گردش یک روزه با تور بانکوک

گردش یک روزه با تور بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش یک روزه با تور بانکوک

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای تماشای بانکوک با جاذبه های طبیعی و محله های مختلف و رستورانهای گوناگون و معابد بودا نیار به برنامه ریزی درست و خوب دارید. الفبای سفر برنامه گردش یک روزه در بانکوک را به شما پیشنهاد می دهد.

صبح

صبح پس از صرف صبحانه در هتل، ماجراجویی خود را در رودخانه چائو فرایا Chao Phray River آغاز کنید که برخی از جاذبه های دیدنی بانکوک در اطراف این رودخانه قرار دارند. صبح زود بیدا شده و سوار مترو شوید، در ایستگاه تاکسیم پیاده شوید . قایق توریستی اجاره کنید تا به 8 جاذبه گردشگری که در جوار رودخانه چائو فرایا قرار دارد دسترسی پیدا کنید. 

توقفگاه اول در مهارج پیر است. در اینجا می توانید از معبد بزرگ Grand Palace، معبد وات فرا کائو Wat Phra Kaeo و دیگر معابد بودا بازدید کنید. با پرداخت هزینه نیز می توانید از راهنما کمک بخواهید تا در مورد این بناها در تور لحظه آخری بانکوک، توضیحاتی بیان کند. 

رودخانه چائو فرایا،بانکوک-الفبای سفر

ظهر

می توانید ناهار را در یکی از رستورانهای اطراف رودخانه چائو فرایا میل کنید و از چشم انداز رو به معبد وات ارون لذت ببرید. ما رستوران The Deck که در حد فاصل تاتییر پیر و معبد وات فو قرار دارد را به شما پیشنهاد می کنیم که در آنجا می توانید غذای تایلندی و عربی را امتحان کنید. 

بیرون معبد وات فرا، از دست فروشهای خیابانی در تور ارزان بانکوک می توانید سوغات تهیه کنید. اگر در طول هفته به این مکان بروید نمی توانید از بازارهای آخر هفته دیدن کنید، بنابراین برای اینکه خرید در این مکان را از دست ندهید به شما بازدید از این محل را در روزهای آخر هفته پیشنهاد می کنیم. 

رستوران The-Deck؛بانکوک-الفبای سفر

عصر

 پس صرف ناهار کمی استراحت کنید و سپس مجددا سوار قایق شده تا به ایستگاه بعدی، سیام برسید.در این مکان بهترین مراکز خرید بانکوک قرار دارند. از محصولات برند با کیفیت عالی گرفته تا اجناس محلی را در این مراکز خرید می توانید مشاهده کنید، مانند مرکز خرید سیام پاراگون ، مرکز خرید سیام دیسکاوری، مرکز خرید سیام سنتر و مرکز خرید میدان سیام.

اگر در آخر هفته به بانکوک سفر می کنید، توصیه می کنیم به جای تماشای مراکز خرید سیام، به بازار آخر هفته چاتوچاک بروید. بازار آخر هفته ای که برای خرید کردن با وجود اجناس با کیفیت مرغوب برای خرید سوغات جای عالی می باشد.

بازار  چاتوچاک،بانکوک-الفبای سفر

شب

با غروب خورشید کم کم نوبت تفریحات شبانه بانکوک می رسد.به خیابان سوبی کابوی Soi Cowboy بروید. در این خیابان رنگارنگ و پر نور قدم بزنید و در یک بار نوشیدنی تایلندی سفارش دهید. جنب و جوش مردم در این خیابان تا صبح ادامه دارد و می توانید تا صبح در این خیابان در تور بانکوک تعطیلات خرداد قدم بزنید و یا در رستوان غذای محلی میل کنید.

کلوپهای شبانه زیادی در این خیابان قرار دارد که یکی از محبوب ترین آنها Eleven است که یک کافه بار با دکور سبز و پر زرق و برق همراه با پشت بام با چشم انداز پانوراما به شهر بانکوک است. به محض این که از آسانسور این رستوران خارج شوید، با یک پنجره شیشه ای بزرگ با چشم انداز زیبایی می شوید و با بالا رفتن از چند پله به رستوران اصلی می رسید. این رستوران تا ساعت 2 شب باز می باشد.

خیابان سوبی کابوی،بانکوک-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt