3 کاربرد مخفی گوگل مپ در سفر

3 کاربرد مخفی گوگل مپ در سفر

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 شهریور ، 1397

3 کاربرد مخفی گوگل مپ در سفر

اپلیکیشن گوگل مپ دارای کاربردهای زیادی فراتر از نشان دادن مسیر است. امروز استفاده از تکونوژی و اپلیکیشن های موبایل، سفر را آسان تر می کند. گوگل مپ نیز دارای ترفندهای مخفی است که اگر استفاده از آنها را یاد بگیرد کمک زیادی در سفر به شما می کند. الفبای سفر را در ادامه همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اپلیکیشن گوگل مپ دارای کاربردهای زیادی فراتر از نشان دادن مسیر است. امروز استفاده از تکونوژی و اپلیکیشن های موبایل، سفر را آسان تر می کند. گوگل مپ نیز دارای ترفندهای مخفی است که اگر استفاده از آنها را یاد بگیرد کمک زیادی در سفر به شما می کند. الفبای سفر را همراهی کنید.

1.به اشتراک گذاشتن لوکیشن

در سفرهای جمعی قرار گذاشتن در محیطی شلوغ و نا آشنا و جستجوی دوستانتان شاید تا حدی سخت باشد اما از راه اپلیکیشن گوگل مپ به راحتی می توانید محل و مختصات دقیق جایی که در آن قرار دارید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با استفاده از این اپلیکیشن حتی قادر خواهید بود مشخص کنید که اطلاعات تا چه زمانی نشان داده شوند، همچنین می توانید در مورد ساعت حضورتان در محل اطلاع رسانی کنید که با این کار دوستانتان می توانند متوجه شوند که چه قدر طول می کشد تا به محل مورد نظر برسند. 

اپلیکیشن گوگل مپ-الفبای سفر

2.تهیه فهرستی از مقاصد

از دیگر ترفندهای مخفی گوگل مپ این است که می توانید روی نقشه مقصدهای را که قبلا مشخص کرده بودید را ذخیره کنید تا هر زمان که نیاز داشتید به شکل آفلاین مجددا از مسیر ثبت شده استفاده کنید.بهتر است قبل از شروع سفر، نقش کامل مقصدی را که به آن سفر می کنید را دانلود کنید تا در صورت لزوم، بدون استفاده از اینترنت به آن دسترسی داشته باشید.
قبل از اینکه شروع به حرکت کنید، یک لیست از مکانهای که قصد بازدیدشان را دارید جستجو کنید و محل و مسیر آنها رو بر روی نقشه ذخیره کنید که با این کار به صورت آفلاین به این مقصدها دسترسی خواهید داشت.

اپلیکیشن گوگل مپ-الفبای سفر

3.پیدا کردن پارکینگ

یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن پیدا کردن ظرفیت پارکینگ های مختلف در مراکز خرید، فرودگاه،بیمارستان ها، فروشگاه ها و.. است.این ویژگی خوب کمک بزرگی به پیدا کردن پارکینگ و جلوگیری از اتلاف وقت می کند و اینکه پیش از رفتن به مکانهای شلوغ و پر ازدحام از جای دقیق پارکینگ و ظرفیت آن مطلع شوید .

اپلیکیشن گوگل مپ-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt