از وحشتناک ترین فستیوالهای دنیا چه می دانید؟

از وحشتناک ترین فستیوالهای دنیا چه می دانید؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

از وحشتناک ترین فستیوالهای دنیا چه می دانید؟

همیشه هم جشنواره ها و فستیوالهایی که در سراسر دنیا برپار می شود با جشن و شادی همراه نیست بلکه برخی از این فستیوالها ترسناک و یا شاید هم خطرناک است، همراه با الفبای سفر با چند مورد از آنها آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همیشه هم جشنواره ها و فستیوالهایی که در سراسر دنیا برپار می شود با جشن و شادی همراه نیست بلکه برخی از این فستیوالها ترسناک و یا شاید هم خطرناک است، همراه با الفبای سفر با چند مورد از آنها آشنا شوید.

فستیوال Takeuchi Matsuri، ژاپن

یکی از این جشنوارهای وحشیانه در ژاپن برگزار می گردد. در این فستیوال دو گروه شرکت کننده وجود دارد که همدیگر را با چوب بامبو می زنند و به رقابت می پردازند که در طی این مبارزه آسیبهای جدی به رقبای خود وارد می کنند. گروهی که در این فستیوال خشن برنده می شود سالی پربار با محصولات زیاد و فراوان نصیبش خواهد شد.

جشنواره Takeuchi Matsuri، ژاپن- الفبای سفر


جشنواره آتش بازی Yanshui Beehive، تایوان

جشنواره آتش بازی در تایوان با اینکه بسیار هیجان انگیز است اما بسیار خطرناک بوده و موجب آسیبهای جدی به شرکت کنندگان و افرادی که در جشن حضور دارند می شود.در جشن آتش بازی Yanshui Beehive تایوان مردم زیادی در بلندی دور هم جمع می شوند و بطریهای موشکی را روشن کرده و آن را پرتاب می کنند و زمانی که بطری منفجر می شود، آتش آن بسیار خطرناک است. با وجود اینکه افراد شرکت کننده در این جشن لباسهای نسوز بر تن دارند ولی باز از خطرات این آتش در امان نیستند و به تعداد زیادی از افراد صدمات جدی وارد می شود.

جشنواره آتش بازی Yanshui Beehive، تایوان-الفبای سفر

جشنواره Onbashira، توکیو

هر ۶ سال یک بار در توکیو ژاپن جشنواره Onbashira برگزار می‌ گردد و هدف از برگزاری این فستیوال نو کردن معبد Suwa به شکل نمادین می باشد. برای آغاز این جشنواره درختان بزرگ را قطع می کنند و تعدادی از مردان جوان باید تا محل معبد، این درختان بزرگ را روی زمین های شیب دار بکشند.کشیدن این درختان کار بسیار دشواری است و بسیاری از متضایان برای حرکت دادن آن مجبورند تا  روی تنه‌های درختان بنشینند و آن را به سمت پایین هل بدهند.

جشنواره Onbashira  توکیو-الفبای سفر

فستیوال به صلیب کشیده شدن مسیح، فلیپین

در بیشتر کشورهای غربی، مراسم عید پاک با شادی و شور و هیجان زیادی برگزار می‌شود. با این وجود، این مراسم در فیلیپین به شکل دردناک و وحشیانه اجرا می شود. در جشنواره به صلیب کشیدن مسیح، متقاضیان به شکل وحشیانه خود را بر روی صلیب قرار می دهند و با طناب محکم می بندند تا رنج که حضرت مسیح کشیده را تجربه کنند. تنها تماشاچیان شجاع این فستیوال دردناک را تماشا می کنند.


 فستیوال به صلیب کشیده شدن مسیح،فلیپین-الفبای سفر

 جشنواره Agni Keli، هند

 هر سال در ماه آوریل، جشنواره Agni Keli در مانگالور در هند در طی 8 روز برگزار می شود. در طول مدت جشنوراه شرکت کنندگان لباسهای بدون بالاپوش بر تن دارند و از فاصله 30 تا 50 فوتی به سمت یکدیگر مشعل های روشن پرتاب می کنند.با وجود اینکه لباس شرکت کنندگان تنها بالا پوش دارد، آتش سوزیی اتفاق نمی افتد اما بسیاری از افراد در معرض آسیب های زیادی در حین برگزاری مراسم قرار می گیرند.

جشنواره  Agni Keli ، هند-الفبای سفر

جشنواره گیاهخواری – تایلند

جشنواره گیاهخواری تایلند وحشتناک ترین جشنواره‌ در دنیا است. شرکت کنندگان این فستیوال بی رحمانه، ابزاری مانند تیغ و سرنگ و غیره را به بدن خود وارد می کنند. راه رفتن بر روی آتش و بالا رفتن از نردبانی که از تیغ ساخته شده از دیگر کارهای ترسناک در این جشنواره است.از بخشهای عجیب و چندش آور این مراسم می توان به برداشتن قسمت های بردیده شده بدن شرکت کنندگان توسط تماشاچیان اشاره کرد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt