از مخوف ترین هتل دنیا چه می دانید؟

از مخوف ترین هتل دنیا چه می دانید؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 دی ، 1399

از مخوف ترین هتل دنیا چه می دانید؟

وحشتناک ترین هتل جهان در سان دیگو در جنوب غربی کالیفرنیا قرار دارد که یک شب اقامت در آن بسیار ترسناک و چالش بر انگیز است. با الفبای سفر با این هتل بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

وحشتناک ترین هتل جهان در سان دیگو در جنوب غربی کالیفرنیا قرار دارد که یک شب اقامت در آن بسیار ترسناک و چالش بر انگیز است. با الفبای سفر با این هتل بیشتر آشنا شوید.

هتل مک کامی مانور ترسناک ترین هتل جهان

اقامت در این هتل بر اساس داستان رعب آور یک کتاب ترسناک ساخته شده است که همراه است با بستن شما با طناب و وارد شدن به قفس پر از مار و اینکه بر روی شما خون بپاچند! نام این هتل ترسناک، مک کامی مانور McKamey Manor است که در سان دیه گو قرار دارد.

در بازدید از این هتل یک محیط کاملا تعاملی را تجربه می کنید که همین قضیه تاثیر بیشتری در ترسناک شدن آن دارد. در این هتل از ۴ لوکیشن مختلف و ترسناک باید عبور کنید که در هر کدام از آن ها اتفاقات وحشتناکی برایتان می افتد. هر لحظه ممکن است داخل یک قفس بیافتید، به یک صندلی بسته بشوید و یا به خون آغشته شوید. در هر بار بازدید از این هتل، فقط دو نفر می توانند داخل شوند و بازدید کنندگان می توانند با وب کم های  که کار گذاشته شده اتفاقاتی را که در طول حضور آن ها در این هتل برایشان می افتد را ببینند.

حدود 8 ساعت بازدید از این هتل زمان می برد که برای بیماران قلبی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. ۸ ساعت سپری کردن در هتل مخوف مک کامی مانور چالشی است که تا به حال هیچکس در آن موفق نبوده است. با این حال هزاران نفر در لیست انتظار هستند تا شانس خود را برای رو به رویی با این چالش امتحان کنند. ( با عجیب ترین هتل های دنیا  نیز می توانید آشنا شوید.)

هتل ترسناک مک کامی مانور-الفبای سفر

راس مک کامی ۵۵ ساله، از جمله بنیان گذاران این هتل است که با ایجاد صحنه های سینمایی مختلف و با خلاقیت زیاد، کاری کردند که هیچ کدام از بازدیدها مانند دیگری نباشد. بنابراین اتفاقات وحشتناک در لوکیشن ها، برای هیچکس تکراری نیست. افرادی متقاضی حضور در چالش حضور این هتل، حداقل باید ۲۱ سال داشته و سابقه هیچگونه بیماری قلبی و یا عصبی نداشته باشند، همچنین همه بازدید کنندگان پیش از ورود باید یک رضایتنامه امضا کنند.

 مک کامی اعتقاد دارد که کاری که آن ها می کنند کاملا منحصر به فرد و متفاوت است. در این مکان شما می توانید نقش اول فیلم ترسناک خودتان باشید! هر سال تم این هتل تغییر کرده و شرکت کنندگان تحت تجربه های رعب آوری مانند قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار می گیرند! راس که از علاقه مندان پر و پا قرص فیلم های ترسناک است، گفته که از ۱۴ سال پیش ایده ی ساختن چنین هتلی را داشته است و قصد داشته شرایطی را به جود بیاورد که حتی مردان هم در آن طاقت نیاورند و گریه کنند!

هتل ترسناک مک کامی مانور-الفبای سفر

برای آشنایی با دیگر جاذبه های گردشگری جذاب و یا ترسناک و اطلاع از قیمت تورهای خارجی با آژانش الفبای سفر در ارتباط باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt