گردش 1 روزه با تور سن پترزبورگ

گردش 1 روزه با تور سن پترزبورگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1398

گردش 1 روزه با تور سن پترزبورگ

گرچه گردش یک روزه در سنت پترزبورگ فقط می تواند نشانه های کوچکی از این شهر شگفت انگیز را با تاریخ و فرهنگ غنی ارائه دهد، با الفبای سفر برای این گردش یک روزه همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر چه گردشگری یک روزه در سنت پترزبورگ فقط می تواند نشانه های کوچکی از آنچه این شهر شگفت انگیز را دارد ارائه دهد چرا که این شهر نقاط تاریخی و فرهنگی فروان برای بازدید کنندگان خود دارد، با الفبای سفر برای این گردش یک روزه همراه باشید.

صبح: تماشای کاخ پتر هوف

کاخ پتر هوف Peterhof Garde، یکی از بهترین و جذابترین مجموعه کاخ های دنیا، یادگار قرون 17 و 18 است که در منطقه فدرال و قلب سنت پترزبورگ قرار دارد.  قصری باشکوه با باغهایی زیبا که توسط تزار پیتر بزرگ ساخته شد و متشکل از باغ بالا و باغ پایین است که کاخ اصلی در میان این دو باغ قرار دارد.
 در این باغها، آبنماهای بزرگ با شکل های پیچیده و فواره هایی با طراحی خلاقانه و مجسمه های برنز قررار دارد که برای دیدن این محل زیبا بهتر است که مدت زمان بیشتری در تور سن پتربورگ خرداد 98 وقت بگذارید.

کاخ پتر هوف سن پترزبورگ-الفبای سفر

بعد از ظهر: بازدید از موزه ارمیتاژ

بعد از ظهر وقت خود را برای بازدید از موزه ارمیتاژ Hermitage Museum بگذارید. جایی که قبلا یک محل اقامت امپریالیسم بوده و در حال حاضر گالری هنری است که بیش از 3 میلیون آثار هنری از جمله نقاشی‌های اروپایی و قرون وسطایی، آثار بی نظیر دوره رنسانس و دوره باروک و آثار قرن 20 را  به معرض نمایش گذاشته است.

دیدن تمامی آثار ارزشمند این موزه در چند ساعت کار غیر ممکنی است اما می توانید از میان آنها، آثار برجسته و مهم را تماشا کنید. معمولا موزه ارمیتاژ در میان گردشگران تور ترکیبی روسیه محبوب بوده و برای بازدید از آن صف های طولایی تشکیل می شود. اما در بعد از ظهر با تعداد جمعیت کمتری مواجه خواهید شد تا محو تماشای هنرهای نهفته این موزه شوید، همچنین موزه هنرهای تجسمی Impressionist Art Collection نیز در نزدیکی این موزه قرار دارد که می تواند انتخاب بعدی شما برای بازدید باشد. پس از بازدید از این مکانهای هنری، رستوران لا روس La Russ  که در نزدیکی موزه ارمیتاژ قرار دارد نیز یک جای عالی برای صرف ناهار است.

موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ-الفبای سفر

عصر: دیدن کلیسای جامع سنت اسحاق

 یکی از خیره کننده ترین کلیساهای ارتدوکس در روسیه، کلیسای جامع اسحاق Saint Isaac's Cathedral است که قطعا تماشای آن را نباید از دست بدهید. برای دیدن چهارمین کلیسای بزرگ دنیا و بزرگترین کلیسای روسیه ابتدا طراحی و معماری شگفت انگیز داخل کلیسا را تماشا کنید سپس به بالاترین قسمت کلیسا با ارتفاع 101 متر بروید.
قرار گرفتن در بالاترین نقطه کلیسای جامع اسحاق، این جاذبه های گردشگری روسیه، بهترین راه برای دیدن سنت پترزبورگ از چشم یک پرنده است و شما می توانید زیباییهای این شهر را در جهات مختلف در این محل ببینید و لذت ببرید.

کلیسای جامع سنت اسحاق سن پترزبورگ-الفبای سفر

شب: پیاده روی در خیابان نوسکی

خیابان نوسکی Dumskaya Street، با 4 کیلومتر طول، طولانی ترین خیابان جهان و مشهورترین خیابان سنت پترزبورگ است که به دستور پیتر کبیر ساخته شده است. این خیابان پرزرق و برق و مدرن در شب به محلی پر هیاهو تبدیل می شود. خیابانی که به داشتن ساختمانهای شیک با معماری فوق العاده شهرت دارد.
دیدن ساختمان های تاریخی با معماری حیرت انگیز، کلیساهای قدیمی مختلف، کافه های گوناگون، نمایش موسیقیهای زنده کنار خیابان و مغارهای هنری و مختلف بهترین جا برای وقت این است که شب خود را در تور مسکو سن پترزبورگ به صبح برسانید.

خیابان نوسکی سن پترزبورگ-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt