7 غذای لذیذ پر طرفدار دنیا

7 غذای لذیذ پر طرفدار دنیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اردیبهشت ، 1400

7 غذای لذیذ پر طرفدار دنیا

سلیقه و طعم غذایی هر کشور متفاوت و منحصر به خود است. برخی از رستوران ها هستند که در هر شهری میان گردشگران زبان زد خاص و عام هستند. در میان تمامی غذاهای خوش طعم، با الفبای سفر همراه باشید تا چند غذای پرطرفدار کشورهای مختلف را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سلیقه و طعم غذایی هر کشور متفاوت و منحصر به خود است. غذاهای کشورهای آسیایی و اروپایی از تنوع زیادی برخوردار است. برخی از رستوران ها هستند که در هر شهری میان گردشگران زبان زد خاص و عام هستند. تعدادی از رستوران ها هم دارای شعبات بین الملی هستند. اکثر توریست ها ترجیح می  دهند تا غذاهای مشهور کشوری را که به آن سفر کردن را امتحان کنند. در میان تمامی غذاهای خوش طعم، با الفبای سفر همراه باشید تا چند غذای پرطرفدار کشورهای مختلف را به شما معرفی کنیم.

1.غذاهای سنتی کوهستان کرت، یونان

جزیره کرت در یونان قرار دارد و شهری بزرگ در این محل قرار دارد به نام خانیا که غذاهای لذیذ فراوانی در این شهر وجود دارد. غذاهای سنتی یونان بسیار محبوب هستند که در این میان غذاهای رستوان Ντουνιάς که دارای شهرت زیادی است. گردشگران زیادی در سفر به یونان از خوردن این غذاها لذت برده اند.

غذاهای سنتی کوهستان کرت، یونان

2.غذای مندی دبی

مندی شامل برنج و گوشت بره تازه است که به شیوه سنتی در تنورهای زیر زمینی طبخ می شده است.مندی یک غذای یمنی است اما در سفر با تور دبی می توانید این غذای خوشمزه را سفارش دهید. در رستوران الرحنباتی این غذا با گوشت تازه پخته می شود که در میان ایرانیان نیز این نوع غذا محبویت زیادی دارد.

غذای مندی دبی-الفبای سفر

3.غذای آیام تالیوانگ لامبوک، اندونزی

آیام تالیوانگ نوع متفاوت از مرغ کبابی است با طعم خاص و منحصر به فرد، که با خوردن آن تجربه متفاوتی از خوردن مرغ کبابی کسب خواهید کرد. این غذای لذید در یکی از جزیره های اندونزی به نام لومبوک طبخ می شود در سفر با تور نوروز97 اندونزی حتما این غذای فوق العاده را تست کنید.

غذای آیام تالیوانگ لامبوک، اندونزی-الفبای سفر

4.غذاهای دریایی کامبوج

شهری ساحلی به نام کپ در کامبوج وجود دارد که انواع غذاهای دریایی به ویژه خرچنگ در آنجا به بهترین و خوشمزه ترین وجه ممکن طبخ می شود که بسیار محبوبیت دارد. انواع عطر و بوی غذاهای دریایی در بازارهای محلی این منطقه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. این غذاها به صورت تازه پخته و سرو می شوند.


غذاهای دریایی کامبوج-الفبای سفر

5.بیف کوبه و سوشی پوکت

در سفر با تور پوکت نوروز 97 پوکت این غذاهای لذیذ را حتما امتحان کنید. با اینکه ریشه اصلی این غذاها ژاپنی است اما در رستوران هتل سری پانوا در پوکت تایلند می توانید آنها را سفارش دهید. در رستوران این هتل این غذاها به بهترین شیوه ممکن طبخ می شوند که در میان گرشگران طرفدارن زیادی دارد.

بیف کوبه و سوشی پوکت-الفبای سفر

6.غذای یاکی‌نیکو در رستورن ناکاهارای ژاپن

یاکی نیکو نوعی غذای ژاپنی است به صورت گوشت کبابی که دارای عطر و طعم فوق العاده ای است. طرفدارن این غذا در ژاپن می توانند در توکیو به رستوان ناکاهارا  رفته و این غذای خوشمزه را  که به بهترین کیفیت در این رستوران طبخ می شود را سفارش دهند همچنین در کنار این غذا می توانید یک ساندویچ واگیو هم امتحان کرده و لذت ببرید.

غذای یاکی‌نیکو در رستورن ناکاهارای ژاپن-الفبای سفر

7.غذاهای مردمان یون بای در چین

در چین منطقه ای وجود دارد به نام یون نان که به دلیل اینگه گروهای نژادی گوناگون در این ناحیه زندگی می کنند غذاهای خوش طعم آن از شهرت زیادی برخوردار است.  از بهترین و پر طرفدار ترین آن می توان به نوعی سالاد اشاره کرد که با تخم مرغ و گوشت تهیه می شود.

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt