اپلیکیشن های کاربردی در سفرهای گروهی

اپلیکیشن های کاربردی در سفرهای گروهی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 شهریور ، 1397

اپلییکیشن های کاربردی در سفرهای گروهی

همان طور که سفرهای گروهی لذت بخش است اما در برخی موارد با استرس هم همراه است. اگر قصد سفر گروهی دارید با همراهی الفبای سفر، شما را با اپلییکیشن های کاربردی آشنا می کنیم تا با برنامه ریزی مناسب سفری لذت بخش داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همان طور که سفرهای گروهی لذت بخش است اما در برخی موارد با استرس هم همراه است. اگر قصد سفر گروهی دارید با همراهی الفبای سفر، شما را با اپلیکیشن های کاربردی آشنا می کنیم تا با برنامه ریزی مناسب سفری لذت بخش داشته باشید.

TRAVEFY- آی او اس و اندروید

TRAVEFY از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی یک سفر گروهی است. این برنامه اطلاعات پرواز و هتل ها را در یک برنامه ارائه کرده که قابل اشتراک گذاری است . امکان مشاهده ی آنلاین برنامه و اطلاعات تماس مختلف از دیگر مزایای این اپلیکیشن است، همچنین می توانید نتایج این برنامه را با همه و یا گروه خاصی به اشتراک بگذارید.

این برنامه برای زمانی که افراد گروه از فرودگاه های مختلف به مقصد سفر می کنند اما هتلتان با یکدیگر مشترک است مناسب است. در مورد ویژگی ساختن چت روم می توان گفت که می توانید نظرات مختلف را در رابطه با سفرتان با افراد گروه در میان بگذارید. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا هزینه های سفر در که میان افراد تقسیم شود را نشان دهید که البته این گزینه پولی است و جزو قابلیت های رایگان این اپلیکیشن نمی باشد.

TRAVEFY- آی او اس و اندروید-الفبای سفر

 SPLITTR -آی او اس

از بهترین اپلیکیشن ها برای حساب مبالغ خرج شده در سفر های گروهی SPLITTR است. یکی از مزایای این اپلیکیشن، استفاده از آن به شکل آفلاین و بدون استفاده از اینترنت است. در این برنامه کاربردی، ارزهای مختلف را به یکدیگر می توانید تبدیل کنید. به این شکل که در طول سفر، هزینه ها را با ارز رایج مقصد وارد کرده و بعد به واحد پولی مقصد تبدیل کنید و میزان دخل و خرج گروهی را تقسیم کنید.

هر بار که مخارجی در سفر انجام می دهید، می توانید افراد گروه را تگ کنید. این برنامه، هزینه ای که هر فرد باید در انتهای سفر بپردازد را به شکل هوشمند و در فایل پی دی اف ارسال می کند.

SPLITTR -آی او اس-الفبای سفر

 PRAVA آی او اس و اندروید

اپلیکیشن PRAVA  هم برای مدیریت برنامه های سفر گروهی کاربرد مفیدی دارد. اپلیکیشن PRAVA نسبت به اپلیکیشنی که در ابتدا معرفی کردیم یک مزیت بزرگ دارد و آن هم این است که نه تنها می توانید از راه این اپلیکیشن به همه افراد گروه پیام بفرستید، بلکه لوکیشن تان را نیز می توانید با آنها به اشتراک بگذارید. این ویژگی برای زمانی که قرار است با اعضای گروه در محیط جدید جمع شوید مفید است چرا که امکان دسترسی به محل برای افراد را آسان تر می کند.

PRAVA آی او اس و اندروید-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt