خورد که مناسب برای هر سلیقه است. برای سفر به این شهر دیدنی بلیط هواپیما پاتایا را رزرو کنید.

کافه جاسمین،پاتایا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt