تفریحات تابستانی گرجستان

تفریحات تابستانی گرجستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 اردیبهشت ، 1398

تفریحات تابستانی تور گرجستان

تابستان یکی از بهترین زمانهای سفر به گرجستان است. بازدید از روستاهای دور افتاده، پیاده روی در پارکهای ملی،تماشای دریای سیاه و ..از کارهای جذاب هستند.همراه با الفبای سفر، لیستی از تفریحات تابستانه گرجستان را با هم مرور می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تابستان یکی از بهترین زمانهای سفر به گرجستان است. بازدید از روستاهای دور افتاده، پیاده روی در پارکهای ملی،تماشای دریای سیاه و ..از کارهای جذاب هستند.همراه با الفبای سفر، لیستی از تفریحات تابستانه گرجستان را با هم مرور می کنیم.

بازدید از شهر گوری

شهر گوری Gori در 86 کیلومتری تفلیس قرار دارد و جای بسیار مناسبی برای فرار از گرمای تابستان در تور لحظه آخری گرجستان است. چرا که در آب و هوا در این شهر اندکی خنک تر است. یکی از دلایل اصلی سفر به این شهر این است که شهر گوری زادگاه ژوزف استالین ( رهبر و سیاست‌مدار جمهوری های سوسیالیستی شوروی) بوده و موزه ای استالین یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان، را در این شهر می توانید بازدید کنید.

موزه ای که اسناد مهم و حقایق مربوط به زندگی او را نشان می دهد، شما حتی می توانید واگن شخصی را که استالین برای سفر از آن استفاده می کرد را مشاهده کنید.

شهر گوری گرجستان-الفبای سفر

دیدن دریاچه های رنگی آبودلائوری

دریاچه های آبودلائوری Abudelauri به دلیل 3 رنگ بودن دارای شهرت هستند،آبی،سبز و سفید. این دریاچه های زیبا در منطقه خوسورتی، دامنه‌های جنوبی کوه‌های قفقاز و در ارتفاع 2812 متری بالاتر از سطح دریا قرار دارند.
در طول یک روز شما می توانید از این دریاچه ها رنگارنگ دیدن کنید، اما بهتر است یک شب را در این محل اقامت داشته باشید و زمان بیشتری برای سپری کردن این طبیعت بهشتی بگذارید و در اطراف این محل در تور گرجستان خرداد 98 چادر بزنید و پیک نیک کنید.

دریاچه های رنگی آبودلائوری گرجستان-الفبای سفر

در قلب طبیعت پیک نیک کنید

اگر شما از علاقه مندان به پیک نیک هستید، عاشق طبیعت شگفت انگیز گرجستان خواهید شد.این کشور هیچ محدودیتی برای کمپ زدن و اقامت در دامان طبیعت را ندارد. به هر حال به این موضوع هم توجه داشته باشید اگر می خواهید از تماشای این طبیعت زیبا لذت ببرید باید زیاد پیاده روی کنید.بنابراین پس از تهیه بلیط هواپیما تفلیس، کوله پشتی خود را با تمامی امکانات یک ماجراجویی جذاب مجهز کنید و پیک نیک پر خاطره خود را آغاز کنید.

طبیعت گرجستان-الفبای سفر

زیبایهای تنگه مارتویلی را کشف کنید

تنگه مارتویلی Martvili Canyon واقع در منطقه‌ی مگرلیا،280 کیلومتری تفلیس، را با رودخانه زمردین می شناسند. این تنگه به همراه رودخانه زیبایش از جاهایی است که باید در تور گرجستان حتما از آن بازدید کنید. تنگه ای که یکی از زیباییهای کشور گرجستان است.می توانید در اطراف تنگه مارتویلی از طبیعت دیدنی و  پر درخت این منطقه لذت ببرید و یا در میان آبهای روان آن به قایق سواری بپردازید.


تنگه مارتویلی گرجستان-الفبای سفر

محو تماشای فضای سوانتی و توشتی شوید

سوانتی Svaneti یکی از مناطق روستایی در شمال غربی گرجستان قرار دارد. این منطقه کوهستانی و مرکز کوهنوردی قفقاز است. خانه، بناهای قرون وسطی و ویرانه های برج مانند که تبدیل به موزه شده اند، تاریخ و فرهنگ مردم این منطقه را نشان می دهد و بخش از جاهای دیدنی این منطقه حیرت انگیز هستند.

در سفر گرجستان، دیدن منطقه توشتی Tusheti را نباید از دست بدهید.قله های پر برف ، درهای پر عمق ، روستاهای مختلف ، تپه های سرسبز و گله های گوسفندها بخشی از زیباییهای این منطقه هستند. دیدن این محل به چندین روز در تور گرجستان تابستان 98 به زمان نیاز دارد. منطقه توشتی به ندرت توسط توریستها بازدید می شود. این منطقه از گرجستان 4 ساعت با تلفیس فاصله دارد.توشتی یکی از مکان های متنوع محیط زیست در کشور گرجستان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

منطقه توشتی،گرجستان-الفبای سفر

استپان تسمیندا و کلیسای تثلیث جرجتی

یکی دیگر از مکان های عالی برای کشف کردن و گذراندن تعطیلات در تابستان، شهر استپان تسمیندا Stepantsminda، واقع در 157 کیلومتری شمال تفلیس، و همچنین کلیسای تثلیث جرتی Gergeti Trinity آن است که 2170 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.در پایین کوه کازبگی تصویر زیبایی از کوه و کلیسای وجود دارد.در این محل دیدنی می توانید پیاده روی کنید از استشمام هوای دل پذیر این منطقه لذت برید و از معماری کلیسای تثلیث حیرت زده شوید.

استپان تسمیندا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt