باغ گیاهشناسی پردانا مالزی سرسبز و حیرت انگیز

باغ گیاهشناسی پردانا مالزی سرسبز و حیرت انگیز

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مهر ، 1402

باغ گیاهشناسی پردانا مالزی سرسبز و حیرت انگیز

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

باغ گیاهشناسی پردانا که با نام باغ دریاچه هم شناخته می شود، قدیمی ترین و معروف ترین باغ کوالالامپور است که درست در مرکز این پایتخت قرار گرفته است. باغ پردانا، نخستین باغ وسیع شهر کوالالامپور می باشد که در سال ۱۸۸۸ احداث شد و وسعتی در حدود ۹۱٫۶ هکتار دارد. این پارک در ابتدا به جهت محلی برای استراحت و دوری از شلوغی شهر احداث شده و در مروز زمان و در سال ۲۰۱۱ رسما به باغ گیاهشناسی بدل شد.

در این باغ گیاهشناسی بخش ها و امکانات مختلفی نیز به چشم می خورد که از آن جمله بوستان گوزن، مکانی برای برگزاری مراسم های مختلف، آمفی تئاتر و کنسرت ها و امکان قایق سواری و دوچرخه سواری در باغ است. همچنین اتوبوس هایی برای گردش بازدیدکنندگان در باغ وجود دارد. کافه، آلاچیق، محلی برای عکاسی، مسجد، سرویس های بهداشتی و پارکنیگ نیز از دیگر خدمات این باغ گیاهشناسی هستند.از آن جا که کوالالامپور در منطقه ای استوایی قرار دارد، اب و هوای این شهر در تمام طول سال معتدل و تابستان طور است.بنابراین بر خلاف انتظار، زمستان ها و پاییز هم برای بازدید از این باغ گیاهشناسی در تور مالزی زمان مناسبی هستند. 

اگر می‌خواهید با معروف‌ترین جاهای دیدنی مالزی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای که در این باره منتشر کرده‌ایم را بخوانید.

باغ گیاهشناسی پردانا مالزی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt