در تور بدروم از  چه جاهایی سوغات بخریم؟

در تور بدروم از چه جاهایی سوغات بخریم؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

در تور بدروم از چه جاهایی سوغات بخریم؟

از بازارچه های محلی گرفته تا بوتیک های شیک، ما برخی از بهترین مکانهای خرید سوغات در بدروم را به شما معرفی می کنیم، با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از هنرهای محلی و صنایع دستی گرفته تا منسوجات زیبا، سرامیک و حتی غذا، بدروم دارای سوغات و هدیه های شگفت انگیزی است که یادآور سفر شما به این شهر است.از بازارچه های محلی گرفته تا بوتیک های شیک، ما برخی از بهترین مکانهای خرید سوغات را به شما معرفی می کنیم، با الفبای سفر همراه باشید.

5شنبه بازار Yalıkavak Pazarı

هر پنج شنبه، در بازار یالایکوواک نه تنها مکانی است که می توانید تازه ترین محصولات تهیه شده از روستاهای اطراف را خریداری کنید، بلکه ظروف و وسایل دست بافت نیز در این بازارچه محلی به چشم می خورند.شما صندل چرمی، دستبند، ظروف سرامیکهای نقاشی شده با دست، چشم نظر، لباس و خیلی چیزهای دیگر را در 5 شنبه بازار Yalıkavak در تور لحظه آخری بدروم می توانید به عنوان سوغات خریداری کنید.


5شنبه بازار Yalıkavak Pazar، الفبای سفر

فروشگاه İpekçe

ترکبوکو Türkbükü خلیج شلوغ و پر جمعیت بدروم با بهترین رستورانها و هتل های بوتیک لوکس است. در این محل برای خرید سوغات می توانید به فروشگاه İpekçe بروید که در آن منسوجات، طلا و جواهر و انواع زیور آلات و سنگهای قیمتی، دکوراسیون منزل و اقلام تزئینی را مناسب سلیقه خود می توانید تهیه کنید.

فروشگاه İpekçe بدروم-الفبای سفر

فروشگاه بدروم هاولو Bodrum Havlu

 پستمال Peştamal، نوعی حوله نازک یا بهتر بگوییم لنگ، که در حمام به ویژه حمام های ترکی استفاده می شود، یکی از محبوبترین سوغات تور بدروم است. در سواحل بدروم نیز مردم محلی از این حوله ها استفاده می کنند چراکه قدرت جذب زیادی دارد و به سرعت بدن را خشک می کند.
فروشگاه بدروم هاولو یکی از بهترین مکانها برای خرید پستمال Peştamal که هم می توانید آنها برای خود هم به عنوان سوغات بخرید. این حوله ها در رنگها و تنوع زیادی در این مغازه به فروش می رسند.

فروشگاه بدروم هاولو-الفبای سفر

بازار گوموشلوک Gümüşlük

بازار گوموشلوک Gümüşlük یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق بدروم است که در اطراف آن رستوران ها، زمین های بازی و بسیاری از قایق های ماهیگیری وجود دارد. بازار سر بازگوموشلوک Gümüşlük پر است از اجناس رنگارنگ، سرامیک نقاشی شده با دست، دکوراسیون تزئینی و صنایع دستی زیبا که انتخاب را برای خرید آسان می کند. در اینجا نیز شما به جای توریست ها ، با مردم محلی زیادی در تور ارزان بدروم مواجه خواهید شد.

بازار گوموشلوک بدروم-الفبای سفر

فروشگاه هتل ماچاکزی

یکی از مشهورترین هتلهای بوتیک لوکس در بدروم با چشم انداز بی نظیر به دریای اژه، هتل ماچاکزی Maçakızı Hotel Store  است. چشم انداز این هتل از اتاقها گرفته تا نوار ساحلی در آن قابل مشاهده است.در فروشگاه این هتل مدرن و لوکس، بهترین هنرهای محلی و دستی را می توانید پیدا کنید.

فروشگاه هتل ماچاکزی بدروم-الفبای سفر

بوتیک Cercim

این بوتیک کوچک که در مرکز شهر بدروم قرار دارد مانند یک راز محلی می باشد. در این بوتیک جوهرات دست زیبا با کیفیت بالا و جنس مرغوب  مانند نقره و سنگهای قیمتی را می توانید خریداری کنید. زیباترین زیورآلات ترکی این بوتیک، یادآور سفر پر خاطره شما در تور لحظه آخری بدروم خواهد بود.

بوتیک Cercim بدروم-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt