5 مقصد تابستانی بی نظیر

5 مقصد تابستانی بی نظیر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

5 مقصد تابستانی بی نظیر

با شروع فصل تابستان و هوای گرم، بسیار از افراد مایل هستند تا این روزها را در کشورهای دیگر با آب و هوای مطلوب سپری کنند.ما به شما چند مسیر گردشگری را که دارای آب و هوای مناسب است و یک سفر تابستانی پر خاطره را برای شما می سازد را معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با شروع فصل تابستان و هوای گرم، بسیار از افراد مایل هستند تا این روزهای آفتابی را در شهرها یا کشورهای دیگر با آب و هوای مطلوب و دلپذیر سپری کنند. ما به شما چند مسیر گردشگری را بر اساس انتخاب توریست ها، که دارای آب و هوای مناسب است و یک سفر تابستانی پر خاطره را برای شما می سازد را معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

1.آتن، یونان Athens, Greece

یونان به عنوان مقصد گردشگری پر از جاهای دیدنی بی نظیر است. خیابانهای تاریخی و زیبا که تاریخ تمدن باستانی این کشور را به تصویر می کشد، هر توریستی را مشتاق قدم زدن و کشف زیباهایی این کشور می کند. آکروپولیس بنای تاریخی و باستانی مهم مردم یونان، معبد باشکوه پارتنون، معبد زئوس با ستونهای محکم و پر ابهت تنها بخش بسیار کوچکی از شگفتیهای یونان است، بناهای کهنی که هر کدام اسرار و تاریخی پر قدمتی را در خود نهفته دارد.

آتن، یونان-الفبای سفر

2.سیشل،آفریقا Seychelles

برای سفر تابستانی، زمان مناسبی برای سفر به سواحل شرقی آفریقا است. در تابستان میزان بارندگی در این منطقه کاهش پیدا می کند و بهترین وقت است تا چمدانهای خود را بسته و یک سفر مهیج را به سوی قاره آفریقا شروع کنید. تفریحات آبی جذاب مثل موج سواری، غواصی، شناور بودن بر روی آبهای زمردین با قایق های بادبانی بسیار لذت بخش است. طبیعت حیرت انگیز سیشل نیز در میان گردشگران و دوستدان طبیعت بسیار پر طرفدار است.علاوه بر سیشل نیز بیش از 100 جزیره است که می توانید برای گذراندن تفریحات در آفریقا انتخاب کنید.

سیشل،آفریقا -الفبای سفر

3.یوگیاکارتا، اندونزی

اگر در تابستان قصد سفر به جنوب شرقی آسیا را دارید با انتخاب های محدودی مواجه هستید. زیرا تابستان زمان بارانهای موسمی در این منطقه است و برای سفر کردن زمان مناسبی نیست. اما این شرایط شامل یوگیاکارتا نیست. شهری که به عنوان مرکز هنر کلاسیک و فرهنگی جاوه (یکی از جزایر اندونزی) به شمار می رود و جاذبه های هنری و تاریخی ارزشمندی را در خود جای داده است.

تماشای آثار تاریخی کم نظیر مانند معبد بوروبودور یک معبد اسرار آمیز و خارق العاده با قدمتی از قرن 9 میلادی؛ بزرگترین پرستشگاه تاریخی بودایی در جهان که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد که متشکل از 72 گنبد است و یا معبد شگفت انگیز پرامبانان از دیگر معابد هندو که ساخت و طراحی آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. علاوه بر این، طبیعت بهشتی یوگیاکارتا مانند غارهای طبیعی، آبشار های خروشان درختان سر سبز... همه چیز را برای سفر به این منطقه کامل می کند. تور ارزان بالی فرصتی مناسب برای سفر به این محل است.

یوگیاکارتا، اندونزی-الفبای سفر

4.فیجی، ملانزی

فیجی جزیره واقع در اقیانوس آرام جنوبی، برای هر مسافری یک مقصد بهشتی است. سواحل زیبا، طبیعتی چشم نواز و سر سبز در کنار فرهنگ غنی مردم این منطقه به همراه مناظر بی نظیر و یا گردش در جزیره یاساوا در فیجی با چشم انداز آتش کوهای آتش فشانی یک مقصد توریستی عالی در تابستان است.  

علاوه بر جاذبه های طبیعی، بازدید از مراسم سنتی و حضور در جشنهای محلی و فستیوال بولا که هر سال در تیر ماه برگزار می شود و سرشار از موزیک و رقص و شادی و هیجان است فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ مردم این مرز و بوم است.

فیجی، ملانزی-الفبای سفر

5. بخارست، رومانی

بخارست اغلب در میان دیگر مقاصد تابستانی اروپایی نادیده گرفته می شود، اما پایتخت رومانی می تواند هر مسافری را با وجود بناهای با معماری دوران کمونیستی ، پارک های سرسبز و کافه های دنج به سمت خود بکشاند. قدم زدن در پارک Cismigiu با سبک انگلیسی با مجسمه‌های نویسندگان رومانیایی و هوای دلپذیر، بازدید از موزه ملی هنر با آثار فوق العاده نقاشان مدرن رومانیایی، تماشای خانه ها کهن با معماری قدمی در منطقهCotroceni  بخشی از جاذبه های گردشگری کشور رومانی است.

بخارست، رومانی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt