همدان، میزبان اجلاس جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸

همدان، میزبان اجلاس جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1400

همدان، میزبان اجلاس جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در همدان اعلام کرد، همدان در سال 2018 میزبان اجلاس جهانی گردشگری شده است. همراه با الفبای سفر از جزییات این خبر مطلع شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در همدان اعلام کرد: همدان در سال 2018 میزبان اجلاس جهانی گردشگری شده است. همراه با الفبای سفر از جزییات این خبر مطلع شوید.

احیای صنعت گردشگری همدان با میزبانی اجلاس جهانی 

حمیدرضا یاری با توجه به قطعی شدن میزبان بودن همدان برای اجلاس جهانی گردشگری سال ۲۰۱۸ توسط پیگیرهای انجام شده از سمت سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد: در این فرصت ایجاد شده باید برای معرفی جاذبه ها و ظرفیتهای کشور به تمامی دنیا نهایت استفاده را کرد.

 وی با توجه به اینکه سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) زیر مجموعه سازمان ملل بوده و دارای ۵۰۰ عضو است که تمامی اعضا از مقاصد گردشگری جهان هستند که باید دارای استانداردهای لازم باشند ادامه داد: در ایران، ۹ شرکت عضو سازمان توریسم جهانی هستند.

وی اشاره کرد که شرکت علیصدر در سال 93 با ارایه درخواست میزبانی اجلاس جهانی گردشگری از سازمان توریسم جهانی و پذیرفته شدن آن در سال 94 ادامه داد: در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان گردشگری جهانی در سال گذشته، با دبیرکل سازمان جلسه ای برگزار شد و همچنین از همدان و امکانات شرکت علیصدر همدان کلیپ 10 دقیقه ای پخش شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه او برای برگزاری این اجلاس در همدان در سال گذشته مکاتباتی را انجام داده افزود: بر این اساس، درخواست میزبان بودن همدان در اجلاس گردشگری همراه با امضای استاندار، به سازمان میراث فرهنگی ارایه شد تا این سازمان با مشارکت سازمان جهانی توریسم، میزبانی ایران را محقق سازند که در همین راستا از ۱۳۰ کشور جهان، میزبانی این اجلاس به همدان واگذار شد. 

یاری تاکید کرد که تمامی دستگاه‌ها و به صورت کلی استان همدان بیشتر نفع از این برنامه را خواهد برد و گفت: این اجلاس جهانی گردشگری، رویداد بزرگ بین‌المللی بوده و باعث حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در ایران و به خصوص همدان خواهد بود.

 حمید رضا یاری دامه داد: طبق پیش بینی ها، در این اجلاس ۴۰۰ شرکت عضو سازمان جهانی گردشگری در همدان حضور خواهند داشت. وی افزود: هدف از میزبان بودن اجلاس جهانی گردشگری در همدان، احیای نام این شهر در صنعت گردشگری می باشد.

اخبار گردشگری را در الفبای سفر دنبال کنید.

همدان میزبان اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۱۸-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt