7 تفریح فوق العاده بدروم

7 تفریح فوق العاده بدروم

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 خرداد ، 1400

7 تفریح فوق العاده بدروم

بدروم که یک شهر ساحلی ترکیه است، برای گردشگران تجربه های منحصر به فردی را به جای می گذارد. اگر عاشق خرید کردن و عکاسی از مناظر زیبا هستید و از بازدید آثار تاریخی لذت می برید، همراه با الفبای سفر با تفریحات جذاب بدروم همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بدروم که یک شهر ساحلی ترکیه است، برای گردشگران تجربه های منحصر به فردی را به جای می گذارد. اگر عاشق خرید کردن و عکاسی از مناظر زیبا هستید و از بازدید آثار تاریخی لذت می برید، همراه با الفبای سفر با تفریحات جذاب بدروم همراه باشید.

تور قایق سواری Ozzlife

تور قایق سواری به عنوان جذاب ترین تفریح بدروم در میان گردشگران معرفی شده است. قایق سواری و یا شناور بودن با یک کروز در اطراف ساحل دیدنی بدروم، تماشای چشم انداز اطراف و لذت بردن از خوردن غذای خوش طعم به همراه نوشیدنی خنک بسیار لذت بخش است.
همچنین می توانید از تجربیات خدمه و کارکنان کشتی در تور بدروم نیز استفاده کنید و هر سوالی که داشتین از آنها بپرسید چرا که با روی خوش و دوستانه پاسخ سوالات شما را خواهند داد.این روش بدون شک راحترین و لوکس ترین را برای لذت بردن از قایق سواری است.

تور قایق سواری Ozzlife بدروم-الفبای سفر

بندر پالمارینا Palmarina

بندر پالمارینا که در 18 کیلومتری بدروم قرار دارد، بندری که برای اسکان قایق های بادبانی است و چهره جدید و شیک از بدروم می باشد که به تازگی نیز باز سازی شده است و یک تفریحگاه ساحلی فوق العاده برای توریستها محسوب می شود.
قدم زدن در زیر درختان نخل تنومند و بلند و تماشای امواج دریا و قایق های بادبانی که به اسکله وصل شده اند را به شما توصیه میکنیم، به ویژه در شب غرق در زیبایهای این بندر شوید. این تفریحگاه ساحلی شامل مغازهای زیاد برای خرید لباس و سوغات و انواع رستورانهای دریایی و کافه های شیک و مختلف است. برای تکمیل کردن سفر خود یک شب به یاد ماندنی را در بندر پالمارینا سپری کنید.

بندر پالمارینا بدروم-الفبای سفر

خلیج گوموشلوک Gumusluk

خلیج گوموشلوک واقع در 25 کیلومتری بدروم و یک مکان تفریحی دیدنی در اطراف ساحل است.  گشت و گذار در شهری با خیابانهای سنگ فرش شده مارپیجی که پر از آرامش و سکوت است. سواحل تمیز که جایی عالی برای خانواده ها است تا به شنا و تفریحات آبی بپردازند، به همراه رستورانها و کافه ها با غذاهای محلی و دریایی و انواع ماهیها که در اطراف ساحل با چشم انداز رو به دریا قرار دارد.

خلیج گوموشلوک بدروم-الفبای سفر

دامنه کوه Bardakci

Bardakci یکی از زیباترین نقاط بدروم است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید می توانید هتلی در این محل برای اقامت خود پیدا کنید و از مناظره زیبای کوچه ها، سواحل، درختان نخل و بسیاری از جاذبه های گردشگری بدروم در این منطقه لذت ببرید.

دامنه کوه Bardakci بدروم-الفبای سفر

تور سواری با اسکوتر

تور سواری با اسکوتر جدیدترین و تعجب بر انگیزترین راه برای گردش در بدروم است که پر از هیجان و شادی برای کشف زیبایهای این مکان است. پس از دریافت اسکوتر به شما آموزشهای اولیه و نکات ایمنی گفته می شود و یک راهنما نیز شما را در مسیر هدایت می کند.راهنما یک فرد محلی است که با این منطقه آشنا است و از اطلاعات خود برای سرگرمی و آموزش و شادی بیشتر استفاده می کند.

تور سواری با اسکوتر بدروم-الفبای سفر

موزه هنرهای زکی مورن Zeki Muren

موزه مشهور هنرهای زکی مورن برای زکی مورن، خواننده، آهنگساز و بازیگر مشهور ترکیه و ادای احترام به او بنا شده است.این موزه در آخرین محل اقامت او قبل از مرگش قرار دارد .او برای کمک ها و خدماتی که در موسیقی  انجام داده بسیار شبیه الویس است.
 این موزه شامل بسیاری از آثار شخصی زکی مورن، کارهای برجسته اش و همچنین اطلاعاتی که توضیح می دهد که چگونه مورن در موسیقی معاصر ترکیه یک فرد تاثیر گذار بوده می باشد.


موزه هنرهای زکی مورن بدروم-الفبای سفر

ساحل Yahsi

از میان تمامی سواحل بدروم، ساحل Yahsi یکی از بهترین سواحل است. بر روی یک صندلی راحت بنشنید، نوشیدنی خود را در دست بگیرید و اجازه دهید که نرمی ماسه های طلایی بی نظیر، صدای گوش نواز آب های روشن و کم عمق و نسیم خنک روح شما را نوازش دهد.در اطراف ساحل نیز اغذیه فروشیهایی وجود دارد که برای خرید هر آنچه در طول روز نیاز دارید کافی هستند.

ساحل Yahsi بدروم-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt