7 پیشنهاد خوب در سفرهای هوایی طولانی مدت

7 پیشنهاد خوب در سفرهای هوایی طولانی مدت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

7 پیشنهاد خوب در سفرهای هوایی طولانی مدت

سفر با هواپیما در مدت زمان طولانی می تواند بسیار خسته کننده باشد. برای راحت تر بودن در طول سفر می توانید وسایل مورد نیاز خود را در ساک دستی خود همراه داشته باشید، اما چگونه در پرواز هوایی خود احساس بهتری داشته باشیم؟ با الفبای سفر در ادامه همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
سفر با هواپیما در مدت زمان طولانی می تواند بسیار خسته کننده باشد. برای راحت تر بودن در طول سفر می توانید وسایل مورد نیاز خود را در ساک دستی خود همراه داشته باشید، اما چگونه در پرواز هوایی خود احساس بهتری داشته باشیم؟ با الفبای سفر در ادامه همراه باشید.

1. پوشیدن لباس های راحت

در طول سفرهای هوایی طولانی  لباس های که در آن احساس راحتی می کنید را بپوشید. در طول سفر مدت زمان زیادی را بی حرکت هستید و با توجه به سیستم تهویه هواپیما ممکن است احساس سرما کنید و برای انتخاب لباس مناسب این قضیه را در مد نظر داشته باشید. از زیور آلات خود استفاده نکنید، چرا که باعث به صدا درآمدن آژیرهای امنیت می شود. از پوشیدن کفش خیلی گرم خود داری کنید و در عوض کفش های راحت و جلو بسته به پا کنید.

2.رزو صندلی مناسب

درهنگام سفرهای طولانی مدت سعی کنید از قبل صندلی مناسبی را انتخاب کنید دلایل مهمی در مورد قضیه وجود دارد از جمله:
1-اگر برای پاهایتان نیاز به فضای بیشتر دارید، صندلی های که در کنار خروجی اضطراری قرار دارند را انتخاب کنید.
2- برای در امان بودن از صدای گریه اطفال، به جلوی هواپیما نزدیک نشوید زیرا این قسمت، محل تدارک  و خدمات برای نوزادان در پروازهای بین المللی است.
3- اگر تمایل دارید در راهرو هواپیما راه بروید، صندلی های کنار راهرو انتخاب مناسبی برای شما است. بهترین کار برای انتخاب صندلی این  است که تا جایی که امکان دارد بلیط هواپیمای خود را زودتر رزرو کرده و صندلی مورد نظر را انتخاب کنید.

3. خواب و استراحت در هواپیما

برای خواب و استراحت در هواپیما، یک پتوی سبک و بالش مسافرتی همراه ببرید. همچنین مسواک و خمیر دندان مسافرتی نیز همراه داشته باشید زیرا که 1 روز و شب کامل در هواپیما سپری کرده و نیاز به خواب دارید همچنین استفاده از گوش گیر و چشم بند می تواند به خوابیدن شما کمک کند.

4. حمل کیف و ساک در اندازه مناسب

وسایل مورد نیاز خود را داخل ساک دستی قرار داده و داخل باکس بالای سر جا کنید. سعی کنید وزن لوازم داخل چمدان بیشتر از حد استاندارد نباشد. اگر قوانین پرواز اجازه می دهد یک کیف دستی کوچک را نیز همراه خود حمل کرده وسایل ضروری را داخل آن قرار دهید.

5.همراه داشتن  تنقلات سالم

در پروازهای طولانی مدت، زمان سرو غذا مشخص نیست و ممکن است در طول سفر احساس گرسنگی کنید، بهتر است در داخل کیف دستی خود خوراکی های مانند آجیل و میوه خشک برای رفع گرسنگی به همراه داشته باشید.

6. راه رفتن در هواپیما

هر از چند گاهی برای حفظ سلامتیتان داخل راهرو هواپیما راه بروید. همان طور که برروی صندلی نشسته اید حرکات کششی ملایمی را انجام دهید. به دلیل خشک بودن کابین هواپیما احتمال هیدراتینه شدن بدن زیاد است، بنابراین تا حد ممکن مقدار زیادی آب بنوشید، حتی بطری آب معدنی در کیف خود همراه داشته و به طور مدام سعی کنید مصرف زیاد آب را فراموش نکنید. از کرم های مرطوب کننده پوست و قطرهای چشم نیز در صورت نیاز استفاده کنید.

7. استفاده مفید از وقت در طول پرواز

هنگام سفر به کشورهای مختلف با تورهای گوناگون مانند تور تایلند و یا سایر کشورها، برای گذراندن زمان مفید در طول پرواز، کتاب بخوانید. تماشای فیلم و یا دفترچه راهنمای مقصد سفر نیزگزینه های مناسبی می باشند. حتی می توانید با مسافران دیگر هم صحبت شده و علاوه بر پر کردن وقت خود در مسیر، دوستان جدیدی پیدا کنید.






    
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt