4 تفریحگاه ساحلی محبوب ترکیه

4 تفریحگاه ساحلی محبوب ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 دی ، 1401

4 تفریحگاه ساحلی محبوب ترکیه

با توجه به اینکه چهار دریا اطراف ترکیه را احاطه کردند و با دارا بودن بیش از 8000 کیلومتر نوار ساحلی، ترکیه دارای بهترین تفریحگاه های ساحلی برای علاقه مندان به دریا و تفریحات آبی می باشد. همراه با الفبای سفر چند تفریحگاه ساحلی پرطرفدار ترکیه را معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با توجه به اینکه چهار دریا  اطراف ترکیه را احاطه کردند و با دارا بودن بیش از 8000 کیلومتر نوار ساحلی، ترکیه دارای بهترین تفریحگاه های ساحلی برای علاقه مندان به دریا و تفریحات آبی می باشد. همراه با  الفبای سفر چند تفریحگاه ساحلی پرطرفدار ترکیه را معرفی می کنیم.

پالامارینا، بدروم Palmarina

مطمئنا یکی از پرطرفدارترین تفریحگاه های ساحلی ترکیه، پالامارینا Palmarina است که در منطقه Yalıkavak بدروم قرار دارد که در امتداد ساحل آن تعداد زیادی مغازه های لوکس، کافه، بارها و رستوان های با انواع غذاه و منوهای مختلف وجود دارد.
 پالامارینا فضای کافی برای لنگرگاه 620 کشتی همراه با خدمات 24 ساعته جزئی و کلی دارد. از سکوی فرود هلی کوپتر در ساحل گرفته تا انواع هتل های بوتیک، کلاب های ساحلی، پالامارینا را به اقامتگاه ساحلی مجهز برای گذراندن تعطیلات عالی در تور بدروم تبدیل کرده است.

پالامارینا، بدروم-الفبای سفر

مارتی، مارماریس Martı

تفریحگاه ساحلی مارتی Martı در یک خلیج زیبا و بی نظیر در خارج از مارماریس قرار دارد که اطراف آن با کوه های پوشیده از جنگل کاج و دریای آبی پر عمق و بی کران احاطه شده است. این تفریحگاه ساحلی برای سالهاست که یک لنگرگاه بوده و از سال 1996 مارتی تنها تفریحگاه ساحلی در تور مارماریس است که توریستها می توانند در لنگر گاه آن محل شنا  کنند.
هتل Marti Hemithea یک مجتمع لوکس است که گردشگران می توانند پس از گذراندن یک روز از کشف جذابیتهای پنهان این خلیج، در آن به استراحت بپردازند و از خدمات ویژه مانند ماساژ بهرمند شوند.

مارتی، مارماریس-الفبای سفر

تفریحگاهای ساحلی Setur

از مشهورترین تفریحگاه های ساحلی در اطراف ترکیه، تفریحگاههای Setur هستند که در شهرهای مختلف ترکیه مانند آنتالیا، کوش آداسی، آیوالیک، شهر چشمه Çeşme و.. قرار دارند.

تمام تفریحگاهای ساحلی Setur با امکانات و خدمات رفاهی با استاندار بالا پذیرای گردشگران هستند، همچنین این تفریحگاه های ساحلی به علت حفظ محیط زیست اطراف خود برنده جایزه نیز می باشند.اگر به دنبال یک تفریحگاه ساحلی که شما را با فرهنگ غنی آن شهر ترکیه آشنا کند هستید، تفریحگاه های ساحلی Setur بهترین انتخاب هستند.


تفریحگاهای ساحلی Setur-ترکیه-الفبای سفر


آتا کوی، استانبول Atakoy

تفریحگاه ساحلی آتاکوی Atakoy در جنوب تنگه بسفر، در منطقه آتاتوکی در استانبول ( نزدیک به فرودگاه آتاتورک استانبول) قرار دارد. تفریحگاه ساحلی آتا کوی یک مجتمع بزرگ و مدرن است با مغازهای گوناگون و  کافه ها و رستوران های مختلف همراه با چشم انداز رو به دریا که برای هر گردشگری در تور لحظه آخری استانبول بسیار جذاب است. تمامی امکانات اولیه مانند برق و آب، خدمات خشک شویی، تعمیرات لوازم برقی و .. در این محل وجود دارد.هتل لوکس شرایتون آتاکوی استانبول نیز در رو به روی این تفریحگاه ساحلی برای رفاه حال توریستها قرار دارد.

آتا کوی، استانبول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt